8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Clara millora en una nova setmana amb aires més primaverals que d’hivern

Imatge d'una sortida de sol a València

La calma dominarà durant tota la setmana | @crisalmar11

 

El temps ha estat més mogut estes últimes hores en part del territori valencià amb més núvols i, inclús, alguns arruixons dèbils o precipitacions. Poca cosa i sense més danys, però tot això ha portat un ambient més alterat i amb més fred.

 

No obstant això, esta inestabilitat fruit dels vents marítims carregats d’humitat ja té les hores comptades, ja que l’anticicló dominarà amb sol combinat amb núvols alts i prims i sense precipitacions a la vista. A demés, les temperatures tornaran a pujar i, especialment durant la segona mitat de la setmana, l’ambient serà més primaveral que hivernal.

 

Sense pluges a la vista

Pel que fa a l’estat del cel, després de la nuvolositat abundant de les últimes hores i algunes precipitacions o arruixons dèbils, la tendència serà que el sol torne a agarrar protagonisme els pròxims dies, tot i les restes de núvols i inestabilitat d’este dilluns. No obstant això, seguiran circulant bandes de núvols alts i prims que complicaran en alguns moments el cel.

 

A demés, no es descarten boires matinals o alguns núvols baixos costaners sense més conseqüències. Els dies més assolellats arribaran en la segona part de la setmana, quan l’anticicló es farà encara més fort. No es veuen pluges per enlloc els pròxims dies, tampoc ventades.

 

Mapa de previsió a València el 15 de febrer del 2021

Mapa de previsió per este dilluns | Aemet

 

Temperatures cap amunt

Després de la punxada dels termòmetres durant el cap de setmana per l’entrada d’aires més freds i humits, les temperatures tornaran a remuntar els pròxims dies, especialment a partir de mitja setmana, quan tornarem a tindre moltes màximes entre els 18º i 22º, les més altes al sud del territori valencià, sobretot a les comarques d’Alacant, a on es podrien superar lleugerament estes xifres. De nit farà fred moderat.

 

En definitiva, un temps molt tranquil i amb una sensació tèrmica als migdies més primaveral que no d’hivern, que és el que tocaria en esta època de l’any. No es veuen ni grans fredorades ni pluges a la vista.

Últimes notícies

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.