12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Clara millora en una nova setmana amb aires més primaverals que d’hivern

Imatge d'una sortida de sol a València

La calma dominarà durant tota la setmana | @crisalmar11

 

El temps ha estat més mogut estes últimes hores en part del territori valencià amb més núvols i, inclús, alguns arruixons dèbils o precipitacions. Poca cosa i sense més danys, però tot això ha portat un ambient més alterat i amb més fred.

 

No obstant això, esta inestabilitat fruit dels vents marítims carregats d’humitat ja té les hores comptades, ja que l’anticicló dominarà amb sol combinat amb núvols alts i prims i sense precipitacions a la vista. A demés, les temperatures tornaran a pujar i, especialment durant la segona mitat de la setmana, l’ambient serà més primaveral que hivernal.

 

Sense pluges a la vista

Pel que fa a l’estat del cel, després de la nuvolositat abundant de les últimes hores i algunes precipitacions o arruixons dèbils, la tendència serà que el sol torne a agarrar protagonisme els pròxims dies, tot i les restes de núvols i inestabilitat d’este dilluns. No obstant això, seguiran circulant bandes de núvols alts i prims que complicaran en alguns moments el cel.

 

A demés, no es descarten boires matinals o alguns núvols baixos costaners sense més conseqüències. Els dies més assolellats arribaran en la segona part de la setmana, quan l’anticicló es farà encara més fort. No es veuen pluges per enlloc els pròxims dies, tampoc ventades.

 

Mapa de previsió a València el 15 de febrer del 2021

Mapa de previsió per este dilluns | Aemet

 

Temperatures cap amunt

Després de la punxada dels termòmetres durant el cap de setmana per l’entrada d’aires més freds i humits, les temperatures tornaran a remuntar els pròxims dies, especialment a partir de mitja setmana, quan tornarem a tindre moltes màximes entre els 18º i 22º, les més altes al sud del territori valencià, sobretot a les comarques d’Alacant, a on es podrien superar lleugerament estes xifres. De nit farà fred moderat.

 

En definitiva, un temps molt tranquil i amb una sensació tèrmica als migdies més primaveral que no d’hivern, que és el que tocaria en esta època de l’any. No es veuen ni grans fredorades ni pluges a la vista.

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.