Clara millora en una nova setmana amb aires més primaverals que d’hivern

Imatge d'una sortida de sol a València

La calma dominarà durant tota la setmana | @crisalmar11

 

El temps ha estat més mogut estes últimes hores en part del territori valencià amb més núvols i, inclús, alguns arruixons dèbils o precipitacions. Poca cosa i sense més danys, però tot això ha portat un ambient més alterat i amb més fred.

 

No obstant això, esta inestabilitat fruit dels vents marítims carregats d’humitat ja té les hores comptades, ja que l’anticicló dominarà amb sol combinat amb núvols alts i prims i sense precipitacions a la vista. A demés, les temperatures tornaran a pujar i, especialment durant la segona mitat de la setmana, l’ambient serà més primaveral que hivernal.

 

Sense pluges a la vista

Pel que fa a l’estat del cel, després de la nuvolositat abundant de les últimes hores i algunes precipitacions o arruixons dèbils, la tendència serà que el sol torne a agarrar protagonisme els pròxims dies, tot i les restes de núvols i inestabilitat d’este dilluns. No obstant això, seguiran circulant bandes de núvols alts i prims que complicaran en alguns moments el cel.

 

A demés, no es descarten boires matinals o alguns núvols baixos costaners sense més conseqüències. Els dies més assolellats arribaran en la segona part de la setmana, quan l’anticicló es farà encara més fort. No es veuen pluges per enlloc els pròxims dies, tampoc ventades.

 

Mapa de previsió a València el 15 de febrer del 2021

Mapa de previsió per este dilluns | Aemet

 

Temperatures cap amunt

Després de la punxada dels termòmetres durant el cap de setmana per l’entrada d’aires més freds i humits, les temperatures tornaran a remuntar els pròxims dies, especialment a partir de mitja setmana, quan tornarem a tindre moltes màximes entre els 18º i 22º, les més altes al sud del territori valencià, sobretot a les comarques d’Alacant, a on es podrien superar lleugerament estes xifres. De nit farà fred moderat.

 

En definitiva, un temps molt tranquil i amb una sensació tèrmica als migdies més primaveral que no d’hivern, que és el que tocaria en esta època de l’any. No es veuen ni grans fredorades ni pluges a la vista.

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.