Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

València, 12 abr (EFE/EP).-Un home de 46 anys ha resultat ferit per arma de foc este divendres de vesprada en un municipi de l’Horta Sud. Segons fonts oficials, la víctima és el propietari d’un restaurant i ha rebut dos trets per l’esquena. Malgrat la gravetat de les ferides, ha pogut arribar pel seu propi peu al centre de salut del municipi, després de rebre dos tirs per l’esquena a Alfafar.

Així, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir els fets. De moment, no descarten cap hipòtesi sobre el que ha passat.

El ferit és de nacionalitat xinesa

Diverses fonts han confirmat que l’home ferit és de nacionalitat xinesa i regenta un establiment d’hostaleria a Alfafar. Els fets han ocorregut a primera hora de la vesprada. Segons pareix, l’agressor li ha disparat dos vegades per l’esquena.

Tot i les ferides, la víctima ha aconseguit desplaçar-se fins al centre de salut de la localitat, on li han fet una primera atenció mèdica. Després, una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) l’ha traslladat a l’Hospital La Fe de València.

Tirs per l’esquena a Alfafar: investigació oberta

Per la seua banda, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que el trasllat s’ha fet a partir de les 14.30 hores. L’equip sanitari ha confirmat que l’home presentava una ferida a l’esquena compatible amb un tret de bala.

Els agents continuen recollint proves per a aclarir què ha motivat l’agressió. La Guàrdia Civil manté la investigació oberta i no descarta cap línia de recerca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.