14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

València, 12 abr (EFE/EP).-Un home de 46 anys ha resultat ferit per arma de foc este divendres de vesprada en un municipi de l’Horta Sud. Segons fonts oficials, la víctima és el propietari d’un restaurant i ha rebut dos trets per l’esquena. Malgrat la gravetat de les ferides, ha pogut arribar pel seu propi peu al centre de salut del municipi, després de rebre dos tirs per l’esquena a Alfafar.

Així, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir els fets. De moment, no descarten cap hipòtesi sobre el que ha passat.

El ferit és de nacionalitat xinesa

Diverses fonts han confirmat que l’home ferit és de nacionalitat xinesa i regenta un establiment d’hostaleria a Alfafar. Els fets han ocorregut a primera hora de la vesprada. Segons pareix, l’agressor li ha disparat dos vegades per l’esquena.

Tot i les ferides, la víctima ha aconseguit desplaçar-se fins al centre de salut de la localitat, on li han fet una primera atenció mèdica. Després, una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) l’ha traslladat a l’Hospital La Fe de València.

Tirs per l’esquena a Alfafar: investigació oberta

Per la seua banda, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que el trasllat s’ha fet a partir de les 14.30 hores. L’equip sanitari ha confirmat que l’home presentava una ferida a l’esquena compatible amb un tret de bala.

Els agents continuen recollint proves per a aclarir què ha motivat l’agressió. La Guàrdia Civil manté la investigació oberta i no descarta cap línia de recerca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.