20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

València, 12 abr (EFE/EP).-Un home de 46 anys ha resultat ferit per arma de foc este divendres de vesprada en un municipi de l’Horta Sud. Segons fonts oficials, la víctima és el propietari d’un restaurant i ha rebut dos trets per l’esquena. Malgrat la gravetat de les ferides, ha pogut arribar pel seu propi peu al centre de salut del municipi, després de rebre dos tirs per l’esquena a Alfafar.

Així, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir els fets. De moment, no descarten cap hipòtesi sobre el que ha passat.

El ferit és de nacionalitat xinesa

Diverses fonts han confirmat que l’home ferit és de nacionalitat xinesa i regenta un establiment d’hostaleria a Alfafar. Els fets han ocorregut a primera hora de la vesprada. Segons pareix, l’agressor li ha disparat dos vegades per l’esquena.

Tot i les ferides, la víctima ha aconseguit desplaçar-se fins al centre de salut de la localitat, on li han fet una primera atenció mèdica. Després, una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) l’ha traslladat a l’Hospital La Fe de València.

Tirs per l’esquena a Alfafar: investigació oberta

Per la seua banda, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que el trasllat s’ha fet a partir de les 14.30 hores. L’equip sanitari ha confirmat que l’home presentava una ferida a l’esquena compatible amb un tret de bala.

Els agents continuen recollint proves per a aclarir què ha motivat l’agressió. La Guàrdia Civil manté la investigació oberta i no descarta cap línia de recerca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.