Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

València, 12 abr (EFE/EP).-Un home de 46 anys ha resultat ferit per arma de foc este divendres de vesprada en un municipi de l’Horta Sud. Segons fonts oficials, la víctima és el propietari d’un restaurant i ha rebut dos trets per l’esquena. Malgrat la gravetat de les ferides, ha pogut arribar pel seu propi peu al centre de salut del municipi, després de rebre dos tirs per l’esquena a Alfafar.

Així, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir els fets. De moment, no descarten cap hipòtesi sobre el que ha passat.

El ferit és de nacionalitat xinesa

Diverses fonts han confirmat que l’home ferit és de nacionalitat xinesa i regenta un establiment d’hostaleria a Alfafar. Els fets han ocorregut a primera hora de la vesprada. Segons pareix, l’agressor li ha disparat dos vegades per l’esquena.

Tot i les ferides, la víctima ha aconseguit desplaçar-se fins al centre de salut de la localitat, on li han fet una primera atenció mèdica. Després, una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) l’ha traslladat a l’Hospital La Fe de València.

Tirs per l’esquena a Alfafar: investigació oberta

Per la seua banda, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que el trasllat s’ha fet a partir de les 14.30 hores. L’equip sanitari ha confirmat que l’home presentava una ferida a l’esquena compatible amb un tret de bala.

Els agents continuen recollint proves per a aclarir què ha motivat l’agressió. La Guàrdia Civil manté la investigació oberta i no descarta cap línia de recerca.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.