18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

València, 12 abr (EFE/EP).-Un home de 46 anys ha resultat ferit per arma de foc este divendres de vesprada en un municipi de l’Horta Sud. Segons fonts oficials, la víctima és el propietari d’un restaurant i ha rebut dos trets per l’esquena. Malgrat la gravetat de les ferides, ha pogut arribar pel seu propi peu al centre de salut del municipi, després de rebre dos tirs per l’esquena a Alfafar.

Així, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir els fets. De moment, no descarten cap hipòtesi sobre el que ha passat.

El ferit és de nacionalitat xinesa

Diverses fonts han confirmat que l’home ferit és de nacionalitat xinesa i regenta un establiment d’hostaleria a Alfafar. Els fets han ocorregut a primera hora de la vesprada. Segons pareix, l’agressor li ha disparat dos vegades per l’esquena.

Tot i les ferides, la víctima ha aconseguit desplaçar-se fins al centre de salut de la localitat, on li han fet una primera atenció mèdica. Després, una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) l’ha traslladat a l’Hospital La Fe de València.

Tirs per l’esquena a Alfafar: investigació oberta

Per la seua banda, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que el trasllat s’ha fet a partir de les 14.30 hores. L’equip sanitari ha confirmat que l’home presentava una ferida a l’esquena compatible amb un tret de bala.

Els agents continuen recollint proves per a aclarir què ha motivat l’agressió. La Guàrdia Civil manté la investigació oberta i no descarta cap línia de recerca.

Últimes notícies

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.

El 74% de la població a Espanya vivia a menys de 15 minuts d’un hospital en 2024

Un estudi situa al 74% de la població a Espanya a menys de 15 minuts d'un hospital en 2024, però 783.000 persones encara superaven una hora de viatge. L'accessibilitat millora de forma sostinguda, encara que persistixen grans bretxes territorials.

El Vila-real s’acomiada de la Champions amb la seua pitjor ratxa europea i una sequera a domicili

El 3-0 en Leverkusen va tancar la participació del Vila-real en la Lliga de Campions i ha confirmat la seua pitjor ratxa europea: huit partits sense guanyar. L'equip va encadenar la seua quinta derrota a domicili i suma 460 minuts sense marcar fora.

L’Elx s’exercita amb cinc absències abans de rebre al Barcelona

L'Elx s'ha exercitat este dijous amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona del dissabte. Vàries són per precaució i gestió de càrregues.

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.

Marató València firma un acord per a reparar la pista de la UPV amb 120.000 euros i obrir-la a clubs i federats

La Marató València ha acordat amb la UPV aportar 120.000 euros per a reparar la seua pista i obrir-la a clubs i federats. La instal·lació serà homologada després de les obres previstes fins a 2026.

La compravenda de vivendes va caure un 4,1% al novembre en la Comunitat Valenciana i els preus van pujar un 12,7%

Al novembre, la Comunitat Valenciana va registrar un 4,1% menys d'operacions mentres el preu de la vivenda va escalar un 12,7%. A Espanya, les compravendes van baixar un 2,4% i les hipoteques van créixer un 6,5%

71 carreteres seguixen afectades per la borrasca, cap en la xarxa principal

El temporal de neu i pluja manté 71 carreteres amb problemes, amb 19 tancaments i 21 trams amb cadenes, sense afecció en la xarxa principal. Aragó, Astúries, Castella i Lleó i la Comunitat Valenciana concentren les majors incidències.