Tom Brusse confessa haver tingut relacions homosexuals i Jorge Javier Vázquez es torna boig d’alegria

Tom Brusse va estar anit en el programa «Sálvame Deluxe» on es va sotmetre a la prova de la veritat amb uns resultats que no esperava Jorge Javier Vázquez i que l’han deixat sense alé. El presentador del Deluxe ha esclatat en descobrir que el seu benvolgut francés ha mantingut relacions sexuals amb homes, ara sembla que té esperança.

Tom Brusse un bon fitxatge per a Telecinco

Tots recordem el pas de Tom Brusse pel programa ‘La isla de las tentaciones‘ on era parella de Melyssa Pinto i que recordem que li va ser infidel amb Sandra Pica. En este programa va ser on va saltar a la fama i la cadena de Mediaset no va tardar en adonar-se que era un bon fitxatge. Ha participat en diversos programes de la cadena i manté una curiosa amistat amb presentador de «Sálvame«.

Jorge Javier beu els vents pel francés

Jorge Javier ha reconegut quasi des del principi de l’aparició de Tom Brusse en televisió que li atrau i molt, encara que sempre va pensar que no tenia cap possibilitat amb ell. Després del seu pas pel polígraf tot ha canviat, perquè l’ex de Melyssa Pinto ha revelat que és més obert del que va assegurar.

Infidel per naturalesa

Tom Brusse no ha tingut cap problema en assumir que era infidel per naturalesa: «Li he posat les banyes a totes les meues xicotes«. No obstant això, li ha costat un poc més reconéixer que ha mantingut trobades homosexuals en alguna ocasió.

«Va ser fa uns mesos, en una orgia i li ho vaig fer jo a ell, ell a mi no. Vaig sentir una cosa molt semblant a la penetració en dones«, declara.

Una esperança per a Jorge Javier Vázquez

Els col·laboradors de «Sábado Deluxe» no han pogut contenir l’emoció en escoltar la resposta de l’entrevistat. S’han adonat que estava passant un mal moment i han intentat restar-li pes a l’assumpte fent comentaris jocosos.

Jorge Javier Vázquez: «Jo el vaig veure primer»

Per tots és sabut l’atracció de Jorge Javier Vázquez pel jove, han treballat en molts programes junts i cada vegada que podia el presentador deixava caure que li agradava i molt. Això sí sempre va pensar que el seu romanç era imposable, encara que ha jugat amb la possibilitat que el jove caigués en les seues xarxes.

El presentador entén que hi haja molts homes interessats en el seu futur amant, però els ha fet un advertiment: «Jo el vaig veure primer«. Estes declaracions han trencat la tensió i Tom s’ha sentit més relaxat després que el polígraf revelés el seu secret.

Incapaç de ser fidel

Brusse ha acabat confessant els aspectes més íntims de les seues relacions, fins i tot ha reconegut que és incapaç de ser fidel. «He estat en orgies a Marbella i a Madrid, també he fet trios i li he posat les banyes a totes les meues parelles«.

Les xarxes socials han aplaudit la sinceritat del francés, encara que també ha rebut crítiques per no reconéixer a temps les seues inclinacions. L’acusen d’haver jugat a la distracció i de no aprofundir massa en uns certs aspectes.

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Qui serà la que atrau a Tom Brusse?

Duran el programa d’anit el jove va deixar caure en vàries ocasions que li agradava molt Alba Carrillo, encara que ella va deixar clar que el veia sols com un germà.

Jorge Javier s’ha quedat molt sorprès en assabentar-se que Brusse estaria disposat a tenir una trobada íntima amb Alba Carrillo. «Tindria relacions amb ella, és una dona molt maca», comenta amb un somriure en el rostre.

A què es compromet Tom?

Tom s’ha compromés a reflexionar sobre la seua situació, perquè no està orgullós d’haver fet sofrir a tantes dones. «És una cosa de la qual em penedisc l’endemà, però que torne a fer una vegada i una altra», referent a les contínues infidelitats.

L’empresari assumeix que no té bona memòria, així que li resulta bastant complicat crear mentides per a cobrir les seues infidelitats. Entén que és una cosa que no està bé, perquè ha fet sofrir a molta gent i està esforçant-se per canviar.

El presentador no confia en estes paraules, perquè no és la primera vegada que el francés fa una promesa de tals característiques. No obstant això, ell assegura que ja ha fet els primers passos per a convertir-se en un home nou i gaudir del sexe d’una altra forma.

Mentrestant, el català continua fantasiant amb conéixer millor a Tom i més després de conéixer els seus escarceos homosexuals. «No hi ha en estos moments persona més feliç que jo, gràcies«.

 

Últimes notícies

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.

El PSPV acusa el Consell d’assumir una “segregació racial” en els pressupostos

El PSPV ha acusat el Govern valencià del PP d’introduir una segregació racial i discriminació per origen en el projecte de pressupostos de la Generalitat de 2026 mitjançant el concepte de prioritat nacional, i estudia totes les vies institucionals i judicials per frenar-lo.

El Valencia començarà la Lliga contra el Celta el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores

LaLiga ha confirmat que el Valencia debutarà en la segona jornada de LaLiga EA Sports 2025-2026, el dissabte 22 d’agost a Mestalla contra el Celta a les 19.30 hores, després de l’ajornament del partit inicial davant el Betis. Villarreal, Elche i Levante també tenen definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

El València debutarà en Lliga el 22 d’agost a Mestalla contra el Celta

LaLiga ha confirmat que el València s’estrenarà en la Lliga 2025-2026 el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores davant el Celta, després de l’ajornament del seu partit de la primera jornada contra el Betis. Villarreal, Elx i Llevant també tenen ja definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.