15.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Tom Brusse confessa haver tingut relacions homosexuals i Jorge Javier Vázquez es torna boig d’alegria

Tom Brusse va estar anit en el programa “Sálvame Deluxe” on es va sotmetre a la prova de la veritat amb uns resultats que no esperava Jorge Javier Vázquez i que l’han deixat sense alé. El presentador del Deluxe ha esclatat en descobrir que el seu benvolgut francés ha mantingut relacions sexuals amb homes, ara sembla que té esperança.

Tom Brusse un bon fitxatge per a Telecinco

Tots recordem el pas de Tom Brusse pel programa ‘La isla de las tentaciones‘ on era parella de Melyssa Pinto i que recordem que li va ser infidel amb Sandra Pica. En este programa va ser on va saltar a la fama i la cadena de Mediaset no va tardar en adonar-se que era un bon fitxatge. Ha participat en diversos programes de la cadena i manté una curiosa amistat amb presentador de “Sálvame“.

Jorge Javier beu els vents pel francés

Jorge Javier ha reconegut quasi des del principi de l’aparició de Tom Brusse en televisió que li atrau i molt, encara que sempre va pensar que no tenia cap possibilitat amb ell. Després del seu pas pel polígraf tot ha canviat, perquè l’ex de Melyssa Pinto ha revelat que és més obert del que va assegurar.

Infidel per naturalesa

Tom Brusse no ha tingut cap problema en assumir que era infidel per naturalesa: “Li he posat les banyes a totes les meues xicotes“. No obstant això, li ha costat un poc més reconéixer que ha mantingut trobades homosexuals en alguna ocasió.

Va ser fa uns mesos, en una orgia i li ho vaig fer jo a ell, ell a mi no. Vaig sentir una cosa molt semblant a la penetració en dones“, declara.

Una esperança per a Jorge Javier Vázquez

Els col·laboradors de “Sábado Deluxe” no han pogut contenir l’emoció en escoltar la resposta de l’entrevistat. S’han adonat que estava passant un mal moment i han intentat restar-li pes a l’assumpte fent comentaris jocosos.

Jorge Javier Vázquez: “Jo el vaig veure primer”

Per tots és sabut l’atracció de Jorge Javier Vázquez pel jove, han treballat en molts programes junts i cada vegada que podia el presentador deixava caure que li agradava i molt. Això sí sempre va pensar que el seu romanç era imposable, encara que ha jugat amb la possibilitat que el jove caigués en les seues xarxes.

El presentador entén que hi haja molts homes interessats en el seu futur amant, però els ha fet un advertiment: “Jo el vaig veure primer“. Estes declaracions han trencat la tensió i Tom s’ha sentit més relaxat després que el polígraf revelés el seu secret.

Incapaç de ser fidel

Brusse ha acabat confessant els aspectes més íntims de les seues relacions, fins i tot ha reconegut que és incapaç de ser fidel. “He estat en orgies a Marbella i a Madrid, també he fet trios i li he posat les banyes a totes les meues parelles“.

Les xarxes socials han aplaudit la sinceritat del francés, encara que també ha rebut crítiques per no reconéixer a temps les seues inclinacions. L’acusen d’haver jugat a la distracció i de no aprofundir massa en uns certs aspectes.

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Qui serà la que atrau a Tom Brusse?

Duran el programa d’anit el jove va deixar caure en vàries ocasions que li agradava molt Alba Carrillo, encara que ella va deixar clar que el veia sols com un germà.

Jorge Javier s’ha quedat molt sorprès en assabentar-se que Brusse estaria disposat a tenir una trobada íntima amb Alba Carrillo. “Tindria relacions amb ella, és una dona molt maca”, comenta amb un somriure en el rostre.

A què es compromet Tom?

Tom s’ha compromés a reflexionar sobre la seua situació, perquè no està orgullós d’haver fet sofrir a tantes dones. “És una cosa de la qual em penedisc l’endemà, però que torne a fer una vegada i una altra”, referent a les contínues infidelitats.

L’empresari assumeix que no té bona memòria, així que li resulta bastant complicat crear mentides per a cobrir les seues infidelitats. Entén que és una cosa que no està bé, perquè ha fet sofrir a molta gent i està esforçant-se per canviar.

El presentador no confia en estes paraules, perquè no és la primera vegada que el francés fa una promesa de tals característiques. No obstant això, ell assegura que ja ha fet els primers passos per a convertir-se en un home nou i gaudir del sexe d’una altra forma.

Mentrestant, el català continua fantasiant amb conéixer millor a Tom i més després de conéixer els seus escarceos homosexuals. “No hi ha en estos moments persona més feliç que jo, gràcies“.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.