12.2 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Tom Brusse confessa haver tingut relacions homosexuals i Jorge Javier Vázquez es torna boig d’alegria

Tom Brusse va estar anit en el programa “Sálvame Deluxe” on es va sotmetre a la prova de la veritat amb uns resultats que no esperava Jorge Javier Vázquez i que l’han deixat sense alé. El presentador del Deluxe ha esclatat en descobrir que el seu benvolgut francés ha mantingut relacions sexuals amb homes, ara sembla que té esperança.

Tom Brusse un bon fitxatge per a Telecinco

Tots recordem el pas de Tom Brusse pel programa ‘La isla de las tentaciones‘ on era parella de Melyssa Pinto i que recordem que li va ser infidel amb Sandra Pica. En este programa va ser on va saltar a la fama i la cadena de Mediaset no va tardar en adonar-se que era un bon fitxatge. Ha participat en diversos programes de la cadena i manté una curiosa amistat amb presentador de “Sálvame“.

Jorge Javier beu els vents pel francés

Jorge Javier ha reconegut quasi des del principi de l’aparició de Tom Brusse en televisió que li atrau i molt, encara que sempre va pensar que no tenia cap possibilitat amb ell. Després del seu pas pel polígraf tot ha canviat, perquè l’ex de Melyssa Pinto ha revelat que és més obert del que va assegurar.

Infidel per naturalesa

Tom Brusse no ha tingut cap problema en assumir que era infidel per naturalesa: “Li he posat les banyes a totes les meues xicotes“. No obstant això, li ha costat un poc més reconéixer que ha mantingut trobades homosexuals en alguna ocasió.

Va ser fa uns mesos, en una orgia i li ho vaig fer jo a ell, ell a mi no. Vaig sentir una cosa molt semblant a la penetració en dones“, declara.

Una esperança per a Jorge Javier Vázquez

Els col·laboradors de “Sábado Deluxe” no han pogut contenir l’emoció en escoltar la resposta de l’entrevistat. S’han adonat que estava passant un mal moment i han intentat restar-li pes a l’assumpte fent comentaris jocosos.

Jorge Javier Vázquez: “Jo el vaig veure primer”

Per tots és sabut l’atracció de Jorge Javier Vázquez pel jove, han treballat en molts programes junts i cada vegada que podia el presentador deixava caure que li agradava i molt. Això sí sempre va pensar que el seu romanç era imposable, encara que ha jugat amb la possibilitat que el jove caigués en les seues xarxes.

El presentador entén que hi haja molts homes interessats en el seu futur amant, però els ha fet un advertiment: “Jo el vaig veure primer“. Estes declaracions han trencat la tensió i Tom s’ha sentit més relaxat després que el polígraf revelés el seu secret.

Incapaç de ser fidel

Brusse ha acabat confessant els aspectes més íntims de les seues relacions, fins i tot ha reconegut que és incapaç de ser fidel. “He estat en orgies a Marbella i a Madrid, també he fet trios i li he posat les banyes a totes les meues parelles“.

Les xarxes socials han aplaudit la sinceritat del francés, encara que també ha rebut crítiques per no reconéixer a temps les seues inclinacions. L’acusen d’haver jugat a la distracció i de no aprofundir massa en uns certs aspectes.

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Qui serà la que atrau a Tom Brusse?

Duran el programa d’anit el jove va deixar caure en vàries ocasions que li agradava molt Alba Carrillo, encara que ella va deixar clar que el veia sols com un germà.

Jorge Javier s’ha quedat molt sorprès en assabentar-se que Brusse estaria disposat a tenir una trobada íntima amb Alba Carrillo. “Tindria relacions amb ella, és una dona molt maca”, comenta amb un somriure en el rostre.

A què es compromet Tom?

Tom s’ha compromés a reflexionar sobre la seua situació, perquè no està orgullós d’haver fet sofrir a tantes dones. “És una cosa de la qual em penedisc l’endemà, però que torne a fer una vegada i una altra”, referent a les contínues infidelitats.

L’empresari assumeix que no té bona memòria, així que li resulta bastant complicat crear mentides per a cobrir les seues infidelitats. Entén que és una cosa que no està bé, perquè ha fet sofrir a molta gent i està esforçant-se per canviar.

El presentador no confia en estes paraules, perquè no és la primera vegada que el francés fa una promesa de tals característiques. No obstant això, ell assegura que ja ha fet els primers passos per a convertir-se en un home nou i gaudir del sexe d’una altra forma.

Mentrestant, el català continua fantasiant amb conéixer millor a Tom i més després de conéixer els seus escarceos homosexuals. “No hi ha en estos moments persona més feliç que jo, gràcies“.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs