Torres rebutja polemitzar amb Feijóo: ‘No tindrem cap paraula que no siga per a tendir una mà’

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

El ministre de Política Territorial, Ángel Víctor Torres, no ha volgut entrar en la petició del líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, de declarar l’emergència nacional pels efectes de la DANA i ha garantit que per part del Govern “no hi haurà cap paraula per a polemitzar i que no siga per a tendir la mà” als valencians.

“El Govern el que està fent és col·locar-se al costat de la Comunitat Valenciana, de les seues institucions i del govern valencià, que és el nostre interlocutor”.

Així s’ha pronunciat, en una compareixença a la vesprada després d’assistir a una reunió del Centre de Coordinació Operatiu Integrat (CECOPI) de la Comunitat Valenciana, després que Feijóo haja proposat l’elaboració d’un ‘Pla València’ per a la reconstrucció de les zones afectades i haja insistit a demanar al Govern la declaració de l’emergència nacional.

Torres (PSOE) ha defensat que és moment de “col·laboració interadministrativa” davant “del major desplegament que s’ha donat mai al nostre país en època de pau”.

Per tant, ha garantit que de moment no hi haurà “cap paraula per a polemitzar i que no siga per a tendir la mà” per part dels representants del Govern, sobretot junt amb les autoritats locals que “són els que més coneixen el terreny”.

“Estarem en permanent contacte”, ha insistit, i ha sostingut que els partits polítics, “més que fer manifestacions”, deuen ara estar al costat dels afectats i “donar el millor de si mateixos per a eixir d’esta situació dramàtica que no haguérem desitjat mai”.

D’altra banda, preguntat per si en el CECOPI s’ha tractat les diferències entre el president Carlos Mazón i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer sobre les alertes de dimarts passat, el ministre ha explicat que és un assumpte que no s’ha abordat en esta reunió tècnica i “molt productiva” per a compartir intervencions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.