Tràgic assassinat a Torís: detingut un home per matar a la seua mare

Detingut un home de 60 anys per l’assassinat de la seua mare a Torís

En la localitat de Torís, situada a la província de València, s’ha produït un succés tràgic que ha commocionat la comunitat. Un home de 60 anys ha estat detingut per la suposada mort de la seva mare, una dona de 84 anys. Els fets van ocórrer en la nit del diumenge al dilluns, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

La alerta es va donar quan un familiar de la víctima, que intentava accedir a l’habitatge de la dona, no va poder-ho fer. Ell va alertar a Emergències, ja que el presumpte autor, el seu fill, no li va permetre l’entrada. En arribar els agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil al lloc dels fets, es van trobar amb el cos sense vida de la dona, el qual presentava diverses ferides d’arma blanca que, sembla ser, van ser infligides amb una navalla.

Els agents, amb l’ajuda de la Policia Local, van aconseguir localitzar el presumpte autor del delicte. La detenció es va produir al voltant de les 13.00 hores, i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per esclarir les causes d’aquest tràgic succés. Fonts de la Institució han assenyalat la possibilitat que l’agressor pugui tenir problemes mentals, una circumstància que es tindrà en compte durant l’estudi del cas.

En resposta a aquesta desgràcia, l’Ajuntament de Torís ha decidit decretar tres dies de dol oficial, en senyal de respecte cap a la víctima. A més, s’ha convocat un minut de silenci per recordar la dona, que tindrà lloc dijous a les 12.00 hores davant de la porta del consistori. Aquest incident ha deixat la comunitat local en estat d’impacte, amb molts veïns que expressen la seua consternació per la violència fingida que s’ha viscut a la zona.

Aportant ajuda a les víctimes de la violència domèstica

Situacions com aquesta ens recorden la importància de detectar a temps els símptomes de violència dins del cercle familiar. És essencial que qualsevol persona que estiga vivint situacions de conflicte buscant ajuda. Les institucions i organitzacions estan disponibles per prestar suport a les víctimes, contribuint a detenir la seva violència i fomentar l’estabilitat emocional dels implicats.

Últimes notícies

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.