13.2 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Tràgic assassinat a Torís: detingut un home per matar a la seua mare

Detingut un home de 60 anys per l’assassinat de la seua mare a Torís

En la localitat de Torís, situada a la província de València, s’ha produït un succés tràgic que ha commocionat la comunitat. Un home de 60 anys ha estat detingut per la suposada mort de la seva mare, una dona de 84 anys. Els fets van ocórrer en la nit del diumenge al dilluns, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

La alerta es va donar quan un familiar de la víctima, que intentava accedir a l’habitatge de la dona, no va poder-ho fer. Ell va alertar a Emergències, ja que el presumpte autor, el seu fill, no li va permetre l’entrada. En arribar els agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil al lloc dels fets, es van trobar amb el cos sense vida de la dona, el qual presentava diverses ferides d’arma blanca que, sembla ser, van ser infligides amb una navalla.

Els agents, amb l’ajuda de la Policia Local, van aconseguir localitzar el presumpte autor del delicte. La detenció es va produir al voltant de les 13.00 hores, i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per esclarir les causes d’aquest tràgic succés. Fonts de la Institució han assenyalat la possibilitat que l’agressor pugui tenir problemes mentals, una circumstància que es tindrà en compte durant l’estudi del cas.

En resposta a aquesta desgràcia, l’Ajuntament de Torís ha decidit decretar tres dies de dol oficial, en senyal de respecte cap a la víctima. A més, s’ha convocat un minut de silenci per recordar la dona, que tindrà lloc dijous a les 12.00 hores davant de la porta del consistori. Aquest incident ha deixat la comunitat local en estat d’impacte, amb molts veïns que expressen la seua consternació per la violència fingida que s’ha viscut a la zona.

Aportant ajuda a les víctimes de la violència domèstica

Situacions com aquesta ens recorden la importància de detectar a temps els símptomes de violència dins del cercle familiar. És essencial que qualsevol persona que estiga vivint situacions de conflicte buscant ajuda. Les institucions i organitzacions estan disponibles per prestar suport a les víctimes, contribuint a detenir la seva violència i fomentar l’estabilitat emocional dels implicats.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.