Tràgic assassinat a Torís: detingut un home per matar a la seua mare

Detingut un home de 60 anys per l’assassinat de la seua mare a Torís

En la localitat de Torís, situada a la província de València, s’ha produït un succés tràgic que ha commocionat la comunitat. Un home de 60 anys ha estat detingut per la suposada mort de la seva mare, una dona de 84 anys. Els fets van ocórrer en la nit del diumenge al dilluns, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

La alerta es va donar quan un familiar de la víctima, que intentava accedir a l’habitatge de la dona, no va poder-ho fer. Ell va alertar a Emergències, ja que el presumpte autor, el seu fill, no li va permetre l’entrada. En arribar els agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil al lloc dels fets, es van trobar amb el cos sense vida de la dona, el qual presentava diverses ferides d’arma blanca que, sembla ser, van ser infligides amb una navalla.

Els agents, amb l’ajuda de la Policia Local, van aconseguir localitzar el presumpte autor del delicte. La detenció es va produir al voltant de les 13.00 hores, i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per esclarir les causes d’aquest tràgic succés. Fonts de la Institució han assenyalat la possibilitat que l’agressor pugui tenir problemes mentals, una circumstància que es tindrà en compte durant l’estudi del cas.

En resposta a aquesta desgràcia, l’Ajuntament de Torís ha decidit decretar tres dies de dol oficial, en senyal de respecte cap a la víctima. A més, s’ha convocat un minut de silenci per recordar la dona, que tindrà lloc dijous a les 12.00 hores davant de la porta del consistori. Aquest incident ha deixat la comunitat local en estat d’impacte, amb molts veïns que expressen la seua consternació per la violència fingida que s’ha viscut a la zona.

Aportant ajuda a les víctimes de la violència domèstica

Situacions com aquesta ens recorden la importància de detectar a temps els símptomes de violència dins del cercle familiar. És essencial que qualsevol persona que estiga vivint situacions de conflicte buscant ajuda. Les institucions i organitzacions estan disponibles per prestar suport a les víctimes, contribuint a detenir la seva violència i fomentar l’estabilitat emocional dels implicats.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.