Tràgic assassinat a Torís: detingut un home per matar a la seua mare

Detingut un home de 60 anys per l’assassinat de la seua mare a Torís

En la localitat de Torís, situada a la província de València, s’ha produït un succés tràgic que ha commocionat la comunitat. Un home de 60 anys ha estat detingut per la suposada mort de la seva mare, una dona de 84 anys. Els fets van ocórrer en la nit del diumenge al dilluns, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

La alerta es va donar quan un familiar de la víctima, que intentava accedir a l’habitatge de la dona, no va poder-ho fer. Ell va alertar a Emergències, ja que el presumpte autor, el seu fill, no li va permetre l’entrada. En arribar els agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil al lloc dels fets, es van trobar amb el cos sense vida de la dona, el qual presentava diverses ferides d’arma blanca que, sembla ser, van ser infligides amb una navalla.

Els agents, amb l’ajuda de la Policia Local, van aconseguir localitzar el presumpte autor del delicte. La detenció es va produir al voltant de les 13.00 hores, i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per esclarir les causes d’aquest tràgic succés. Fonts de la Institució han assenyalat la possibilitat que l’agressor pugui tenir problemes mentals, una circumstància que es tindrà en compte durant l’estudi del cas.

En resposta a aquesta desgràcia, l’Ajuntament de Torís ha decidit decretar tres dies de dol oficial, en senyal de respecte cap a la víctima. A més, s’ha convocat un minut de silenci per recordar la dona, que tindrà lloc dijous a les 12.00 hores davant de la porta del consistori. Aquest incident ha deixat la comunitat local en estat d’impacte, amb molts veïns que expressen la seua consternació per la violència fingida que s’ha viscut a la zona.

Aportant ajuda a les víctimes de la violència domèstica

Situacions com aquesta ens recorden la importància de detectar a temps els símptomes de violència dins del cercle familiar. És essencial que qualsevol persona que estiga vivint situacions de conflicte buscant ajuda. Les institucions i organitzacions estan disponibles per prestar suport a les víctimes, contribuint a detenir la seva violència i fomentar l’estabilitat emocional dels implicats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.