Tres treballadors resulten ferits en l’incendi d’una empresa de fundició de Xirivella

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Tres treballadors d’una empresa de fundició situada a la localitat valenciana de Xirivella, junt amb el polígon Verge de la Salut, han resultat ferits després de declarar-se un incendi que afectava a maquinària, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El foc s’ha originat este matí i des del Consorci s’han mobilitzat fins a l’empresa afectava, situada al Camí Profund de la Rambleta de Xirivella, dos dotacions de bombers i el sergent del parc de Torrent.

El foc afectava a maquinària i els treballadors ja ho havien sufocat amb els seus propis mitjans abans de l’arribada dels bombers.

Així, els efectius no han hagut d’extingir el foc, encara que han comprovat amb mesuradors que ja no hi havia temperatura i han descartat la propagació a més punts de la nau.

Per part dels servicis sanitaris s’han desplaçat fins a la zona afectada una unitat del SAMU i una altra de SVB, que han atès a tres ferits.

Un d’ells, de 47 anys, ha sigut atès per una cremada lleu i ha sigut donat d’alta ‘in situ’. Un altre, de 20 anys, que presentava cremades, ha sigut evacuat a l’Hospital La Fe de València en l’ambulància del SAMU. El tercer home atès, de 30 anys, ha sigut traslladat en l’ambulància SVB a l’Hospital General per inhalació de fum.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.