Tres treballadors resulten ferits en l’incendi d’una empresa de fundició de Xirivella

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Tres treballadors d’una empresa de fundició situada a la localitat valenciana de Xirivella, junt amb el polígon Verge de la Salut, han resultat ferits després de declarar-se un incendi que afectava a maquinària, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El foc s’ha originat este matí i des del Consorci s’han mobilitzat fins a l’empresa afectava, situada al Camí Profund de la Rambleta de Xirivella, dos dotacions de bombers i el sergent del parc de Torrent.

El foc afectava a maquinària i els treballadors ja ho havien sufocat amb els seus propis mitjans abans de l’arribada dels bombers.

Així, els efectius no han hagut d’extingir el foc, encara que han comprovat amb mesuradors que ja no hi havia temperatura i han descartat la propagació a més punts de la nau.

Per part dels servicis sanitaris s’han desplaçat fins a la zona afectada una unitat del SAMU i una altra de SVB, que han atès a tres ferits.

Un d’ells, de 47 anys, ha sigut atès per una cremada lleu i ha sigut donat d’alta ‘in situ’. Un altre, de 20 anys, que presentava cremades, ha sigut evacuat a l’Hospital La Fe de València en l’ambulància del SAMU. El tercer home atès, de 30 anys, ha sigut traslladat en l’ambulància SVB a l’Hospital General per inhalació de fum.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.