Tres treballadors resulten ferits en l’incendi d’una empresa de fundició de Xirivella

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Tres treballadors d’una empresa de fundició situada a la localitat valenciana de Xirivella, junt amb el polígon Verge de la Salut, han resultat ferits després de declarar-se un incendi que afectava a maquinària, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El foc s’ha originat este matí i des del Consorci s’han mobilitzat fins a l’empresa afectava, situada al Camí Profund de la Rambleta de Xirivella, dos dotacions de bombers i el sergent del parc de Torrent.

El foc afectava a maquinària i els treballadors ja ho havien sufocat amb els seus propis mitjans abans de l’arribada dels bombers.

Així, els efectius no han hagut d’extingir el foc, encara que han comprovat amb mesuradors que ja no hi havia temperatura i han descartat la propagació a més punts de la nau.

Per part dels servicis sanitaris s’han desplaçat fins a la zona afectada una unitat del SAMU i una altra de SVB, que han atès a tres ferits.

Un d’ells, de 47 anys, ha sigut atès per una cremada lleu i ha sigut donat d’alta ‘in situ’. Un altre, de 20 anys, que presentava cremades, ha sigut evacuat a l’Hospital La Fe de València en l’ambulància del SAMU. El tercer home atès, de 30 anys, ha sigut traslladat en l’ambulància SVB a l’Hospital General per inhalació de fum.

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.