Tres treballadors resulten ferits en l’incendi d’una empresa de fundició de Xirivella

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Tres treballadors d’una empresa de fundició situada a la localitat valenciana de Xirivella, junt amb el polígon Verge de la Salut, han resultat ferits després de declarar-se un incendi que afectava a maquinària, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El foc s’ha originat este matí i des del Consorci s’han mobilitzat fins a l’empresa afectava, situada al Camí Profund de la Rambleta de Xirivella, dos dotacions de bombers i el sergent del parc de Torrent.

El foc afectava a maquinària i els treballadors ja ho havien sufocat amb els seus propis mitjans abans de l’arribada dels bombers.

Així, els efectius no han hagut d’extingir el foc, encara que han comprovat amb mesuradors que ja no hi havia temperatura i han descartat la propagació a més punts de la nau.

Per part dels servicis sanitaris s’han desplaçat fins a la zona afectada una unitat del SAMU i una altra de SVB, que han atès a tres ferits.

Un d’ells, de 47 anys, ha sigut atès per una cremada lleu i ha sigut donat d’alta ‘in situ’. Un altre, de 20 anys, que presentava cremades, ha sigut evacuat a l’Hospital La Fe de València en l’ambulància del SAMU. El tercer home atès, de 30 anys, ha sigut traslladat en l’ambulància SVB a l’Hospital General per inhalació de fum.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.