7.6 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Tres treballadors resulten ferits en l’incendi d’una empresa de fundició de Xirivella

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Tres treballadors d’una empresa de fundició situada a la localitat valenciana de Xirivella, junt amb el polígon Verge de la Salut, han resultat ferits després de declarar-se un incendi que afectava a maquinària, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El foc s’ha originat este matí i des del Consorci s’han mobilitzat fins a l’empresa afectava, situada al Camí Profund de la Rambleta de Xirivella, dos dotacions de bombers i el sergent del parc de Torrent.

El foc afectava a maquinària i els treballadors ja ho havien sufocat amb els seus propis mitjans abans de l’arribada dels bombers.

Així, els efectius no han hagut d’extingir el foc, encara que han comprovat amb mesuradors que ja no hi havia temperatura i han descartat la propagació a més punts de la nau.

Per part dels servicis sanitaris s’han desplaçat fins a la zona afectada una unitat del SAMU i una altra de SVB, que han atès a tres ferits.

Un d’ells, de 47 anys, ha sigut atès per una cremada lleu i ha sigut donat d’alta ‘in situ’. Un altre, de 20 anys, que presentava cremades, ha sigut evacuat a l’Hospital La Fe de València en l’ambulància del SAMU. El tercer home atès, de 30 anys, ha sigut traslladat en l’ambulància SVB a l’Hospital General per inhalació de fum.

Últimes notícies

Detingut un jove a Dénia per extorquir a un home després de consultar una web de contactes

La Policia Nacional ha detingut a Dénia a un jove de 23 anys per presumpta extorsió després d'amenaçar per missatgeria a un home que va visitar pàgines de contactes. La víctima va pagar 3.500 euros abans de denunciar, i el sospitós va ser localitzat a Alacant i lloc a disposició judicial.

L’allau de dades i la IA acceleraran els avanços mèdics

Experts han defés que aprofitar les dades clíniques digitalitzades amb suport de la IA permetrà un salt en investigació mèdica. Demanen accés amb garanties i més col·laboració públic-privada.

Dissabte poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, temperatures estables i possibles ratxes fortes a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb cels poc nuvolosos i termòmetres sense grans variacions. El nord-oest podrà deixar ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló.

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.