21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

El Tribunal de Comptes condemna a l’exdirectiva de l’EMT de València pel frau de 4 milions

El Tribunal de Comptes ha condemnat a l’exdirectora d’Administració de l’EMT, Celia Zafra, per un delicte de negligència greu pel frau milionari de més de quatre milions d’euros que van realitzar uns estafadors anònims a l’empresa municipal de transports el setembre de 2019. En la fallada el tribunal considera que Zafra com a responsable comptable és culpable i haurà d’abonar aquesta quantitat, a més dels interessos de demora.

Així mateix, el Tribunal reconeix que la pràctica regular en l’empresa era l’abonament a proveïdors per mitjà de la preparació dels pagaments en la banca electrònica de CaixaBank, i que aquest protocol estava instaurat en la companyia.

Per part seua, el regidor de Mobilitat Sostenible i president de l’EMT, Giuseppe Grezzi, ha expressat la seua satisfacció perquè s’està “fent justícia” i la sentència “dona la raó a l’EMT”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens institucional

La nova Comissió Mixta després de la DANA del 29 d'octubre de 2024 es constituïx per a coordinar institucions i accelerar la recuperació. Acorda quatre grups de treball i reunions trimestrals.

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.

Pedro Martínez subratlla el gran impacte de Ricky Rubio abans del València-Joventut

Pedro Martínez va destacar que el base condiciona el joc en les dos canastres i que València Basket afronta les habitacions de Copa sense pressió, centrat en els detalls.

València Basket i Joventut obrin la Copa en el Roig Arena amb un dol d’estils

L'equip de Pedro Martínez i la Penya de Ricky Rubio inauguren els quarts a les 18.00 en el Roig Arena, amb el factor pista i la 'maledicció' de l'amfitrió en joc

Detingut l’exmarit com a presumpte autor de l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim a Xilxes. La Guàrdia Civil revisa gravacions municipals i l'Ajuntament decreta tres dies de dol.

Detingut l’exmarit i pare com a presumpte autor del doble crim d’una dona i una xiqueta a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim ocorregut este dimarts a Xilxes, segons va anunciar la delegada del Govern.