Troben dos cadàvers d’un matrimoni d’octogenaris sense signes de violència a Oropesa

La Policia Local d'Oropesa, a la Plana Alta, va trobar dimarts passat els cossos sense vida d'un matrimoni de nacionalitat alemanya d'edat avançada en un apartament de la localitat, els cossos de la qual no presentaven signes de violència, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil i de l'Ajuntament. 

Una veïna del matrimoni va ser la que va alertar a la Policia Local que feia diversos dies que no veia a la parella -pel que sembla l'home estava malalt-. Després d'analitzar la base de dades i comprovar que no hi havia familiars del matrimoni, els agents es van traslladar fins a l'habitatge, on van trobar els cadàvers. 

Els cossos van ser traslladats a l'Institut de Medicina Legal de Castelló, on estava previst que aquest dimecres se'ls practicara l'autòpsia, els resultats de la qual determinaran les circumstàncies de les morts i qui dels dos va morir abans. La Guàrdia Civil ha confirmat que no existeixen indicis de criminalitat. 

  

 

Últimes notícies

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.