Trump tanca la campanya electoral arremetent contra els migrants: ‘Són invasions militars sense uniformes’

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

El candidat republicà a la Casa Blanca, Donald Trump, ha promés des de l’estat de Pennsilvània “rescatar a cada ciutat i poble que ha sigut envaït i conquistat” en un discurs ja habitual en ell contra els migrants, als quals acusa de fer dels Estats Units un “país ocupat”.

L’expresident ha donat un míting en este disputat estat on ha acusat a totes les persones migrants –amb i sense documentació– de perpetrar “invasions militars sense uniformes” al país. “Això és tot el que és”, ha declarat, reiterant la seva promesa d’ordenar una deportació massiva si s’alça amb la victòria aquest dimarts.

Durant la seua intervenció, una de les quatre programades abans de tancar la tercera carrera a la Presidència nord-americana, Trump ha descrit un país en declivi, “ocupat” per la població migrant, assegurant que “atacarà” a les “bandes” i demanant, com ja ha fet en altres actes, la pena de mort per a “qualsevol immigrant que mate un ciutadà nord-americà o a un agent de la llei”.

En esta línia, Trump ha qüestionat la transparència de les eleccions. “Crec que és massa gran per a falsejar-lo. Ho intentaran. I ho estan intentant, però és massa gran per falsejar-lo. Este és un gran moviment. Ho vam fer genial el 2016, ho vam fer molt millor el 2020, però van passar moltes coses dolentes”, ha declarat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig