Trump tanca la campanya electoral arremetent contra els migrants: ‘Són invasions militars sense uniformes’

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

El candidat republicà a la Casa Blanca, Donald Trump, ha promés des de l’estat de Pennsilvània «rescatar a cada ciutat i poble que ha sigut envaït i conquistat» en un discurs ja habitual en ell contra els migrants, als quals acusa de fer dels Estats Units un «país ocupat».

L’expresident ha donat un míting en este disputat estat on ha acusat a totes les persones migrants –amb i sense documentació– de perpetrar «invasions militars sense uniformes» al país. «Això és tot el que és», ha declarat, reiterant la seva promesa d’ordenar una deportació massiva si s’alça amb la victòria aquest dimarts.

Durant la seua intervenció, una de les quatre programades abans de tancar la tercera carrera a la Presidència nord-americana, Trump ha descrit un país en declivi, «ocupat» per la població migrant, assegurant que «atacarà» a les «bandes» i demanant, com ja ha fet en altres actes, la pena de mort per a «qualsevol immigrant que mate un ciutadà nord-americà o a un agent de la llei».

En esta línia, Trump ha qüestionat la transparència de les eleccions. «Crec que és massa gran per a falsejar-lo. Ho intentaran. I ho estan intentant, però és massa gran per falsejar-lo. Este és un gran moviment. Ho vam fer genial el 2016, ho vam fer molt millor el 2020, però van passar moltes coses dolentes», ha declarat.

Últimes notícies

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.