L’aeroport de Castelló posa en marxa una connexió amb Budapest amb dos freqüències semanals

L’aeroport de Castelló ha posat hui en marxa la connexió amb Budapest, operada per la companyia Wizz Air, que dona servei amb dos freqüències setmanals, en dimecres i diumenge.

La directora general d’Aerocas, Blanca Marín, ha incidit en què l’aeroport de Castelló prossegueix, d’aquesta manera, «el procés de rellançament del trànsit comercial, que es veurà reforçat al llarg del mes de juny amb l’activació de més rutes regulars«.

La ruta de Budapest se suma a les de Londres-Stansted (Ryanair), Brussel·les (Ryanair), Bucarest (Wizz Air) i Sevilla (Air Nostrum).

Aquest dijous 2 de juny s’incorpora la ruta de Bilbao (operada per Volotea amb vols en dijous i dilluns) i Ryanair afig un tercer vol setmanal, que se suma als dels dimarts i dissabtes.

L’oferta de destins s’ampliarà a mitjan present mes amb l’activació de les rutes de Londres-Luton i Katowice, totes dos operades per Wizz Air amb dos freqüències setmanals.

La directora general d’Aerocas ha recordat que en aquest mes de juny l’aeroport operarà 17 freqüències setmanals, «el que suposa una xifra rècord per a la instal·lació«.

Últimes notícies

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.