L’aeroport de Castelló posa en marxa una connexió amb Budapest amb dos freqüències semanals

L’aeroport de Castelló ha posat hui en marxa la connexió amb Budapest, operada per la companyia Wizz Air, que dona servei amb dos freqüències setmanals, en dimecres i diumenge.

La directora general d’Aerocas, Blanca Marín, ha incidit en què l’aeroport de Castelló prossegueix, d’aquesta manera, «el procés de rellançament del trànsit comercial, que es veurà reforçat al llarg del mes de juny amb l’activació de més rutes regulars«.

La ruta de Budapest se suma a les de Londres-Stansted (Ryanair), Brussel·les (Ryanair), Bucarest (Wizz Air) i Sevilla (Air Nostrum).

Aquest dijous 2 de juny s’incorpora la ruta de Bilbao (operada per Volotea amb vols en dijous i dilluns) i Ryanair afig un tercer vol setmanal, que se suma als dels dimarts i dissabtes.

L’oferta de destins s’ampliarà a mitjan present mes amb l’activació de les rutes de Londres-Luton i Katowice, totes dos operades per Wizz Air amb dos freqüències setmanals.

La directora general d’Aerocas ha recordat que en aquest mes de juny l’aeroport operarà 17 freqüències setmanals, «el que suposa una xifra rècord per a la instal·lació«.

Últimes notícies

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.