L’aeroport de Castelló posa en marxa una connexió amb Budapest amb dos freqüències semanals

L’aeroport de Castelló ha posat hui en marxa la connexió amb Budapest, operada per la companyia Wizz Air, que dona servei amb dos freqüències setmanals, en dimecres i diumenge.

La directora general d’Aerocas, Blanca Marín, ha incidit en què l’aeroport de Castelló prossegueix, d’aquesta manera, “el procés de rellançament del trànsit comercial, que es veurà reforçat al llarg del mes de juny amb l’activació de més rutes regulars“.

La ruta de Budapest se suma a les de Londres-Stansted (Ryanair), Brussel·les (Ryanair), Bucarest (Wizz Air) i Sevilla (Air Nostrum).

Aquest dijous 2 de juny s’incorpora la ruta de Bilbao (operada per Volotea amb vols en dijous i dilluns) i Ryanair afig un tercer vol setmanal, que se suma als dels dimarts i dissabtes.

L’oferta de destins s’ampliarà a mitjan present mes amb l’activació de les rutes de Londres-Luton i Katowice, totes dos operades per Wizz Air amb dos freqüències setmanals.

La directora general d’Aerocas ha recordat que en aquest mes de juny l’aeroport operarà 17 freqüències setmanals, “el que suposa una xifra rècord per a la instal·lació“.

Anuncios

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.