El secretari general d’UGT PV, Ismael Sáez, i el secretari d’UGT FICA PV, Darío Argente, s’han mostrat «optimistes» respecte al futur de la fàbrica de Ford a Almussafes i esperen que «prompte» la multinacional «adjudique híbrids que permeten mantindre la càrrega de treball» a la factoria mentre decideix sobre l’electrificació.
Així ho han manifestat en roda de premsa durant la jornada ‘Transformació del sector automobilístic. Treballant per una transició justa i ordenada‘ que ha organitzat el sindicat a València.
Argente ha assenyalat que el cotxe elèctric «ha tingut una aturada perquè hi ha altres tecnologies que han avançat com l’hidrogen o altres combustibles«.
«Tenim tota la confiança del món en què prompte tindrem una alternativa, que no siga elèctric de moment però sí híbrid, on li done un futur i allargar en aquest sentit poder tindre més endavant un cotxe elèctric o no elèctric«, ha indicat.








