11.3 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

UGT espera que ‘prompte’ Ford assigne vehicles híbrids a Almussafes que permeten mantindre la càrrega de treball

El secretari general d’UGT PV, Ismael Sáez, i el secretari d’UGT FICA PV, Darío Argente, s’han mostrat “optimistes” respecte al futur de la fàbrica de Ford a Almussafes i esperen que “prompte” la multinacional “adjudique híbrids que permeten mantindre la càrrega de treball” a la factoria mentre decideix sobre l’electrificació.

Així ho han manifestat en roda de premsa durant la jornada ‘Transformació del sector automobilístic. Treballant per una transició justa i ordenada‘ que ha organitzat el sindicat a València.

Argente ha assenyalat que el cotxe elèctric “ha tingut una aturada perquè hi ha altres tecnologies que han avançat com l’hidrogen o altres combustibles“.

Tenim tota la confiança del món en què prompte tindrem una alternativa, que no siga elèctric de moment però sí híbrid, on li done un futur i allargar en aquest sentit poder tindre més endavant un cotxe elèctric o no elèctric“, ha indicat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.