UGT espera que ‘prompte’ Ford assigne vehicles híbrids a Almussafes que permeten mantindre la càrrega de treball

El secretari general d’UGT PV, Ismael Sáez, i el secretari d’UGT FICA PV, Darío Argente, s’han mostrat “optimistes” respecte al futur de la fàbrica de Ford a Almussafes i esperen que “prompte” la multinacional “adjudique híbrids que permeten mantindre la càrrega de treball” a la factoria mentre decideix sobre l’electrificació.

Així ho han manifestat en roda de premsa durant la jornada ‘Transformació del sector automobilístic. Treballant per una transició justa i ordenada‘ que ha organitzat el sindicat a València.

Argente ha assenyalat que el cotxe elèctric “ha tingut una aturada perquè hi ha altres tecnologies que han avançat com l’hidrogen o altres combustibles“.

Tenim tota la confiança del món en què prompte tindrem una alternativa, que no siga elèctric de moment però sí híbrid, on li done un futur i allargar en aquest sentit poder tindre més endavant un cotxe elèctric o no elèctric“, ha indicat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá celebra la presència de Jordi Sabaté en les Falles i la seua primera mascletà

Jordi Sabaté ha viscut la seua primera mascletà a València després de demanar en X un espai accessible. Catalá ho ha convidat i ha destacat el valor inclusiu del gest.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.