8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Un anciana morta en l’incendi d’un habitatge a Torrent

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Una anciana ha sigut localitzada morta en el seu pis pels bombers, quan realitzaven tasques d’extinció d’un incendi declarat en un edifici de quatre altures de la localitat valenciana de Torrent.

El foc s’ha declarat en un immoble situat al carrer Sedaví del municipi i fins al lloc s’han desplaçat tres dotacions dels parcs de Bombers de Torrent i Catarroja, així com sergent Torrent, i també dues unitats del SAMU i una altra de SVB, informen fonts del Consorci Provincial de Bombers i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Els Bombers han confirmat que l’incendi s’ha registrat en un habitatge, en la primera planta d’un edifici de quatre altures. Els efectius han extingit les flames i han localitzat a l’interior a la víctima mortal.

L’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, ha lamentat profundament la pèrdua d’una vida en l’incendi. Des de l’Ajuntament de Torrent envien el seu més sentit condol a familiars i amics.

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós