17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Un home mata a la seua dona a Castelló i després es penja

La Policia Nacional investiga com un possible cas de violència de gènere la mort d’una dona el cadàver de la qual ha sigut trobat este divendres a la vesprada al costat del de la seua parella, un home que s’havia penjat, en un domicili de Castelló de la Plana, informen EFE fonts pròximes a la investigació.

El possible homicidi de la dona, de 54 anys, a les mans de la seua parella, un home de 52, s’investiga després que els agents s’hagen trobat a la parella morta quan han acudit al domicili, situat al carrer la Unió de la capital castellonenca.

Pel que sembla, segons les mateixes fonts, la patrulla va acudir a la casa després de rebre’s un avís en el qual s’alertava que feia dies que la dona no acudia al seu treball. La Policia Científica es troba encara en el lloc dels fets. La principal hipòtesi que remenen els agents és que l’home s’ha llevat la vida després de matar a la seua parella.

No constaven denúncies prèvies

Segons les fonts, no constaven denúncies prèvies d’ella cap a ell, si bé la dona sí que figurava en el sistema Viogén, encara que pel cas d’una parella anterior.

Es tracta del segon possible assassinat de violència masclista comés este divendres en la Comunitat Valenciana, després que este matí un home, de 82 anys i nacionalitat noruega, presumptament matara a la seua dona, de 76 anys i nacionalitat britànica, en un habitatge d’Orihuela Costa.

En cas de confirmar-se tots dos crims com a assassinats per violència de gènere, el nombre de dones assassinades per esta causa ascendiria a 46 en 2023, cinc d’elles en la Comunitat Valenciana, i a 1.230 des de 2003, segons ha informat la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.