Un home mata a la seua dona a Castelló i després es penja

La Policia Nacional investiga com un possible cas de violència de gènere la mort d’una dona el cadàver de la qual ha sigut trobat este divendres a la vesprada al costat del de la seua parella, un home que s’havia penjat, en un domicili de Castelló de la Plana, informen EFE fonts pròximes a la investigació.

El possible homicidi de la dona, de 54 anys, a les mans de la seua parella, un home de 52, s’investiga després que els agents s’hagen trobat a la parella morta quan han acudit al domicili, situat al carrer la Unió de la capital castellonenca.

Pel que sembla, segons les mateixes fonts, la patrulla va acudir a la casa després de rebre’s un avís en el qual s’alertava que feia dies que la dona no acudia al seu treball. La Policia Científica es troba encara en el lloc dels fets. La principal hipòtesi que remenen els agents és que l’home s’ha llevat la vida després de matar a la seua parella.

No constaven denúncies prèvies

Segons les fonts, no constaven denúncies prèvies d’ella cap a ell, si bé la dona sí que figurava en el sistema Viogén, encara que pel cas d’una parella anterior.

Es tracta del segon possible assassinat de violència masclista comés este divendres en la Comunitat Valenciana, després que este matí un home, de 82 anys i nacionalitat noruega, presumptament matara a la seua dona, de 76 anys i nacionalitat britànica, en un habitatge d’Orihuela Costa.

En cas de confirmar-se tots dos crims com a assassinats per violència de gènere, el nombre de dones assassinades per esta causa ascendiria a 46 en 2023, cinc d’elles en la Comunitat Valenciana, i a 1.230 des de 2003, segons ha informat la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.