Un home mata a la seua dona a Castelló i després es penja

La Policia Nacional investiga com un possible cas de violència de gènere la mort d’una dona el cadàver de la qual ha sigut trobat este divendres a la vesprada al costat del de la seua parella, un home que s’havia penjat, en un domicili de Castelló de la Plana, informen EFE fonts pròximes a la investigació.

El possible homicidi de la dona, de 54 anys, a les mans de la seua parella, un home de 52, s’investiga després que els agents s’hagen trobat a la parella morta quan han acudit al domicili, situat al carrer la Unió de la capital castellonenca.

Pel que sembla, segons les mateixes fonts, la patrulla va acudir a la casa després de rebre’s un avís en el qual s’alertava que feia dies que la dona no acudia al seu treball. La Policia Científica es troba encara en el lloc dels fets. La principal hipòtesi que remenen els agents és que l’home s’ha llevat la vida després de matar a la seua parella.

No constaven denúncies prèvies

Segons les fonts, no constaven denúncies prèvies d’ella cap a ell, si bé la dona sí que figurava en el sistema Viogén, encara que pel cas d’una parella anterior.

Es tracta del segon possible assassinat de violència masclista comés este divendres en la Comunitat Valenciana, després que este matí un home, de 82 anys i nacionalitat noruega, presumptament matara a la seua dona, de 76 anys i nacionalitat britànica, en un habitatge d’Orihuela Costa.

En cas de confirmar-se tots dos crims com a assassinats per violència de gènere, el nombre de dones assassinades per esta causa ascendiria a 46 en 2023, cinc d’elles en la Comunitat Valenciana, i a 1.230 des de 2003, segons ha informat la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.