Un home mata a la seua dona a Castelló i després es penja

La Policia Nacional investiga com un possible cas de violència de gènere la mort d’una dona el cadàver de la qual ha sigut trobat este divendres a la vesprada al costat del de la seua parella, un home que s’havia penjat, en un domicili de Castelló de la Plana, informen EFE fonts pròximes a la investigació.

El possible homicidi de la dona, de 54 anys, a les mans de la seua parella, un home de 52, s’investiga després que els agents s’hagen trobat a la parella morta quan han acudit al domicili, situat al carrer la Unió de la capital castellonenca.

Pel que sembla, segons les mateixes fonts, la patrulla va acudir a la casa després de rebre’s un avís en el qual s’alertava que feia dies que la dona no acudia al seu treball. La Policia Científica es troba encara en el lloc dels fets. La principal hipòtesi que remenen els agents és que l’home s’ha llevat la vida després de matar a la seua parella.

No constaven denúncies prèvies

Segons les fonts, no constaven denúncies prèvies d’ella cap a ell, si bé la dona sí que figurava en el sistema Viogén, encara que pel cas d’una parella anterior.

Es tracta del segon possible assassinat de violència masclista comés este divendres en la Comunitat Valenciana, després que este matí un home, de 82 anys i nacionalitat noruega, presumptament matara a la seua dona, de 76 anys i nacionalitat britànica, en un habitatge d’Orihuela Costa.

En cas de confirmar-se tots dos crims com a assassinats per violència de gènere, el nombre de dones assassinades per esta causa ascendiria a 46 en 2023, cinc d’elles en la Comunitat Valenciana, i a 1.230 des de 2003, segons ha informat la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere.

Últimes notícies

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre avisos previs del desbordament en la DANA

María José Catalá ha declarat com a testimoni que l’Ajuntament de València no va rebre cap avís específic sobre el desbordament del barranc del Poyo durant la DANA i ha assegurat que només va tindre constància de la gravetat quan La Torre ja estava totalment inundada.

Temperatures de fins a 42 graus posen en avís roig el litoral de València este dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València per màximes de 42 graus al prelitoral, i manté diversos avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tota la Comunitat Valenciana.

El Valencia CF començarà la Lliga una setmana més tard per l’ajornament contra el Betis

El Valencia CF iniciarà LaLiga EA Sports 2026-27 una setmana més tard del previst per l’ajornament del partit de la primera jornada contra el Betis, que s’ha reprogramat per al 25 d’agost a Mestalla.

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.