Una banda de músics de pedanies i pobles de la dana tocarà a Castellar amb la col·laboració de Dudamel

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Una gran banda integrada per músics de pedanies i pobles afectats per la dana oferirà, el 2 de febrer, un concert extraordinari a Castellar-Oliveral, que comptarà amb la col·laboració del director d’Orquestra Gustavo Dudamel.

Així ho ha anunciat l’Ajuntament de València, que ha detallat que el recital estarà protagonitzat per les bandes de música afectades per la riuada de les tres pedanies de la ciutat i a les quals s’incorporaran músics d’agrupacions musicals dels municipis afectats. A més, un dels solistes de trompeta de major prestigi mudial, Pacho Flores, s’unirà als músics d’este singular concert.

Serà una cita «única» que unirà als músics de totes les zones afectades per la dana per primera vegada com a prèvia al concert benèfic que se celebrarà el dia 3 de febrer al Palau de la Música amb el director d’Orquestra Gustavo Dudamel dirigint a les orquestres de València i de la Comunitat, recalquen des del consistori.

Un dels convidats especials al concert serà el director d’Orquestra Gustavo Dudamel, qui visitarà les zones afectades per la riuada i sobretot coneixerà la situació de les agrupacions musicals afectades.

El concert se celebrarà el diumenge dia 2 de febrer a les 12.30 hores al Pavelló d’Oliveral, situat junt amb el col·legi d’educació especial i l’església de Sant Martín de Porres. La banda base la formaran les bandes al complet de les pedanies de València, dos de castellar i 1 de la Torre. Però a elles s’afegiran 50 músics més de la resta de bandes de l’Hora Sud, afectades per la dana. En total, el concert els oferirà una banda de 150 músics.

El programa d’este concert estarà compost per les peces Amparito Roca, El Fallero, LO Cant del Valencia, Lullaby(solista de trompeta Pacho Flores), València de Padilla i l’Himne de Serrano. Dirigirà el mestre titular de la banda municipal, Cristóbal Soler, encara que no es descarta que el mestre Dudamel puga dirigir alguna de les peces del concert.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.