10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Una banda de músics de pedanies i pobles de la dana tocarà a Castellar amb la col·laboració de Dudamel

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Una gran banda integrada per músics de pedanies i pobles afectats per la dana oferirà, el 2 de febrer, un concert extraordinari a Castellar-Oliveral, que comptarà amb la col·laboració del director d’Orquestra Gustavo Dudamel.

Així ho ha anunciat l’Ajuntament de València, que ha detallat que el recital estarà protagonitzat per les bandes de música afectades per la riuada de les tres pedanies de la ciutat i a les quals s’incorporaran músics d’agrupacions musicals dels municipis afectats. A més, un dels solistes de trompeta de major prestigi mudial, Pacho Flores, s’unirà als músics d’este singular concert.

Serà una cita “única” que unirà als músics de totes les zones afectades per la dana per primera vegada com a prèvia al concert benèfic que se celebrarà el dia 3 de febrer al Palau de la Música amb el director d’Orquestra Gustavo Dudamel dirigint a les orquestres de València i de la Comunitat, recalquen des del consistori.

Un dels convidats especials al concert serà el director d’Orquestra Gustavo Dudamel, qui visitarà les zones afectades per la riuada i sobretot coneixerà la situació de les agrupacions musicals afectades.

El concert se celebrarà el diumenge dia 2 de febrer a les 12.30 hores al Pavelló d’Oliveral, situat junt amb el col·legi d’educació especial i l’església de Sant Martín de Porres. La banda base la formaran les bandes al complet de les pedanies de València, dos de castellar i 1 de la Torre. Però a elles s’afegiran 50 músics més de la resta de bandes de l’Hora Sud, afectades per la dana. En total, el concert els oferirà una banda de 150 músics.

El programa d’este concert estarà compost per les peces Amparito Roca, El Fallero, LO Cant del Valencia, Lullaby(solista de trompeta Pacho Flores), València de Padilla i l’Himne de Serrano. Dirigirà el mestre titular de la banda municipal, Cristóbal Soler, encara que no es descarta que el mestre Dudamel puga dirigir alguna de les peces del concert.

Últimes notícies

Corberán complix un any al València: de la salvació heroica a la part baixa

Carlos Corberán complix un any en la banqueta del València després d'un rescat fulgurant i una segona volta de nivell, i tanca el curs en la zona baixa de la taula.

Neva a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb temperatures sota zero

El dia de Nadal ha portat neu generalitzada per damunt de 700 metres a l'interior nord de Castelló, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc.

Sorprés a San Isidro amb 6 quilos de marihuana quan anaven a detindre-li per una brutal pallissa a Cox

La Guàrdia Civil ha localitzat a San Isidro una maleta amb 6 quilos de cabdells de marihuana i 12.000 euros quan anava a detindre a un home per una agressió comesa a l'agost a Cox. El jutge ha decretat la llibertat amb càrrecs per al detingut i la seua parella.

Del Botànic al Ventorro: el nou breviari del llenguatge polític valencià

El vocabulari polític valencià s'ha omplit de llocs, sigles i noms que sintetitzen episodis recents. De la DANA a les Corts, el llenguatge reordena el debat.

Pérez Llorca coincidix amb el rei i demana diàleg davant la tensió que causa fastig

Pérez Llorca ha recolzat el missatge de Felip VI, advertint del fastig que provoca la tensió política i defenent el diàleg, el consens i l'enteniment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i sud de València i per neu a l’interior de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous avise groc per pluges intenses en el litoral nord d'Alacant i sud de València, i per nevades a l'interior nord de Castelló.

Nadal amb pluges en el sud de València i nord d’Alacant i descens de les màximes

Cels nuvolosos i precipitacions persistents en els litorals del sud de València i nord d'Alacant, amb cota de neu entre 1.200 i 1.400 metres i mar en augment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i nevades a l’interior de Castelló

Aemet ha establit l'avís groc per pluges en el litoral nord d'Alacant, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en dotze. També ha activat l'avís per nevades a l'interior nord de Castelló, amb 8 cm des de 700 metres.