Una banda de músics de pedanies i pobles de la dana tocarà a Castellar amb la col·laboració de Dudamel

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Una gran banda integrada per músics de pedanies i pobles afectats per la dana oferirà, el 2 de febrer, un concert extraordinari a Castellar-Oliveral, que comptarà amb la col·laboració del director d’Orquestra Gustavo Dudamel.

Així ho ha anunciat l’Ajuntament de València, que ha detallat que el recital estarà protagonitzat per les bandes de música afectades per la riuada de les tres pedanies de la ciutat i a les quals s’incorporaran músics d’agrupacions musicals dels municipis afectats. A més, un dels solistes de trompeta de major prestigi mudial, Pacho Flores, s’unirà als músics d’este singular concert.

Serà una cita “única” que unirà als músics de totes les zones afectades per la dana per primera vegada com a prèvia al concert benèfic que se celebrarà el dia 3 de febrer al Palau de la Música amb el director d’Orquestra Gustavo Dudamel dirigint a les orquestres de València i de la Comunitat, recalquen des del consistori.

Un dels convidats especials al concert serà el director d’Orquestra Gustavo Dudamel, qui visitarà les zones afectades per la riuada i sobretot coneixerà la situació de les agrupacions musicals afectades.

El concert se celebrarà el diumenge dia 2 de febrer a les 12.30 hores al Pavelló d’Oliveral, situat junt amb el col·legi d’educació especial i l’església de Sant Martín de Porres. La banda base la formaran les bandes al complet de les pedanies de València, dos de castellar i 1 de la Torre. Però a elles s’afegiran 50 músics més de la resta de bandes de l’Hora Sud, afectades per la dana. En total, el concert els oferirà una banda de 150 músics.

El programa d’este concert estarà compost per les peces Amparito Roca, El Fallero, LO Cant del Valencia, Lullaby(solista de trompeta Pacho Flores), València de Padilla i l’Himne de Serrano. Dirigirà el mestre titular de la banda municipal, Cristóbal Soler, encara que no es descarta que el mestre Dudamel puga dirigir alguna de les peces del concert.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.