Una banda de músics de pedanies i pobles de la dana tocarà a Castellar amb la col·laboració de Dudamel

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Una gran banda integrada per músics de pedanies i pobles afectats per la dana oferirà, el 2 de febrer, un concert extraordinari a Castellar-Oliveral, que comptarà amb la col·laboració del director d’Orquestra Gustavo Dudamel.

Així ho ha anunciat l’Ajuntament de València, que ha detallat que el recital estarà protagonitzat per les bandes de música afectades per la riuada de les tres pedanies de la ciutat i a les quals s’incorporaran músics d’agrupacions musicals dels municipis afectats. A més, un dels solistes de trompeta de major prestigi mudial, Pacho Flores, s’unirà als músics d’este singular concert.

Serà una cita “única” que unirà als músics de totes les zones afectades per la dana per primera vegada com a prèvia al concert benèfic que se celebrarà el dia 3 de febrer al Palau de la Música amb el director d’Orquestra Gustavo Dudamel dirigint a les orquestres de València i de la Comunitat, recalquen des del consistori.

Un dels convidats especials al concert serà el director d’Orquestra Gustavo Dudamel, qui visitarà les zones afectades per la riuada i sobretot coneixerà la situació de les agrupacions musicals afectades.

El concert se celebrarà el diumenge dia 2 de febrer a les 12.30 hores al Pavelló d’Oliveral, situat junt amb el col·legi d’educació especial i l’església de Sant Martín de Porres. La banda base la formaran les bandes al complet de les pedanies de València, dos de castellar i 1 de la Torre. Però a elles s’afegiran 50 músics més de la resta de bandes de l’Hora Sud, afectades per la dana. En total, el concert els oferirà una banda de 150 músics.

El programa d’este concert estarà compost per les peces Amparito Roca, El Fallero, LO Cant del Valencia, Lullaby(solista de trompeta Pacho Flores), València de Padilla i l’Himne de Serrano. Dirigirà el mestre titular de la banda municipal, Cristóbal Soler, encara que no es descarta que el mestre Dudamel puga dirigir alguna de les peces del concert.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus van pujar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

L'IPC va augmentar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, una dècima més que la mitjana. La taxa anual va aconseguir el 2,6% i l'acumulat de l'any va quedar en el 0,2%.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; la víctima està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per, presumptament, calar foc a la seua parella. L'home, de 49, roman molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.