Una dona ressuscita quan estaven a punt d’enterrar-la

Els metges havien certificat la seua mort després de patir un accident de trànsit. Rosa Isabel Céspedes Callaca, de 36 anys, anava a ser enterrada aquest 26 d’abril a la regió Lambayeque del Perú. No obstant això, encara no estava morta. Durant el trasllat del seu fèretre va reviure i va començar a colpejar el taüt per dins.

La commoció i l’horror es va ensenyorir dels seus familiars que ja estaven llestos per a acomiadar a Rosa Isabel. Un dels parents va obrir la caixa i la va trobar amb els ulls oberts i signes vitals. Immediatament es va contactar amb emergències.

Quan van arribar els metges, van constatar que tenia signes vitals febles pel que la van traslladar a l’hospital. Malgrat els intents per salvar-la, es va certificar novament el seu decés.

Els familiars de Rosa Isabel, que deixa tres xiquets de 5, 11 i 17 anys, exigeixen ara explicacions de per què es va donar per morta la primera vegada i si la víctima va poder haver-se salvat d’haver sigut atesa adequadament.

Pel que sembla, el personal de l’hospital l’hauria desconnectada i certificat el seu mort sense haver revisat correctament el seu cas. El seu cos va ser traslladat a la morgue quan encara seguia amb vida, malgrat haver sigut reportada com morta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.

El València Basket busca recuperar sensacions davant Jairis abans del play off

El València Basket visita a Hozono Global Jairis en l'última jornada de la Lliga Femenina Endesa amb el tercer lloc assegurat però amb la urgència de millorar el seu joc i arribar en la millor forma possible al play off pel títol.

La Diputació ajorna al 13 de maig la declaració de Carlos Baño sobre els bons consum

La Diputació d'Alacant retarda al 13 de maig la compareixença de Carlos Baño en la comissió que investiga els bons consum de 2022 i 2023, després d'atendre una petició interna de canvi de data.

Detinguda en l’aeroport d’Alacant una fugitiva buscada per tràfic de drogues i blanqueig a Suècia

Una dona de 28 anys amb una Orde Europea de Detenció per tràfic de drogues i blanqueig va ser arrestada en l'aeroport Alacant-Elx després d'un dispositiu policial activat per un avís.