Una dona ressuscita quan estaven a punt d’enterrar-la

Els metges havien certificat la seua mort després de patir un accident de trànsit. Rosa Isabel Céspedes Callaca, de 36 anys, anava a ser enterrada aquest 26 d’abril a la regió Lambayeque del Perú. No obstant això, encara no estava morta. Durant el trasllat del seu fèretre va reviure i va començar a colpejar el taüt per dins.

La commoció i l’horror es va ensenyorir dels seus familiars que ja estaven llestos per a acomiadar a Rosa Isabel. Un dels parents va obrir la caixa i la va trobar amb els ulls oberts i signes vitals. Immediatament es va contactar amb emergències.

Quan van arribar els metges, van constatar que tenia signes vitals febles pel que la van traslladar a l’hospital. Malgrat els intents per salvar-la, es va certificar novament el seu decés.

Els familiars de Rosa Isabel, que deixa tres xiquets de 5, 11 i 17 anys, exigeixen ara explicacions de per què es va donar per morta la primera vegada i si la víctima va poder haver-se salvat d’haver sigut atesa adequadament.

Pel que sembla, el personal de l’hospital l’hauria desconnectada i certificat el seu mort sense haver revisat correctament el seu cas. El seu cos va ser traslladat a la morgue quan encara seguia amb vida, malgrat haver sigut reportada com morta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.