Una dona ressuscita quan estaven a punt d’enterrar-la

Els metges havien certificat la seua mort després de patir un accident de trànsit. Rosa Isabel Céspedes Callaca, de 36 anys, anava a ser enterrada aquest 26 d’abril a la regió Lambayeque del Perú. No obstant això, encara no estava morta. Durant el trasllat del seu fèretre va reviure i va començar a colpejar el taüt per dins.

La commoció i l’horror es va ensenyorir dels seus familiars que ja estaven llestos per a acomiadar a Rosa Isabel. Un dels parents va obrir la caixa i la va trobar amb els ulls oberts i signes vitals. Immediatament es va contactar amb emergències.

Quan van arribar els metges, van constatar que tenia signes vitals febles pel que la van traslladar a l’hospital. Malgrat els intents per salvar-la, es va certificar novament el seu decés.

Els familiars de Rosa Isabel, que deixa tres xiquets de 5, 11 i 17 anys, exigeixen ara explicacions de per què es va donar per morta la primera vegada i si la víctima va poder haver-se salvat d’haver sigut atesa adequadament.

Pel que sembla, el personal de l’hospital l’hauria desconnectada i certificat el seu mort sense haver revisat correctament el seu cas. El seu cos va ser traslladat a la morgue quan encara seguia amb vida, malgrat haver sigut reportada com morta.

Últimes notícies

Pepelu i Sadiq es queden al marge per molèsties abans del viatge del València CF al Regne Unit

Pepelu i Sadiq Umar no s’han entrenat amb el grup en la sessió de Paterna per molèsties arran de l’amistós contra el Castellón, just abans del viatge del València CF a Birmingham.

La nova terminal nord del port de València, clau en el pla estatal de ports per a 2027

La nova terminal nord del port de València s’inclou entre els principals projectes d’inversió de Puertos del Estado per a 2027, junt amb les obres per a eòlica marina al port de Castelló, dins d’un pla global de 1.567 milions d’euros.

Quarta onada de calor des de dimecres amb risc extrem d’incendis a Espanya

Espanya encadena des de dimecres i fins diumenge una nova onada de calor, amb temperatures per damunt dels 40 graus i un perill d’incendis molt alt o extrem en quasi tot el país.

Sánchez demana extremar la precaució pels incendis per les hores difícils que venen

Pedro Sánchez ha reclamat als ciutadans que extremen la precaució davant els incendis forestals, sobretot a Castelló, perquè encara s’esperen hores difícils per l’augment de temperatures.

Els supermercats envien productes bàsics als afectats pels incendis

La patronal Asedas ha activat un pla de donacions de productes de primera necessitat per a les més de 100.000 persones confinades o evacuades pels incendis de Madrid, Àvila i Toledo.

El Lucentum tanca la plantilla amb l’escolta nord-americà MaCio Teague

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta nord-americà MaCio Teague, de 29 anys, i completa així les dotze fitxes per a competir en Primera FEB la temporada 2026-27.

Vox culpa el “fanatisme climàtic” de l’augment d’incendis forestals

La diputada de Vox en Les Corts, Teresa Ramírez, responsabilitza el que anomena fanatisme climàtic de la falta de neteja de boscos i camps i reclama més prevenció davant els incendis forestals a Espanya.

La reforma fiscal del Consell ja ha rebaixat 469,8 milions en impostos des de 2023

La reforma fiscal del Consell ha suposat un estalvi de 469,8 milions d’euros per als contribuents valencians des de 2023, principalment en Successions i Donacions i Transmissions Patrimonials, segons la Generalitat.