9.1 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Una dona ressuscita quan estaven a punt d’enterrar-la

Els metges havien certificat la seua mort després de patir un accident de trànsit. Rosa Isabel Céspedes Callaca, de 36 anys, anava a ser enterrada aquest 26 d’abril a la regió Lambayeque del Perú. No obstant això, encara no estava morta. Durant el trasllat del seu fèretre va reviure i va començar a colpejar el taüt per dins.

La commoció i l’horror es va ensenyorir dels seus familiars que ja estaven llestos per a acomiadar a Rosa Isabel. Un dels parents va obrir la caixa i la va trobar amb els ulls oberts i signes vitals. Immediatament es va contactar amb emergències.

Quan van arribar els metges, van constatar que tenia signes vitals febles pel que la van traslladar a l’hospital. Malgrat els intents per salvar-la, es va certificar novament el seu decés.

Els familiars de Rosa Isabel, que deixa tres xiquets de 5, 11 i 17 anys, exigeixen ara explicacions de per què es va donar per morta la primera vegada i si la víctima va poder haver-se salvat d’haver sigut atesa adequadament.

Pel que sembla, el personal de l’hospital l’hauria desconnectada i certificat el seu mort sense haver revisat correctament el seu cas. El seu cos va ser traslladat a la morgue quan encara seguia amb vida, malgrat haver sigut reportada com morta.

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.