13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

El Valencia denega a Netflix l’accés a Mestalla per a gravar un documental sobre Vinícius

El Valencia CF no permetrà a la plataforma de temps real Netflix accedir a Mestalla dissabte que ve, quan es disputarà el partit de LaLiga EA Sports davant del Real Madrid, per a gravar el documental que està realitzant sobre el davanter brasiler Vinícius Jr.

Segons informen a Europa Press forts properes al club, l’entitat valencianista ha traslladat a LaLiga, encarregada de gestionar les acreditacions dels partits, que no deixarà accedir a les càmeres de la productora brasilera Conspiraçao Films, que grava el documental del davanter madridista des de fa setmanes, a l’estadi.

D’aquesta manera, el Valencia vol evitar que les imatges que pogueren prendre’s de la graderia s’usen per a danyar la imatge del club, sobretot després de la polèmica suscitada l’any passat durant la visita del conjunt de Carlo Ancelotti a Mestalla.

En aquella ocasió, el 21 de maig del 2023, Vinícius va rebre insults racistes per part d’alguns afeccionats de l’equip ‘che’ que es trobaven al recinte, un incident després del qual van ser detinguts tres joves. Ancelotti va acusar en roda de premsa a l’estadi sencer de racista i va assegurar que li havien anomenat ‘mico‘, en lloc de ‘tonto‘, que va ser el que es va escoltar.

A més, l’internacional brasiler va afirmar durant el judici pels fets que va tenir lloc a l’octubre que aquest càntics van ser generalitzats i no d’un sector de la graderia, la qual cosa va provocar que el València li demanara una rectificació.

Últimes notícies

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.