El Valencia denega a Netflix l’accés a Mestalla per a gravar un documental sobre Vinícius

El Valencia CF no permetrà a la plataforma de temps real Netflix accedir a Mestalla dissabte que ve, quan es disputarà el partit de LaLiga EA Sports davant del Real Madrid, per a gravar el documental que està realitzant sobre el davanter brasiler Vinícius Jr.

Segons informen a Europa Press forts properes al club, l’entitat valencianista ha traslladat a LaLiga, encarregada de gestionar les acreditacions dels partits, que no deixarà accedir a les càmeres de la productora brasilera Conspiraçao Films, que grava el documental del davanter madridista des de fa setmanes, a l’estadi.

D’aquesta manera, el Valencia vol evitar que les imatges que pogueren prendre’s de la graderia s’usen per a danyar la imatge del club, sobretot després de la polèmica suscitada l’any passat durant la visita del conjunt de Carlo Ancelotti a Mestalla.

En aquella ocasió, el 21 de maig del 2023, Vinícius va rebre insults racistes per part d’alguns afeccionats de l’equip ‘che’ que es trobaven al recinte, un incident després del qual van ser detinguts tres joves. Ancelotti va acusar en roda de premsa a l’estadi sencer de racista i va assegurar que li havien anomenat ‘mico‘, en lloc de ‘tonto‘, que va ser el que es va escoltar.

A més, l’internacional brasiler va afirmar durant el judici pels fets que va tenir lloc a l’octubre que aquest càntics van ser generalitzats i no d’un sector de la graderia, la qual cosa va provocar que el València li demanara una rectificació.

Últimes notícies

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.

Ximo Puig recolza l’honradesa de Zapatero i confia que rebuig tots els dubtes

Ximo Puig expressa la seua confiança en l'honradesa de José Luis Rodríguez Zapatero i en l'actuació de la justícia, i dona per segur que l'expresident aclarirà totes les qüestions sobre el cas Plus ultra.