14.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

El Valencia denega a Netflix l’accés a Mestalla per a gravar un documental sobre Vinícius

El Valencia CF no permetrà a la plataforma de temps real Netflix accedir a Mestalla dissabte que ve, quan es disputarà el partit de LaLiga EA Sports davant del Real Madrid, per a gravar el documental que està realitzant sobre el davanter brasiler Vinícius Jr.

Segons informen a Europa Press forts properes al club, l’entitat valencianista ha traslladat a LaLiga, encarregada de gestionar les acreditacions dels partits, que no deixarà accedir a les càmeres de la productora brasilera Conspiraçao Films, que grava el documental del davanter madridista des de fa setmanes, a l’estadi.

D’aquesta manera, el Valencia vol evitar que les imatges que pogueren prendre’s de la graderia s’usen per a danyar la imatge del club, sobretot després de la polèmica suscitada l’any passat durant la visita del conjunt de Carlo Ancelotti a Mestalla.

En aquella ocasió, el 21 de maig del 2023, Vinícius va rebre insults racistes per part d’alguns afeccionats de l’equip ‘che’ que es trobaven al recinte, un incident després del qual van ser detinguts tres joves. Ancelotti va acusar en roda de premsa a l’estadi sencer de racista i va assegurar que li havien anomenat ‘mico‘, en lloc de ‘tonto‘, que va ser el que es va escoltar.

A més, l’internacional brasiler va afirmar durant el judici pels fets que va tenir lloc a l’octubre que aquest càntics van ser generalitzats i no d’un sector de la graderia, la qual cosa va provocar que el València li demanara una rectificació.

Últimes notícies

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.

El Llevant s’agarra a este efecte Castro davant un Espanyol en ratxa fora

El Llevant busca la seua primera victòria a casa amb Castro davant un Espanyol que enllaça tres triomfs seguits a domicili i vol oblidar el 0-2 del derbi. Competixen en el Ciutat de València el diumenge a les 16.15 amb objectius distints però urgències clares.

El Govern amplia les ajudes per la dana per a protegir els municipis enfront d’inundacions

L'Orde TMD/1586/2025, publicada en el BOE, modifica la TMD/101/2025 i permet usar fons per a prevenció i adaptació. La gestió passa al Comissionat especial.

Luís Castro mira el partit davant l’Espanyol com una final

El tècnic del Llevant va restar importància a la falta de triomfs en el Ciutat i afronta la seua primera trobada a casa davant l'Espanyol amb mentalitat de final. Va destacar l'impuls de l'afició, la necessitat de mantindre el nivell després de guanyar a Sevilla i va deixar oberta la porta a reforços, a més de la possible presència de Etta Eyong.

La Clàssica Comunitat Valenciana eixirà de La Nucia amb sis equips World Tour

La Nucia acollirà el 25 de gener l'eixida de la Clàssica Comunitat Valenciana 1969, prova UCI 1.1, amb sis equips World Tour i meta a València després de 199,5 km.

Morant demana a Pérez Llorca donar suport al nou model de finançament per als valencians

Diana Morant ha exigit a Pérez Llorca que vote a favor del sistema de finançament proposat pel Govern. Ha defés que aportaria 3.700 milions més a l'any a la Comunitat Valenciana.

Ivace+i finança un mètode integral i personalitzat per a abordar l’obesitat

La Conselleria d'Indústria, Turisme, Innovació i Comerç finança a través de Ivace+i Innovació el projecte 'Fitme', que avalua l'obesitat de manera integral i automatitzada. Combina anàlisi de forma, biomecànica, termografia i genètica per a estimar composició corporal i risc metabòlic.

Ximo Puig defén que el nou finançament és una oportunitat històrica per a la Comunitat

El expresident ha qualificat la proposta d'Hisenda com una oportunitat històrica per a la Comunitat Valenciana i ha reclamat rigor, responsabilitat i voluntat política per a tancar-la amb un gran acord.