7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

El Valencia denega a Netflix l’accés a Mestalla per a gravar un documental sobre Vinícius

El Valencia CF no permetrà a la plataforma de temps real Netflix accedir a Mestalla dissabte que ve, quan es disputarà el partit de LaLiga EA Sports davant del Real Madrid, per a gravar el documental que està realitzant sobre el davanter brasiler Vinícius Jr.

Segons informen a Europa Press forts properes al club, l’entitat valencianista ha traslladat a LaLiga, encarregada de gestionar les acreditacions dels partits, que no deixarà accedir a les càmeres de la productora brasilera Conspiraçao Films, que grava el documental del davanter madridista des de fa setmanes, a l’estadi.

D’aquesta manera, el Valencia vol evitar que les imatges que pogueren prendre’s de la graderia s’usen per a danyar la imatge del club, sobretot després de la polèmica suscitada l’any passat durant la visita del conjunt de Carlo Ancelotti a Mestalla.

En aquella ocasió, el 21 de maig del 2023, Vinícius va rebre insults racistes per part d’alguns afeccionats de l’equip ‘che’ que es trobaven al recinte, un incident després del qual van ser detinguts tres joves. Ancelotti va acusar en roda de premsa a l’estadi sencer de racista i va assegurar que li havien anomenat ‘mico‘, en lloc de ‘tonto‘, que va ser el que es va escoltar.

A més, l’internacional brasiler va afirmar durant el judici pels fets que va tenir lloc a l’octubre que aquest càntics van ser generalitzats i no d’un sector de la graderia, la qual cosa va provocar que el València li demanara una rectificació.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.