19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

El Valencia denega a Netflix l’accés a Mestalla per a gravar un documental sobre Vinícius

El Valencia CF no permetrà a la plataforma de temps real Netflix accedir a Mestalla dissabte que ve, quan es disputarà el partit de LaLiga EA Sports davant del Real Madrid, per a gravar el documental que està realitzant sobre el davanter brasiler Vinícius Jr.

Segons informen a Europa Press forts properes al club, l’entitat valencianista ha traslladat a LaLiga, encarregada de gestionar les acreditacions dels partits, que no deixarà accedir a les càmeres de la productora brasilera Conspiraçao Films, que grava el documental del davanter madridista des de fa setmanes, a l’estadi.

D’aquesta manera, el Valencia vol evitar que les imatges que pogueren prendre’s de la graderia s’usen per a danyar la imatge del club, sobretot després de la polèmica suscitada l’any passat durant la visita del conjunt de Carlo Ancelotti a Mestalla.

En aquella ocasió, el 21 de maig del 2023, Vinícius va rebre insults racistes per part d’alguns afeccionats de l’equip ‘che’ que es trobaven al recinte, un incident després del qual van ser detinguts tres joves. Ancelotti va acusar en roda de premsa a l’estadi sencer de racista i va assegurar que li havien anomenat ‘mico‘, en lloc de ‘tonto‘, que va ser el que es va escoltar.

A més, l’internacional brasiler va afirmar durant el judici pels fets que va tenir lloc a l’octubre que aquest càntics van ser generalitzats i no d’un sector de la graderia, la qual cosa va provocar que el València li demanara una rectificació.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.