Valenciaport: Reforç de les relacions comercials amb Amèrica del Sud

VALÈNCIA

Una delegació comercial de Valenciaport s’ha desplaçat a la fira Intermodal South America amb l’objectiu de consolidar les relacions comercials dels tres ports valencians – València, Sagunt i Gandia – amb les empreses d’Amèrica del Sud.

Aquest esdeveniment és reconegut com la principal trobada dedicada a les solucions logístiques a l’altre costat de l’Atlàntic i se celebra del 22 al 24 d’abril a Brasil, segons ha informat l’Autoritat Portuària en un comunicat.

La delegació de Valenciaport, encapçalada per la cap de contenidors de l’APV, Cristina Rodríguez, està mantenint trobades de treball en un espai reservat dins de l’estand de Ports de l’Estat. Aquestes reunions són clau per establir acords comercials i intercanvis d’idees amb actuacions que fomenten l’exportació i la importació a través dels ports valencians.

A més, en paral·lel a l’activitat de la fira, Rodríguez ha visitat el Comitè d’internacionalització de la Càmera Oficial Espanyola a São Paulo. En aquest marc, Valenciaport ha impulsat la relació comercial amb empreses espanyoles que compten amb delegació a Brasil, reforçant llaços i explorant noves oportunitats de negoci.

La Intermodal South America és un esdeveniment professional que reuneix els sectors de la logística i la intralogística, potenciant l’obertura de noves relacions comercials i de nous mercats. Aquesta fira s’ha convertit en una plataforma essencial i punt de trobada per a Valenciaport.

Últimes notícies

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.