Valenciaport: Reforç de les relacions comercials amb Amèrica del Sud

VALÈNCIA

Una delegació comercial de Valenciaport s’ha desplaçat a la fira Intermodal South America amb l’objectiu de consolidar les relacions comercials dels tres ports valencians – València, Sagunt i Gandia – amb les empreses d’Amèrica del Sud.

Aquest esdeveniment és reconegut com la principal trobada dedicada a les solucions logístiques a l’altre costat de l’Atlàntic i se celebra del 22 al 24 d’abril a Brasil, segons ha informat l’Autoritat Portuària en un comunicat.

La delegació de Valenciaport, encapçalada per la cap de contenidors de l’APV, Cristina Rodríguez, està mantenint trobades de treball en un espai reservat dins de l’estand de Ports de l’Estat. Aquestes reunions són clau per establir acords comercials i intercanvis d’idees amb actuacions que fomenten l’exportació i la importació a través dels ports valencians.

A més, en paral·lel a l’activitat de la fira, Rodríguez ha visitat el Comitè d’internacionalització de la Càmera Oficial Espanyola a São Paulo. En aquest marc, Valenciaport ha impulsat la relació comercial amb empreses espanyoles que compten amb delegació a Brasil, reforçant llaços i explorant noves oportunitats de negoci.

La Intermodal South America és un esdeveniment professional que reuneix els sectors de la logística i la intralogística, potenciant l’obertura de noves relacions comercials i de nous mercats. Aquesta fira s’ha convertit en una plataforma essencial i punt de trobada per a Valenciaport.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.