Valenciaport: Reforç de les relacions comercials amb Amèrica del Sud

VALÈNCIA

Una delegació comercial de Valenciaport s’ha desplaçat a la fira Intermodal South America amb l’objectiu de consolidar les relacions comercials dels tres ports valencians – València, Sagunt i Gandia – amb les empreses d’Amèrica del Sud.

Aquest esdeveniment és reconegut com la principal trobada dedicada a les solucions logístiques a l’altre costat de l’Atlàntic i se celebra del 22 al 24 d’abril a Brasil, segons ha informat l’Autoritat Portuària en un comunicat.

La delegació de Valenciaport, encapçalada per la cap de contenidors de l’APV, Cristina Rodríguez, està mantenint trobades de treball en un espai reservat dins de l’estand de Ports de l’Estat. Aquestes reunions són clau per establir acords comercials i intercanvis d’idees amb actuacions que fomenten l’exportació i la importació a través dels ports valencians.

A més, en paral·lel a l’activitat de la fira, Rodríguez ha visitat el Comitè d’internacionalització de la Càmera Oficial Espanyola a São Paulo. En aquest marc, Valenciaport ha impulsat la relació comercial amb empreses espanyoles que compten amb delegació a Brasil, reforçant llaços i explorant noves oportunitats de negoci.

La Intermodal South America és un esdeveniment professional que reuneix els sectors de la logística i la intralogística, potenciant l’obertura de noves relacions comercials i de nous mercats. Aquesta fira s’ha convertit en una plataforma essencial i punt de trobada per a Valenciaport.

Últimes notícies

Detinguda al Campello una fugitiva reclamada per Rússia per suborns en un hospital

Una dona de 34 anys ha sigut arrestada al Campello en estar reclamada per Rússia, que l'acusa de subornar al cap mèdic d'un hospital per a aconseguir avantatge en diversos contractes.

Pérez Llorca elogia el tracte cordial d’Arcadi España però tem que canvie en el Govern de Sánchez

Juanfran Pérez Llorca destaca el tracte cordial i dialogant del nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, però advertix que altres socialistes van canviar en entrar en la cúpula del Govern de Pedro Sánchez i exigix solucions a l'infrafinançament valencià.

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.

La plantilla de CaixaBank secunda una vaga per a denunciar la pressió comercial

La plantilla de CaixaBank protagonitza una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial i reclamar canvis en l'organització del treball.

Paiporta llança ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana

L'Ajuntament de Paiporta aprova per unanimitat una línia extraordinària d'ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana, prioritzant als col·lectius més vulnerables.

València desbloqueja 9.000 m² en Patraix per a construir 644 vivendes públiques

L'Ajuntament de València recupera nou parcel·les bloquejades des de 2015 en el barri de Patraix per a alçar 644 vivendes de protecció pública en edificis de fins a nou plantes.

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.