Valenciaport: Reforç de les relacions comercials amb Amèrica del Sud

VALÈNCIA

Una delegació comercial de Valenciaport s’ha desplaçat a la fira Intermodal South America amb l’objectiu de consolidar les relacions comercials dels tres ports valencians – València, Sagunt i Gandia – amb les empreses d’Amèrica del Sud.

Aquest esdeveniment és reconegut com la principal trobada dedicada a les solucions logístiques a l’altre costat de l’Atlàntic i se celebra del 22 al 24 d’abril a Brasil, segons ha informat l’Autoritat Portuària en un comunicat.

La delegació de Valenciaport, encapçalada per la cap de contenidors de l’APV, Cristina Rodríguez, està mantenint trobades de treball en un espai reservat dins de l’estand de Ports de l’Estat. Aquestes reunions són clau per establir acords comercials i intercanvis d’idees amb actuacions que fomenten l’exportació i la importació a través dels ports valencians.

A més, en paral·lel a l’activitat de la fira, Rodríguez ha visitat el Comitè d’internacionalització de la Càmera Oficial Espanyola a São Paulo. En aquest marc, Valenciaport ha impulsat la relació comercial amb empreses espanyoles que compten amb delegació a Brasil, reforçant llaços i explorant noves oportunitats de negoci.

La Intermodal South America és un esdeveniment professional que reuneix els sectors de la logística i la intralogística, potenciant l’obertura de noves relacions comercials i de nous mercats. Aquesta fira s’ha convertit en una plataforma essencial i punt de trobada per a Valenciaport.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.