Un grup de vàndals apedrega un tramvia d’Alacant

Este diumenge, un grup de vàndals va apedregar a última hora de la vesprada un tramvia de la línia 3 del TRAM que circulava per la zona del Golf en la Platja de Sant Joan en direcció al Campello, en la comarca de l‘Alacantí (Alacant).

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, a conseqüència de l’impacte de les pedres, els presumptes autors dels fets van trencar una porta del comboi, però afortunadament no va caldre registrar danys entre els passatgers, però sí materials.

 

Posteriorment, alguns testimonis van avisar a la Policia, però quan va arribar la patrulla els agressors havien pegat a fugir. Fonts dels Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), han manifestat al citat mitjà que es tracta d’un fet puntual, ja que no s’han produït més incidents d’esta classe últimament. De totes maneres, cada cert temps sol passar. Les pedres es van tirar des d’un descampat de la zona a on es fan botellons.

Últimes notícies

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.