Vàndals cremen la falla de la comissió ‘Pensat i Fet’ en Alberic

Pensat i fet

 

La falles han acabat abans de temps per a la comissió fallera de ‘Pensat i fet’ pertanyent a la localitat d’Alberic, en la comarca de la Ribera Alta (València). El monument d’esta comissió va patir, este diumenge per la nit, un sabotatge per part d’un grup de vàndals, que van botar foc a la falla, i que a causa dels seus materials de fàcil combustió, es va cremar en pocs minuts. 

 

 

Des de la comissió han lamentat l’incident, i ha donat les gràcies per les mostres de suport rebudes. En un comunicat, la falla ha denunciat que «l’incident ha sigut fet a consciència i mala fe, per a tirar per terra tota la feina d’un any i les il·lusions d’una família sencera». A demés, han demanat col·laboració ciutadana als qui puguen «aportar detalls per a intentar trobar als responsables». 

 

Per part seua, des de l’Ajuntament han informat que demà es convocarà una reunió extraordinària i urgent amb els presidents de les falles i la Junta Local Fallera, per a abordar esta situació. 

Últimes notícies

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.