9.1 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Vàndals cremen la falla de la comissió ‘Pensat i Fet’ en Alberic

Pensat i fet

 

La falles han acabat abans de temps per a la comissió fallera de ‘Pensat i fet’ pertanyent a la localitat d’Alberic, en la comarca de la Ribera Alta (València). El monument d’esta comissió va patir, este diumenge per la nit, un sabotatge per part d’un grup de vàndals, que van botar foc a la falla, i que a causa dels seus materials de fàcil combustió, es va cremar en pocs minuts. 

 

 

Des de la comissió han lamentat l’incident, i ha donat les gràcies per les mostres de suport rebudes. En un comunicat, la falla ha denunciat que «l’incident ha sigut fet a consciència i mala fe, per a tirar per terra tota la feina d’un any i les il·lusions d’una família sencera». A demés, han demanat col·laboració ciutadana als qui puguen «aportar detalls per a intentar trobar als responsables». 

 

Per part seua, des de l’Ajuntament han informat que demà es convocarà una reunió extraordinària i urgent amb els presidents de les falles i la Junta Local Fallera, per a abordar esta situació. 

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.