10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Els viatges de l’IMSERSO es podran adquirir a partir del 28 d’octubre a la Comunitat

Els viatges de l’IMSERSO es començaran a comercialitzar a la Comunitat Valenciana a partir del dissabte 28 d’octubre. Este dimecres, l’Institut de Majors i Serveis Socials, dependent del Ministeri d’Afers Socials i Agenda 2030, ha iniciat l’enviament de cartes als usuaris del programa.

Els primers usuaris que podran adherir-se al programa de viatges de 2023 seran els de 10 comunitats i ciutats autònomes. Serà el dia 26 d’octubre quan puguen adquirir viatges a Aragó, Astúries, Castella-la Manxa, Catalunya, Galícia, Balears, Canàries, La Rioja, Navarra i el País Basc.

El 28 arribarà el torn per a residents a Andalusia, Cantàbria, Castella i Lleó, Comunitat Valenciana, Extremadura, Madrid, Melilla i Múrcia.

En total, s’oferiran 886.269 places esta temporada. La meitat a destins del litoral peninsular (443.887 places), un 26% a costes illenques (230.039), i un 24% serà turisme d’escapada (212.343).

Les reserves per viatjar es poden realitzar a través de la web http://www.turismosocial.com i a través d’agències de viatge.

La comercialització dels viatges de l’IMSERSO s’ha endarrerit este any després que les majoristes Mundiplan, Seniorplan/Nautalia i Soltour presentaran demandes contra l’adjudicació de tots els lots al grup mallorquí Avoris. I s’han activat després de desestimar estos recursos per part del Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals.

L’IMSERSO enviarà gairebé tres milions de cartes a 4.219.000 persones grans i pensionistes.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.