Els viatges de l’IMSERSO es podran adquirir a partir del 28 d’octubre a la Comunitat

Els viatges de l’IMSERSO es començaran a comercialitzar a la Comunitat Valenciana a partir del dissabte 28 d’octubre. Este dimecres, l’Institut de Majors i Serveis Socials, dependent del Ministeri d’Afers Socials i Agenda 2030, ha iniciat l’enviament de cartes als usuaris del programa.

Els primers usuaris que podran adherir-se al programa de viatges de 2023 seran els de 10 comunitats i ciutats autònomes. Serà el dia 26 d’octubre quan puguen adquirir viatges a Aragó, Astúries, Castella-la Manxa, Catalunya, Galícia, Balears, Canàries, La Rioja, Navarra i el País Basc.

El 28 arribarà el torn per a residents a Andalusia, Cantàbria, Castella i Lleó, Comunitat Valenciana, Extremadura, Madrid, Melilla i Múrcia.

En total, s’oferiran 886.269 places esta temporada. La meitat a destins del litoral peninsular (443.887 places), un 26% a costes illenques (230.039), i un 24% serà turisme d’escapada (212.343).

Les reserves per viatjar es poden realitzar a través de la web http://www.turismosocial.com i a través d’agències de viatge.

La comercialització dels viatges de l’IMSERSO s’ha endarrerit este any després que les majoristes Mundiplan, Seniorplan/Nautalia i Soltour presentaran demandes contra l’adjudicació de tots els lots al grup mallorquí Avoris. I s’han activat després de desestimar estos recursos per part del Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals.

L’IMSERSO enviarà gairebé tres milions de cartes a 4.219.000 persones grans i pensionistes.

Últimes notícies

Cauen tres traficants amb milers de pastilles de droga sintètica a l’AP-7

Tres hòmens de 26 a 34 anys han sigut detinguts a l’AP-7, a l’altura de Pilar de la Horadada, amb més d’11 quilos de metanfetamina en pastilles amagats al maleter del cotxe.

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.