Els viatges de l’IMSERSO es podran adquirir a partir del 28 d’octubre a la Comunitat

Els viatges de l’IMSERSO es començaran a comercialitzar a la Comunitat Valenciana a partir del dissabte 28 d’octubre. Este dimecres, l’Institut de Majors i Serveis Socials, dependent del Ministeri d’Afers Socials i Agenda 2030, ha iniciat l’enviament de cartes als usuaris del programa.

Els primers usuaris que podran adherir-se al programa de viatges de 2023 seran els de 10 comunitats i ciutats autònomes. Serà el dia 26 d’octubre quan puguen adquirir viatges a Aragó, Astúries, Castella-la Manxa, Catalunya, Galícia, Balears, Canàries, La Rioja, Navarra i el País Basc.

El 28 arribarà el torn per a residents a Andalusia, Cantàbria, Castella i Lleó, Comunitat Valenciana, Extremadura, Madrid, Melilla i Múrcia.

En total, s’oferiran 886.269 places esta temporada. La meitat a destins del litoral peninsular (443.887 places), un 26% a costes illenques (230.039), i un 24% serà turisme d’escapada (212.343).

Les reserves per viatjar es poden realitzar a través de la web http://www.turismosocial.com i a través d’agències de viatge.

La comercialització dels viatges de l’IMSERSO s’ha endarrerit este any després que les majoristes Mundiplan, Seniorplan/Nautalia i Soltour presentaran demandes contra l’adjudicació de tots els lots al grup mallorquí Avoris. I s’han activat després de desestimar estos recursos per part del Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals.

L’IMSERSO enviarà gairebé tres milions de cartes a 4.219.000 persones grans i pensionistes.

Últimes notícies

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.