12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Els viatges de l’IMSERSO es podran adquirir a partir del 28 d’octubre a la Comunitat

Els viatges de l’IMSERSO es començaran a comercialitzar a la Comunitat Valenciana a partir del dissabte 28 d’octubre. Este dimecres, l’Institut de Majors i Serveis Socials, dependent del Ministeri d’Afers Socials i Agenda 2030, ha iniciat l’enviament de cartes als usuaris del programa.

Els primers usuaris que podran adherir-se al programa de viatges de 2023 seran els de 10 comunitats i ciutats autònomes. Serà el dia 26 d’octubre quan puguen adquirir viatges a Aragó, Astúries, Castella-la Manxa, Catalunya, Galícia, Balears, Canàries, La Rioja, Navarra i el País Basc.

El 28 arribarà el torn per a residents a Andalusia, Cantàbria, Castella i Lleó, Comunitat Valenciana, Extremadura, Madrid, Melilla i Múrcia.

En total, s’oferiran 886.269 places esta temporada. La meitat a destins del litoral peninsular (443.887 places), un 26% a costes illenques (230.039), i un 24% serà turisme d’escapada (212.343).

Les reserves per viatjar es poden realitzar a través de la web http://www.turismosocial.com i a través d’agències de viatge.

La comercialització dels viatges de l’IMSERSO s’ha endarrerit este any després que les majoristes Mundiplan, Seniorplan/Nautalia i Soltour presentaran demandes contra l’adjudicació de tots els lots al grup mallorquí Avoris. I s’han activat després de desestimar estos recursos per part del Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals.

L’IMSERSO enviarà gairebé tres milions de cartes a 4.219.000 persones grans i pensionistes.

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.