11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Els viatges de l’IMSERSO es podran adquirir a partir del 28 d’octubre a la Comunitat

Els viatges de l’IMSERSO es començaran a comercialitzar a la Comunitat Valenciana a partir del dissabte 28 d’octubre. Este dimecres, l’Institut de Majors i Serveis Socials, dependent del Ministeri d’Afers Socials i Agenda 2030, ha iniciat l’enviament de cartes als usuaris del programa.

Els primers usuaris que podran adherir-se al programa de viatges de 2023 seran els de 10 comunitats i ciutats autònomes. Serà el dia 26 d’octubre quan puguen adquirir viatges a Aragó, Astúries, Castella-la Manxa, Catalunya, Galícia, Balears, Canàries, La Rioja, Navarra i el País Basc.

El 28 arribarà el torn per a residents a Andalusia, Cantàbria, Castella i Lleó, Comunitat Valenciana, Extremadura, Madrid, Melilla i Múrcia.

En total, s’oferiran 886.269 places esta temporada. La meitat a destins del litoral peninsular (443.887 places), un 26% a costes illenques (230.039), i un 24% serà turisme d’escapada (212.343).

Les reserves per viatjar es poden realitzar a través de la web http://www.turismosocial.com i a través d’agències de viatge.

La comercialització dels viatges de l’IMSERSO s’ha endarrerit este any després que les majoristes Mundiplan, Seniorplan/Nautalia i Soltour presentaran demandes contra l’adjudicació de tots els lots al grup mallorquí Avoris. I s’han activat després de desestimar estos recursos per part del Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals.

L’IMSERSO enviarà gairebé tres milions de cartes a 4.219.000 persones grans i pensionistes.

Últimes notícies

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada amb dolor i pau i demana justícia sense odi

Andrea Ortuño ha agraït el suport rebut i ha demanat una justícia sense rancor en el funeral pels seus quatre familiars morts després del naufragi a Indonèsia.

Van der Poel finalment eixirà en la Copa del Món de ciclocròs de Benidorm

El neerlandés, set vegades campió del món i líder del campionat, prendrà l'eixida el diumenge a Benidorm, desena carrera de la temporada. Defendrà el lideratge davant Tibau Nys, guanyador allí en 2025 i a 10 punts en la general

Benavides conquista el Dakar per 2 segons després de l’error de Brabec; Schareina, tercer

Luciano Benavides es va proclamar campió del Dakar 2026 en motos per només dos segons després d'una fallada de navegació de Ricky Brabec a set quilòmetres del final. Tosha Schareina va completar el podi.

Alacant serà per sexta vegada port d’eixida de The Ocean Race en 2027

Alacant acollirà per sexta vegada consecutiva l'eixida de The Ocean Race del 8 al 17 de gener de 2027. La ciutat prepara un programa en el Ocean Live Park i reforça la seua projecció internacional.

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.