15.2 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Antony Starr (The Boys) condemnat a 12 mesos de presó

Dimecres passat 2 de març a la matinada, l’actor Antony Starr va ser detingut a Alacant per presumptament agredir a un jove de 21 anys en un pub del centre de la ciutat. Ara, com s’ha sabut a través del periòdic The Daily Mail, Starr s’ha declarat culpable del delicte i ha estat condemnat a un any de presó, així com a pagar-li a la víctima 5.000 euros d’indemnització. Al no tindre antecedents, l’actor té l’opció que la seua sentència siga suspesa si en els pròxims dos anys no comet un altre delicte.

L’intèrpret del famós superheroi/vilà Patriota en la sèrie de Amazon Prime, The Boys, es troba a Alacant rodant The interpreter, la nova pel·lícula de Guy Ritchie, qui ha recreat diversos paisatges de l’Afganistan a la província de la Comunitat Valenciana.

L’agressió

Bathuel, la persona agredida, va acudir al local acompanyat d’un amic i prompte va haver-hi problemes amb una persona que, segons paraules seues, “estava que queia, del borratxo que anava“. Després d’una estona així, l’amic de Bathuel va demanar a l’acompanyant de Starr que el calmara, sent llavors quan, presumptament, l’actor es va cabrejar.

Després d’espentar repetidament al jove, aquest últim va acabar defensant-se amb una altra espenta, produint-se llavors els fets que actualment investiga la policia, ja que sembla que Starr va propinar dues punyades a la víctima, colpejant-lo a més amb un got en la part superior de la cella esquerra.

La cosa no va quedar ací, ja que és cert que l’actor va ser expulsat del local poc després, però Starr es va quedar al carrer al costat del seu amic a l’espera que Bathuel isquera de nou. Segons aquest últim, “va vindre cap a mi i el vaig espentar; es va caure a terra i allí ens peguem fins que va arribar la Policia, ens va separar i el va detindre”.

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.