Antony Starr (The Boys) condemnat a 12 mesos de presó

Dimecres passat 2 de març a la matinada, l’actor Antony Starr va ser detingut a Alacant per presumptament agredir a un jove de 21 anys en un pub del centre de la ciutat. Ara, com s’ha sabut a través del periòdic The Daily Mail, Starr s’ha declarat culpable del delicte i ha estat condemnat a un any de presó, així com a pagar-li a la víctima 5.000 euros d’indemnització. Al no tindre antecedents, l’actor té l’opció que la seua sentència siga suspesa si en els pròxims dos anys no comet un altre delicte.

L’intèrpret del famós superheroi/vilà Patriota en la sèrie de Amazon Prime, The Boys, es troba a Alacant rodant The interpreter, la nova pel·lícula de Guy Ritchie, qui ha recreat diversos paisatges de l’Afganistan a la província de la Comunitat Valenciana.

L’agressió

Bathuel, la persona agredida, va acudir al local acompanyat d’un amic i prompte va haver-hi problemes amb una persona que, segons paraules seues, “estava que queia, del borratxo que anava“. Després d’una estona així, l’amic de Bathuel va demanar a l’acompanyant de Starr que el calmara, sent llavors quan, presumptament, l’actor es va cabrejar.

Després d’espentar repetidament al jove, aquest últim va acabar defensant-se amb una altra espenta, produint-se llavors els fets que actualment investiga la policia, ja que sembla que Starr va propinar dues punyades a la víctima, colpejant-lo a més amb un got en la part superior de la cella esquerra.

La cosa no va quedar ací, ja que és cert que l’actor va ser expulsat del local poc després, però Starr es va quedar al carrer al costat del seu amic a l’espera que Bathuel isquera de nou. Segons aquest últim, “va vindre cap a mi i el vaig espentar; es va caure a terra i allí ens peguem fins que va arribar la Policia, ens va separar i el va detindre”.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.