Antony Starr (The Boys) condemnat a 12 mesos de presó

Dimecres passat 2 de març a la matinada, l’actor Antony Starr va ser detingut a Alacant per presumptament agredir a un jove de 21 anys en un pub del centre de la ciutat. Ara, com s’ha sabut a través del periòdic The Daily Mail, Starr s’ha declarat culpable del delicte i ha estat condemnat a un any de presó, així com a pagar-li a la víctima 5.000 euros d’indemnització. Al no tindre antecedents, l’actor té l’opció que la seua sentència siga suspesa si en els pròxims dos anys no comet un altre delicte.

L’intèrpret del famós superheroi/vilà Patriota en la sèrie de Amazon Prime, The Boys, es troba a Alacant rodant The interpreter, la nova pel·lícula de Guy Ritchie, qui ha recreat diversos paisatges de l’Afganistan a la província de la Comunitat Valenciana.

L’agressió

Bathuel, la persona agredida, va acudir al local acompanyat d’un amic i prompte va haver-hi problemes amb una persona que, segons paraules seues, “estava que queia, del borratxo que anava“. Després d’una estona així, l’amic de Bathuel va demanar a l’acompanyant de Starr que el calmara, sent llavors quan, presumptament, l’actor es va cabrejar.

Després d’espentar repetidament al jove, aquest últim va acabar defensant-se amb una altra espenta, produint-se llavors els fets que actualment investiga la policia, ja que sembla que Starr va propinar dues punyades a la víctima, colpejant-lo a més amb un got en la part superior de la cella esquerra.

La cosa no va quedar ací, ja que és cert que l’actor va ser expulsat del local poc després, però Starr es va quedar al carrer al costat del seu amic a l’espera que Bathuel isquera de nou. Segons aquest últim, “va vindre cap a mi i el vaig espentar; es va caure a terra i allí ens peguem fins que va arribar la Policia, ens va separar i el va detindre”.

Últimes notícies

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.
FILMOTECA D'ESTIU