Antony Starr (The Boys) condemnat a 12 mesos de presó

Dimecres passat 2 de març a la matinada, l’actor Antony Starr va ser detingut a Alacant per presumptament agredir a un jove de 21 anys en un pub del centre de la ciutat. Ara, com s’ha sabut a través del periòdic The Daily Mail, Starr s’ha declarat culpable del delicte i ha estat condemnat a un any de presó, així com a pagar-li a la víctima 5.000 euros d’indemnització. Al no tindre antecedents, l’actor té l’opció que la seua sentència siga suspesa si en els pròxims dos anys no comet un altre delicte.

L’intèrpret del famós superheroi/vilà Patriota en la sèrie de Amazon Prime, The Boys, es troba a Alacant rodant The interpreter, la nova pel·lícula de Guy Ritchie, qui ha recreat diversos paisatges de l’Afganistan a la província de la Comunitat Valenciana.

L’agressió

Bathuel, la persona agredida, va acudir al local acompanyat d’un amic i prompte va haver-hi problemes amb una persona que, segons paraules seues, “estava que queia, del borratxo que anava“. Després d’una estona així, l’amic de Bathuel va demanar a l’acompanyant de Starr que el calmara, sent llavors quan, presumptament, l’actor es va cabrejar.

Després d’espentar repetidament al jove, aquest últim va acabar defensant-se amb una altra espenta, produint-se llavors els fets que actualment investiga la policia, ja que sembla que Starr va propinar dues punyades a la víctima, colpejant-lo a més amb un got en la part superior de la cella esquerra.

La cosa no va quedar ací, ja que és cert que l’actor va ser expulsat del local poc després, però Starr es va quedar al carrer al costat del seu amic a l’espera que Bathuel isquera de nou. Segons aquest últim, “va vindre cap a mi i el vaig espentar; es va caure a terra i allí ens peguem fins que va arribar la Policia, ens va separar i el va detindre”.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.