ATENCIÓ: WhatsApp eliminarà el teu compte si tens instal·lades estes aplicacions

 

WhatsApp compta amb una política de tolerància zero davant les aplicacions de tercers per a accedir al seu servei i els qui empren este tipus d’aplicacions (no dissenyades per Facebook) que modifiquen (i a vegades milloren) el funcionament de WhatsApp s’arrisquen a perdre el seu compte.

Així ho fa saber la pròpia empresa en un comunicat en la seua pàgina web assegurant que, en una primera fase, els comptes seran sotmesos a una suspensió temporal i que, en cas que els usuaris persistisquen, el seu compte «podria ser suspesa permanentment».

«Si vas rebre un missatge dins de l’aplicació notificant que el teu compte es troba «suspesa temporalment» significa que probablement estàs usant una versió de WhatsApp no autoritzada en lloc de l’aplicació oficial de WhatsApp. Si després que el teu compte haja sigut suspesa temporalment no comences a usar la versió oficial de WhatsApp, el teu compte podria ser suspesa permanentment», arranca el comunicat.

Les Apps prohibides per Whatsapp

Ara l’aplicació es posa dura amb les Apps de tercers que continuen modificant l’aplicació, com a Whatsapp Plus o GB Whatsapp, les més populars. Estes o altres que siguen capaces de moure els teus xats de WhatsApp d’un telèfon a un altre. 

Estos serveis permeten no aparéixer «en línia» quan s’empra WhatsApp o reexpedir missatges sense que aparega reflectit en el text.

Es podria haver optat per la decisió de bloquejar-les, però finalment l’aplicació de missatgeria ha decidit suspendre els comptes de tots aquells que les utilitzen per motius de seguretat i per violar les condicions d’ús de l’App.

No obstant això, WhatsApp assegura que estes aplicacions infringeixen els seus termes i condicions d’ús i sosté que no són segures.

«Estes aplicacions no oficials són desenvolupades per tercers i violen les nostres Condicions del servei. WhatsApp no avala l’ús d’estes aplicacions de tercers pel fet que no és possible validar les seues pràctiques de seguretat», sosté WhatsApp.
 

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.