9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

ATENCIÓ: WhatsApp eliminarà el teu compte si tens instal·lades estes aplicacions

 

WhatsApp compta amb una política de tolerància zero davant les aplicacions de tercers per a accedir al seu servei i els qui empren este tipus d’aplicacions (no dissenyades per Facebook) que modifiquen (i a vegades milloren) el funcionament de WhatsApp s’arrisquen a perdre el seu compte.

Així ho fa saber la pròpia empresa en un comunicat en la seua pàgina web assegurant que, en una primera fase, els comptes seran sotmesos a una suspensió temporal i que, en cas que els usuaris persistisquen, el seu compte “podria ser suspesa permanentment”.

“Si vas rebre un missatge dins de l’aplicació notificant que el teu compte es troba “suspesa temporalment” significa que probablement estàs usant una versió de WhatsApp no autoritzada en lloc de l’aplicació oficial de WhatsApp. Si després que el teu compte haja sigut suspesa temporalment no comences a usar la versió oficial de WhatsApp, el teu compte podria ser suspesa permanentment”, arranca el comunicat.

Les Apps prohibides per Whatsapp

Ara l’aplicació es posa dura amb les Apps de tercers que continuen modificant l’aplicació, com a Whatsapp Plus o GB Whatsapp, les més populars. Estes o altres que siguen capaces de moure els teus xats de WhatsApp d’un telèfon a un altre. 

Estos serveis permeten no aparéixer «en línia» quan s’empra WhatsApp o reexpedir missatges sense que aparega reflectit en el text.

Es podria haver optat per la decisió de bloquejar-les, però finalment l’aplicació de missatgeria ha decidit suspendre els comptes de tots aquells que les utilitzen per motius de seguretat i per violar les condicions d’ús de l’App.

No obstant això, WhatsApp assegura que estes aplicacions infringeixen els seus termes i condicions d’ús i sosté que no són segures.

“Estes aplicacions no oficials són desenvolupades per tercers i violen les nostres Condicions del servei. WhatsApp no avala l’ús d’estes aplicacions de tercers pel fet que no és possible validar les seues pràctiques de seguretat”, sosté WhatsApp.
 

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.