10.3 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

ATENCIÓ: WhatsApp eliminarà el teu compte si tens instal·lades estes aplicacions

 

WhatsApp compta amb una política de tolerància zero davant les aplicacions de tercers per a accedir al seu servei i els qui empren este tipus d’aplicacions (no dissenyades per Facebook) que modifiquen (i a vegades milloren) el funcionament de WhatsApp s’arrisquen a perdre el seu compte.

Així ho fa saber la pròpia empresa en un comunicat en la seua pàgina web assegurant que, en una primera fase, els comptes seran sotmesos a una suspensió temporal i que, en cas que els usuaris persistisquen, el seu compte “podria ser suspesa permanentment”.

“Si vas rebre un missatge dins de l’aplicació notificant que el teu compte es troba “suspesa temporalment” significa que probablement estàs usant una versió de WhatsApp no autoritzada en lloc de l’aplicació oficial de WhatsApp. Si després que el teu compte haja sigut suspesa temporalment no comences a usar la versió oficial de WhatsApp, el teu compte podria ser suspesa permanentment”, arranca el comunicat.

Les Apps prohibides per Whatsapp

Ara l’aplicació es posa dura amb les Apps de tercers que continuen modificant l’aplicació, com a Whatsapp Plus o GB Whatsapp, les més populars. Estes o altres que siguen capaces de moure els teus xats de WhatsApp d’un telèfon a un altre. 

Estos serveis permeten no aparéixer «en línia» quan s’empra WhatsApp o reexpedir missatges sense que aparega reflectit en el text.

Es podria haver optat per la decisió de bloquejar-les, però finalment l’aplicació de missatgeria ha decidit suspendre els comptes de tots aquells que les utilitzen per motius de seguretat i per violar les condicions d’ús de l’App.

No obstant això, WhatsApp assegura que estes aplicacions infringeixen els seus termes i condicions d’ús i sosté que no són segures.

“Estes aplicacions no oficials són desenvolupades per tercers i violen les nostres Condicions del servei. WhatsApp no avala l’ús d’estes aplicacions de tercers pel fet que no és possible validar les seues pràctiques de seguretat”, sosté WhatsApp.
 

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.