ATENCIÓ: WhatsApp eliminarà el teu compte si tens instal·lades estes aplicacions

 

WhatsApp compta amb una política de tolerància zero davant les aplicacions de tercers per a accedir al seu servei i els qui empren este tipus d’aplicacions (no dissenyades per Facebook) que modifiquen (i a vegades milloren) el funcionament de WhatsApp s’arrisquen a perdre el seu compte.

Així ho fa saber la pròpia empresa en un comunicat en la seua pàgina web assegurant que, en una primera fase, els comptes seran sotmesos a una suspensió temporal i que, en cas que els usuaris persistisquen, el seu compte “podria ser suspesa permanentment”.

“Si vas rebre un missatge dins de l’aplicació notificant que el teu compte es troba “suspesa temporalment” significa que probablement estàs usant una versió de WhatsApp no autoritzada en lloc de l’aplicació oficial de WhatsApp. Si després que el teu compte haja sigut suspesa temporalment no comences a usar la versió oficial de WhatsApp, el teu compte podria ser suspesa permanentment”, arranca el comunicat.

Les Apps prohibides per Whatsapp

Ara l’aplicació es posa dura amb les Apps de tercers que continuen modificant l’aplicació, com a Whatsapp Plus o GB Whatsapp, les més populars. Estes o altres que siguen capaces de moure els teus xats de WhatsApp d’un telèfon a un altre. 

Estos serveis permeten no aparéixer «en línia» quan s’empra WhatsApp o reexpedir missatges sense que aparega reflectit en el text.

Es podria haver optat per la decisió de bloquejar-les, però finalment l’aplicació de missatgeria ha decidit suspendre els comptes de tots aquells que les utilitzen per motius de seguretat i per violar les condicions d’ús de l’App.

No obstant això, WhatsApp assegura que estes aplicacions infringeixen els seus termes i condicions d’ús i sosté que no són segures.

“Estes aplicacions no oficials són desenvolupades per tercers i violen les nostres Condicions del servei. WhatsApp no avala l’ús d’estes aplicacions de tercers pel fet que no és possible validar les seues pràctiques de seguretat”, sosté WhatsApp.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.