ATENCIÓ: WhatsApp eliminarà el teu compte si tens instal·lades estes aplicacions

 

WhatsApp compta amb una política de tolerància zero davant les aplicacions de tercers per a accedir al seu servei i els qui empren este tipus d’aplicacions (no dissenyades per Facebook) que modifiquen (i a vegades milloren) el funcionament de WhatsApp s’arrisquen a perdre el seu compte.

Així ho fa saber la pròpia empresa en un comunicat en la seua pàgina web assegurant que, en una primera fase, els comptes seran sotmesos a una suspensió temporal i que, en cas que els usuaris persistisquen, el seu compte «podria ser suspesa permanentment».

«Si vas rebre un missatge dins de l’aplicació notificant que el teu compte es troba «suspesa temporalment» significa que probablement estàs usant una versió de WhatsApp no autoritzada en lloc de l’aplicació oficial de WhatsApp. Si després que el teu compte haja sigut suspesa temporalment no comences a usar la versió oficial de WhatsApp, el teu compte podria ser suspesa permanentment», arranca el comunicat.

Les Apps prohibides per Whatsapp

Ara l’aplicació es posa dura amb les Apps de tercers que continuen modificant l’aplicació, com a Whatsapp Plus o GB Whatsapp, les més populars. Estes o altres que siguen capaces de moure els teus xats de WhatsApp d’un telèfon a un altre. 

Estos serveis permeten no aparéixer «en línia» quan s’empra WhatsApp o reexpedir missatges sense que aparega reflectit en el text.

Es podria haver optat per la decisió de bloquejar-les, però finalment l’aplicació de missatgeria ha decidit suspendre els comptes de tots aquells que les utilitzen per motius de seguretat i per violar les condicions d’ús de l’App.

No obstant això, WhatsApp assegura que estes aplicacions infringeixen els seus termes i condicions d’ús i sosté que no són segures.

«Estes aplicacions no oficials són desenvolupades per tercers i violen les nostres Condicions del servei. WhatsApp no avala l’ús d’estes aplicacions de tercers pel fet que no és possible validar les seues pràctiques de seguretat», sosté WhatsApp.
 

Últimes notícies

Emergències atribueix a la urgència del 29 d’octubre els errors en els informes de la DANA

La Conselleria de Emergencias ha explicat al jutjat que la rapidesa dels fets, la càrrega de treball i l’elaboració manual dels documents durant la DANA del 29 d’octubre van propiciar possibles errors i contradiccions en els informes de situació.

Emergències atribueix a la urgència del 29-O els errors en els informes de la DANA

Emergències ha explicat al jutjat que els errors i contradiccions en els informes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 es deuen al ritme dels fets, la càrrega de treball i l’elaboració manual dels documents durant la jornada crítica.

Docents i famílies exigixen reactivar el Pla Edificant davant Les Corts

Centenars de persones s’han concentrat davant Les Corts per demanar més inversió en educació pública i la reactivació immediata del Pla Edificant, paralitzat per decisió política segons sindicats i famílies.

El Suprem tomba la querella del conseller de Sanitat contra Diana Morant per calúmnies

El Tribunal Suprem ha arxivat la querella per calúmnies i injúries greus que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, havia presentat contra la ministra Diana Morant per unes declaracions sobre la privatització de la sanitat.

Docents i famílies exigixen reactivar el Pla Edificant davant les Corts

La Plataforma en Defensa de l'Ensenyament Públic s'ha concentrat davant les Corts per reclamar més inversió en educació i la reactivació del Pla Edificant, que consideren clau per a millorar unes infraestructures encara deficients.

El Suprem tomba la querella de Marciano Gómez contra Diana Morant per calúmnies

El Tribunal Suprem ha inadmitit i arxivat la querella per calúmnies i injúries greus amb publicitat que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, va presentar contra la ministra de Ciència, Diana Morant, per haver-lo acusat de lucrar-se amb la privatització de la sanitat.

Risc màxim d’incendis: restriccions en muntanya i parcs naturals a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis fins al dijous 16 de juliol i ha limitat l’accés i activitats en terrenys forestals i parcs naturals, especialment a la província de València per l’onada de calor.

Risc màxim d’incendis: restriccions en tots els boscos valencians fins dijous

La Generalitat ha activat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis forestals fins dijous i limita fortament l’accés i les activitats en terrenys forestals.