12.6 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Així és l’avió privat que utilitzarà Pilar Rubio per a viatjar a Madrid

Noves aventures i reptes per a la família Ramos Rubio. I esta vegada no es tracta de cap desafiament proposat en ‘El Hormiguero’ (Antena 3) que Pilar Rubio haja de superar. Sergio Ramos va finalitzar el seu contracte en el Reial Madrid i va fer oficial el seu fitxatge pel París Saint-Germain la setmana passada.

Amb este canvi, la parella es traslladarà a París amb els seus fills, encara que, tal com ha afirmat Pilar Rubio, ella mantindrà els seus compromisos professionals a Madrid, entre elles la seua col·laboració setmanal en el programa de Pablo Motos.

Pilar Rubio va deixar clar que no anava a sacrificar la seua carrera professional després de tot el que li ha costat, però tampoc anava a deixar de costat a la seua família, així que només li queda preparar el jet privat per a viatjar totes les setmanes a Madrid i coordinar-se els horaris per a poder-lo fer tot en un sol viatge setmanal.

“M’enfronte a un dels meus reptes més complicats, estar amb la meua família, en la qual tots som un, a París, alhora que a Madrid on continuaré realitzant els meus diferents compromisos professionals. Este temps tindré un nou millor amic: l’avió. Segur que m’invente alguna afició nova per a les hores de vol”, compartia en les seues xarxes socials després de felicitar el seu marit pel seu nou assoliment.

El que no va fer públic llavors és que la parella té un jet privat amb el qual viatjar els serà molt més amé. Segons van informar mitjans com ‘La Razón’ i ell mateix va mostrar en xarxes socials, Ramos va adquirir l’avió el març de 2020 en teoria per a llogar-lo i ampliar els seus negocis. No obstant això, tot apunta al fet que esta vegada serà Rubio qui li traga més partit.

Es tracta d’un avió de la companyia estatunidenca Cessna, concretament el model Citation V 560. Es tracta d’un jet que està valorat en uns 2.000.000 euros i el preu de l’hora de lloguer està entorn de 2.500 euros.
Disposa de confortables seients de cuir, taules executives, acabats en fusta de noguera, catifa o bany, entre altres equipaments. Pilar Rubio anirà molt còmoda a bord.

No obstant això, este model és menys luxós que el que han adquirit altres futbolistes com Cristiano Ronaldo i Messi, però la seua grandària fa que puga aterrar en finques privades i no sols en aeròdroms. Alguna cosa que cobra especial rellevància atés que Ramos posseeix una gran finca en Bollullos de la Mitación (Sevilla).

 

Interior i exterior del model Cessna V 560

 

Malgrat ser més xicotet que altres models, el Cessna Citation V 560 inclou tots els luxes d’un jet privat com a seients amplis de cuir i taules executives en totes les places. A més, compta amb acabats en fusta de noguera, catifa i bany.

Últimes notícies

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.