Així és l’avió privat que utilitzarà Pilar Rubio per a viatjar a Madrid

Noves aventures i reptes per a la família Ramos Rubio. I esta vegada no es tracta de cap desafiament proposat en ‘El Hormiguero’ (Antena 3) que Pilar Rubio haja de superar. Sergio Ramos va finalitzar el seu contracte en el Reial Madrid i va fer oficial el seu fitxatge pel París Saint-Germain la setmana passada.

Amb este canvi, la parella es traslladarà a París amb els seus fills, encara que, tal com ha afirmat Pilar Rubio, ella mantindrà els seus compromisos professionals a Madrid, entre elles la seua col·laboració setmanal en el programa de Pablo Motos.

Pilar Rubio va deixar clar que no anava a sacrificar la seua carrera professional després de tot el que li ha costat, però tampoc anava a deixar de costat a la seua família, així que només li queda preparar el jet privat per a viatjar totes les setmanes a Madrid i coordinar-se els horaris per a poder-lo fer tot en un sol viatge setmanal.

“M’enfronte a un dels meus reptes més complicats, estar amb la meua família, en la qual tots som un, a París, alhora que a Madrid on continuaré realitzant els meus diferents compromisos professionals. Este temps tindré un nou millor amic: l’avió. Segur que m’invente alguna afició nova per a les hores de vol”, compartia en les seues xarxes socials després de felicitar el seu marit pel seu nou assoliment.

El que no va fer públic llavors és que la parella té un jet privat amb el qual viatjar els serà molt més amé. Segons van informar mitjans com ‘La Razón’ i ell mateix va mostrar en xarxes socials, Ramos va adquirir l’avió el març de 2020 en teoria per a llogar-lo i ampliar els seus negocis. No obstant això, tot apunta al fet que esta vegada serà Rubio qui li traga més partit.

Es tracta d’un avió de la companyia estatunidenca Cessna, concretament el model Citation V 560. Es tracta d’un jet que està valorat en uns 2.000.000 euros i el preu de l’hora de lloguer està entorn de 2.500 euros.
Disposa de confortables seients de cuir, taules executives, acabats en fusta de noguera, catifa o bany, entre altres equipaments. Pilar Rubio anirà molt còmoda a bord.

No obstant això, este model és menys luxós que el que han adquirit altres futbolistes com Cristiano Ronaldo i Messi, però la seua grandària fa que puga aterrar en finques privades i no sols en aeròdroms. Alguna cosa que cobra especial rellevància atés que Ramos posseeix una gran finca en Bollullos de la Mitación (Sevilla).

 

Interior i exterior del model Cessna V 560

 

Malgrat ser més xicotet que altres models, el Cessna Citation V 560 inclou tots els luxes d’un jet privat com a seients amplis de cuir i taules executives en totes les places. A més, compta amb acabats en fusta de noguera, catifa i bany.

Últimes notícies

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.