Així és l’avió privat que utilitzarà Pilar Rubio per a viatjar a Madrid

Noves aventures i reptes per a la família Ramos Rubio. I esta vegada no es tracta de cap desafiament proposat en ‘El Hormiguero’ (Antena 3) que Pilar Rubio haja de superar. Sergio Ramos va finalitzar el seu contracte en el Reial Madrid i va fer oficial el seu fitxatge pel París Saint-Germain la setmana passada.

Amb este canvi, la parella es traslladarà a París amb els seus fills, encara que, tal com ha afirmat Pilar Rubio, ella mantindrà els seus compromisos professionals a Madrid, entre elles la seua col·laboració setmanal en el programa de Pablo Motos.

Pilar Rubio va deixar clar que no anava a sacrificar la seua carrera professional després de tot el que li ha costat, però tampoc anava a deixar de costat a la seua família, així que només li queda preparar el jet privat per a viatjar totes les setmanes a Madrid i coordinar-se els horaris per a poder-lo fer tot en un sol viatge setmanal.

“M’enfronte a un dels meus reptes més complicats, estar amb la meua família, en la qual tots som un, a París, alhora que a Madrid on continuaré realitzant els meus diferents compromisos professionals. Este temps tindré un nou millor amic: l’avió. Segur que m’invente alguna afició nova per a les hores de vol”, compartia en les seues xarxes socials després de felicitar el seu marit pel seu nou assoliment.

El que no va fer públic llavors és que la parella té un jet privat amb el qual viatjar els serà molt més amé. Segons van informar mitjans com ‘La Razón’ i ell mateix va mostrar en xarxes socials, Ramos va adquirir l’avió el març de 2020 en teoria per a llogar-lo i ampliar els seus negocis. No obstant això, tot apunta al fet que esta vegada serà Rubio qui li traga més partit.

Es tracta d’un avió de la companyia estatunidenca Cessna, concretament el model Citation V 560. Es tracta d’un jet que està valorat en uns 2.000.000 euros i el preu de l’hora de lloguer està entorn de 2.500 euros.
Disposa de confortables seients de cuir, taules executives, acabats en fusta de noguera, catifa o bany, entre altres equipaments. Pilar Rubio anirà molt còmoda a bord.

No obstant això, este model és menys luxós que el que han adquirit altres futbolistes com Cristiano Ronaldo i Messi, però la seua grandària fa que puga aterrar en finques privades i no sols en aeròdroms. Alguna cosa que cobra especial rellevància atés que Ramos posseeix una gran finca en Bollullos de la Mitación (Sevilla).

 

Interior i exterior del model Cessna V 560

 

Malgrat ser més xicotet que altres models, el Cessna Citation V 560 inclou tots els luxes d’un jet privat com a seients amplis de cuir i taules executives en totes les places. A més, compta amb acabats en fusta de noguera, catifa i bany.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.