Així és l’avió privat que utilitzarà Pilar Rubio per a viatjar a Madrid

Noves aventures i reptes per a la família Ramos Rubio. I esta vegada no es tracta de cap desafiament proposat en ‘El Hormiguero’ (Antena 3) que Pilar Rubio haja de superar. Sergio Ramos va finalitzar el seu contracte en el Reial Madrid i va fer oficial el seu fitxatge pel París Saint-Germain la setmana passada.

Amb este canvi, la parella es traslladarà a París amb els seus fills, encara que, tal com ha afirmat Pilar Rubio, ella mantindrà els seus compromisos professionals a Madrid, entre elles la seua col·laboració setmanal en el programa de Pablo Motos.

Pilar Rubio va deixar clar que no anava a sacrificar la seua carrera professional després de tot el que li ha costat, però tampoc anava a deixar de costat a la seua família, així que només li queda preparar el jet privat per a viatjar totes les setmanes a Madrid i coordinar-se els horaris per a poder-lo fer tot en un sol viatge setmanal.

“M’enfronte a un dels meus reptes més complicats, estar amb la meua família, en la qual tots som un, a París, alhora que a Madrid on continuaré realitzant els meus diferents compromisos professionals. Este temps tindré un nou millor amic: l’avió. Segur que m’invente alguna afició nova per a les hores de vol”, compartia en les seues xarxes socials després de felicitar el seu marit pel seu nou assoliment.

El que no va fer públic llavors és que la parella té un jet privat amb el qual viatjar els serà molt més amé. Segons van informar mitjans com ‘La Razón’ i ell mateix va mostrar en xarxes socials, Ramos va adquirir l’avió el març de 2020 en teoria per a llogar-lo i ampliar els seus negocis. No obstant això, tot apunta al fet que esta vegada serà Rubio qui li traga més partit.

Es tracta d’un avió de la companyia estatunidenca Cessna, concretament el model Citation V 560. Es tracta d’un jet que està valorat en uns 2.000.000 euros i el preu de l’hora de lloguer està entorn de 2.500 euros.
Disposa de confortables seients de cuir, taules executives, acabats en fusta de noguera, catifa o bany, entre altres equipaments. Pilar Rubio anirà molt còmoda a bord.

No obstant això, este model és menys luxós que el que han adquirit altres futbolistes com Cristiano Ronaldo i Messi, però la seua grandària fa que puga aterrar en finques privades i no sols en aeròdroms. Alguna cosa que cobra especial rellevància atés que Ramos posseeix una gran finca en Bollullos de la Mitación (Sevilla).

 

Interior i exterior del model Cessna V 560

 

Malgrat ser més xicotet que altres models, el Cessna Citation V 560 inclou tots els luxes d’un jet privat com a seients amplis de cuir i taules executives en totes les places. A més, compta amb acabats en fusta de noguera, catifa i bany.

Últimes notícies

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.