Així és l’avió privat que utilitzarà Pilar Rubio per a viatjar a Madrid

Noves aventures i reptes per a la família Ramos Rubio. I esta vegada no es tracta de cap desafiament proposat en ‘El Hormiguero’ (Antena 3) que Pilar Rubio haja de superar. Sergio Ramos va finalitzar el seu contracte en el Reial Madrid i va fer oficial el seu fitxatge pel París Saint-Germain la setmana passada.

Amb este canvi, la parella es traslladarà a París amb els seus fills, encara que, tal com ha afirmat Pilar Rubio, ella mantindrà els seus compromisos professionals a Madrid, entre elles la seua col·laboració setmanal en el programa de Pablo Motos.

Pilar Rubio va deixar clar que no anava a sacrificar la seua carrera professional després de tot el que li ha costat, però tampoc anava a deixar de costat a la seua família, així que només li queda preparar el jet privat per a viatjar totes les setmanes a Madrid i coordinar-se els horaris per a poder-lo fer tot en un sol viatge setmanal.

“M’enfronte a un dels meus reptes més complicats, estar amb la meua família, en la qual tots som un, a París, alhora que a Madrid on continuaré realitzant els meus diferents compromisos professionals. Este temps tindré un nou millor amic: l’avió. Segur que m’invente alguna afició nova per a les hores de vol”, compartia en les seues xarxes socials després de felicitar el seu marit pel seu nou assoliment.

El que no va fer públic llavors és que la parella té un jet privat amb el qual viatjar els serà molt més amé. Segons van informar mitjans com ‘La Razón’ i ell mateix va mostrar en xarxes socials, Ramos va adquirir l’avió el març de 2020 en teoria per a llogar-lo i ampliar els seus negocis. No obstant això, tot apunta al fet que esta vegada serà Rubio qui li traga més partit.

Es tracta d’un avió de la companyia estatunidenca Cessna, concretament el model Citation V 560. Es tracta d’un jet que està valorat en uns 2.000.000 euros i el preu de l’hora de lloguer està entorn de 2.500 euros.
Disposa de confortables seients de cuir, taules executives, acabats en fusta de noguera, catifa o bany, entre altres equipaments. Pilar Rubio anirà molt còmoda a bord.

No obstant això, este model és menys luxós que el que han adquirit altres futbolistes com Cristiano Ronaldo i Messi, però la seua grandària fa que puga aterrar en finques privades i no sols en aeròdroms. Alguna cosa que cobra especial rellevància atés que Ramos posseeix una gran finca en Bollullos de la Mitación (Sevilla).

 

Interior i exterior del model Cessna V 560

 

Malgrat ser més xicotet que altres models, el Cessna Citation V 560 inclou tots els luxes d’un jet privat com a seients amplis de cuir i taules executives en totes les places. A més, compta amb acabats en fusta de noguera, catifa i bany.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.