Un bebé cau a terra res més nàixer i es fractura el crani

Olivia, va caure a terra res més nàixer, es va colpejar al cap i com a resultat va acabar ferida greu i amb onze punts al cap.

La mare de la xicoteta estava de part, però els metges que la van atendre no van considerar oportú passar-la a un box o a una sala de parts perquè els va semblar que encara no era el moment, i que encara calia esperar.

Després de trencar aigües, la pròpia mamà va avisar que no podia caminar perquè el bebé “se li eixia”. I no li faltava raó, perquè la xicoteta Olivia va eixir disparada i va aterrar en el sòl, fracturant-se el crani i havent de ser traslladada d’urgència a un altre hospital, en el qual va ser intervinguda per una lesió greu.

A pesar que tant la mare com la filla es troben en perfecte estat i han sigut donades d’alta, la família segueix pendent de la xicoteta, de la qual no descarten que puga tindre seqüeles després del colp. Per part de les autoritats s’està duent a terme una investigació per possible negligència mèdica.

Però els pares no deixen de preguntar-se, amb tota la raó, si li quedarà alguna seqüela en el futur a causa del traumatisme i la posterior intervenció quirúrgica.

De fet, s’ha obert una investigació per a depurar responsabilitats, en cas que es determine que l’hospital va actuar de manera negligent.

Últimes notícies

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.
FILMOTECA D'ESTIU