Un bebé cau a terra res més nàixer i es fractura el crani

Olivia, va caure a terra res més nàixer, es va colpejar al cap i com a resultat va acabar ferida greu i amb onze punts al cap.

La mare de la xicoteta estava de part, però els metges que la van atendre no van considerar oportú passar-la a un box o a una sala de parts perquè els va semblar que encara no era el moment, i que encara calia esperar.

Després de trencar aigües, la pròpia mamà va avisar que no podia caminar perquè el bebé “se li eixia”. I no li faltava raó, perquè la xicoteta Olivia va eixir disparada i va aterrar en el sòl, fracturant-se el crani i havent de ser traslladada d’urgència a un altre hospital, en el qual va ser intervinguda per una lesió greu.

A pesar que tant la mare com la filla es troben en perfecte estat i han sigut donades d’alta, la família segueix pendent de la xicoteta, de la qual no descarten que puga tindre seqüeles després del colp. Per part de les autoritats s’està duent a terme una investigació per possible negligència mèdica.

Però els pares no deixen de preguntar-se, amb tota la raó, si li quedarà alguna seqüela en el futur a causa del traumatisme i la posterior intervenció quirúrgica.

De fet, s’ha obert una investigació per a depurar responsabilitats, en cas que es determine que l’hospital va actuar de manera negligent.

Últimes notícies

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.
FILMOTECA D'ESTIU