Un bebé cau a terra res més nàixer i es fractura el crani

Olivia, va caure a terra res més nàixer, es va colpejar al cap i com a resultat va acabar ferida greu i amb onze punts al cap.

La mare de la xicoteta estava de part, però els metges que la van atendre no van considerar oportú passar-la a un box o a una sala de parts perquè els va semblar que encara no era el moment, i que encara calia esperar.

Després de trencar aigües, la pròpia mamà va avisar que no podia caminar perquè el bebé “se li eixia”. I no li faltava raó, perquè la xicoteta Olivia va eixir disparada i va aterrar en el sòl, fracturant-se el crani i havent de ser traslladada d’urgència a un altre hospital, en el qual va ser intervinguda per una lesió greu.

A pesar que tant la mare com la filla es troben en perfecte estat i han sigut donades d’alta, la família segueix pendent de la xicoteta, de la qual no descarten que puga tindre seqüeles després del colp. Per part de les autoritats s’està duent a terme una investigació per possible negligència mèdica.

Però els pares no deixen de preguntar-se, amb tota la raó, si li quedarà alguna seqüela en el futur a causa del traumatisme i la posterior intervenció quirúrgica.

De fet, s’ha obert una investigació per a depurar responsabilitats, en cas que es determine que l’hospital va actuar de manera negligent.

Últimes notícies

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.

Alfondeguilla dedicarà un carrer a Moncofa per l’ajuda en l’incendi de la Vall d’Uixó

Alfondeguilla ha aprovat dedicar l’actual carrer Herrero Tejedor a Moncofa com a agraïment per l’acollida dels evacuats durant l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va obligar a desallotjar el municipi durant sis dies.

Risc màxim d’incendis en la Comunitat per a la jornada de l’eclipsi solar

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis el 12 d’agost, coincidint amb l’eclipsi solar, amb el tancament de nombrosos parcs naturals i fortes restriccions a l’ús del foc i a les acampades.
FILMOTECA D'ESTIU