Un bebé cau a terra res més nàixer i es fractura el crani

Olivia, va caure a terra res més nàixer, es va colpejar al cap i com a resultat va acabar ferida greu i amb onze punts al cap.

La mare de la xicoteta estava de part, però els metges que la van atendre no van considerar oportú passar-la a un box o a una sala de parts perquè els va semblar que encara no era el moment, i que encara calia esperar.

Després de trencar aigües, la pròpia mamà va avisar que no podia caminar perquè el bebé “se li eixia”. I no li faltava raó, perquè la xicoteta Olivia va eixir disparada i va aterrar en el sòl, fracturant-se el crani i havent de ser traslladada d’urgència a un altre hospital, en el qual va ser intervinguda per una lesió greu.

A pesar que tant la mare com la filla es troben en perfecte estat i han sigut donades d’alta, la família segueix pendent de la xicoteta, de la qual no descarten que puga tindre seqüeles després del colp. Per part de les autoritats s’està duent a terme una investigació per possible negligència mèdica.

Però els pares no deixen de preguntar-se, amb tota la raó, si li quedarà alguna seqüela en el futur a causa del traumatisme i la posterior intervenció quirúrgica.

De fet, s’ha obert una investigació per a depurar responsabilitats, en cas que es determine que l’hospital va actuar de manera negligent.

Últimes notícies

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.