Cersei de ‘Juego de Tronos’ demana justícia per l’assassinat de Samuel

 

El crim de Samuel Luiz, el jove assassinat per homofòbia, ha commogut a tot el país, que fa uns dies es mobilitzava per diverses ciutats per a exigir justícia davant esta brutal agressió que va posar fi a la vida del jove gallec en la nit del passat divendres.

Milers de persones i de cares conegudes condemnaven estos fets tant al carrer com en les xarxes socials, i el renou ha sigut tal, que ha saltat al panorama internacional, on altres famosos han volgut també reivindicar el suport.

A ell s’han sumat rostres molt coneguts del panorama internacional. És el cas de l’actriu Lena Headey, popular per haver encarnat a Cersei Lannister, una de les grans protagonistes de la sèrie ‘Juego de Tronos’.

 

Lena Heady demana justícia per a Samuel

 

L’actriu no sols ha compartit una fotografia en la qual apareixia el jove de 24 anys, sinó que també s’ha fet eco de la notícia que publicava un mitjà estatunidenc per a informar els seus seguidors del cas.

L’artista va publicar en el seu compte d’Instagram una fotografia de Samuel acompanyada de la frase «Justice for Samuel Luiz» (Justícia per a Samuel Luis) i una explicació que atribueix un mòbil homòfob a l’agressió. Al costat d’ella, Headey va afegir la seua pròpia reflexió sobre l’ocorregut i la seua condemna «l’odi» i la «ignorància» dels qui no accepten les diferents orientacions sexuals que existeixen.

«Samuel, et mereixies viure una vida plena d’amor i felicitat … Lamente molt que l’odi, la por i la ignorància encara governen a molts. L’AMOR ÉS AMOR ÉS AMOR», va concloure l’actriu britànica.

 

Altres famosos

 

No ha sigut l’única artista internacional que s’ha referit al cas en les seues xarxes. El popular cantant Ricky Martin també va condemnar la brutal pallissa. «Diguen el seu nom (say his name) Samuel Luiz Muñiz. #JusticiaParaSamuel», va escriure l’artista porto-riqueny en Instagram, en castellà i anglés per a arribar a més seguidors de la seua comunitat.

 

 

La cantant sueca Zara Larsson també va realitzar diverses publicacions en les seues històries relacionades amb l’assassinat de Samuel i amb les agressions que el col·lectiu homosexual pateix a Espanya. «Per què continua succeint això? Per què la gent mata a uns altres per a qui estimen? Fotre, això realment em va trencar el cor», va escriure la compositora.

 

També el compte de la banda anglesa Years & Years, liderada per Olly Alexander, es va fer ressò del succés, reclamant que es compartira la «tràgica història» perquè «això necessita ser escoltat». «El nostre viatge per a estimar lliurement i ser nostre jo autèntic no ha acabat», afegien, deixant clar que el crim de Samuel s’ha convertit en un símbol de la lluita pel respecte a la diversitat i contra els crims d’odi a nivell internacional.

 

Últimes notícies

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.