Cersei de ‘Juego de Tronos’ demana justícia per l’assassinat de Samuel

 

El crim de Samuel Luiz, el jove assassinat per homofòbia, ha commogut a tot el país, que fa uns dies es mobilitzava per diverses ciutats per a exigir justícia davant esta brutal agressió que va posar fi a la vida del jove gallec en la nit del passat divendres.

Milers de persones i de cares conegudes condemnaven estos fets tant al carrer com en les xarxes socials, i el renou ha sigut tal, que ha saltat al panorama internacional, on altres famosos han volgut també reivindicar el suport.

A ell s’han sumat rostres molt coneguts del panorama internacional. És el cas de l’actriu Lena Headey, popular per haver encarnat a Cersei Lannister, una de les grans protagonistes de la sèrie ‘Juego de Tronos’.

 

Lena Heady demana justícia per a Samuel

 

L’actriu no sols ha compartit una fotografia en la qual apareixia el jove de 24 anys, sinó que també s’ha fet eco de la notícia que publicava un mitjà estatunidenc per a informar els seus seguidors del cas.

L’artista va publicar en el seu compte d’Instagram una fotografia de Samuel acompanyada de la frase «Justice for Samuel Luiz» (Justícia per a Samuel Luis) i una explicació que atribueix un mòbil homòfob a l’agressió. Al costat d’ella, Headey va afegir la seua pròpia reflexió sobre l’ocorregut i la seua condemna «l’odi» i la «ignorància» dels qui no accepten les diferents orientacions sexuals que existeixen.

«Samuel, et mereixies viure una vida plena d’amor i felicitat … Lamente molt que l’odi, la por i la ignorància encara governen a molts. L’AMOR ÉS AMOR ÉS AMOR», va concloure l’actriu britànica.

 

Altres famosos

 

No ha sigut l’única artista internacional que s’ha referit al cas en les seues xarxes. El popular cantant Ricky Martin també va condemnar la brutal pallissa. «Diguen el seu nom (say his name) Samuel Luiz Muñiz. #JusticiaParaSamuel», va escriure l’artista porto-riqueny en Instagram, en castellà i anglés per a arribar a més seguidors de la seua comunitat.

 

 

La cantant sueca Zara Larsson també va realitzar diverses publicacions en les seues històries relacionades amb l’assassinat de Samuel i amb les agressions que el col·lectiu homosexual pateix a Espanya. «Per què continua succeint això? Per què la gent mata a uns altres per a qui estimen? Fotre, això realment em va trencar el cor», va escriure la compositora.

 

També el compte de la banda anglesa Years & Years, liderada per Olly Alexander, es va fer ressò del succés, reclamant que es compartira la «tràgica història» perquè «això necessita ser escoltat». «El nostre viatge per a estimar lliurement i ser nostre jo autèntic no ha acabat», afegien, deixant clar que el crim de Samuel s’ha convertit en un símbol de la lluita pel respecte a la diversitat i contra els crims d’odi a nivell internacional.

 

Últimes notícies

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.