Cersei de ‘Juego de Tronos’ demana justícia per l’assassinat de Samuel

 

El crim de Samuel Luiz, el jove assassinat per homofòbia, ha commogut a tot el país, que fa uns dies es mobilitzava per diverses ciutats per a exigir justícia davant esta brutal agressió que va posar fi a la vida del jove gallec en la nit del passat divendres.

Milers de persones i de cares conegudes condemnaven estos fets tant al carrer com en les xarxes socials, i el renou ha sigut tal, que ha saltat al panorama internacional, on altres famosos han volgut també reivindicar el suport.

A ell s’han sumat rostres molt coneguts del panorama internacional. És el cas de l’actriu Lena Headey, popular per haver encarnat a Cersei Lannister, una de les grans protagonistes de la sèrie ‘Juego de Tronos’.

 

Lena Heady demana justícia per a Samuel

 

L’actriu no sols ha compartit una fotografia en la qual apareixia el jove de 24 anys, sinó que també s’ha fet eco de la notícia que publicava un mitjà estatunidenc per a informar els seus seguidors del cas.

L’artista va publicar en el seu compte d’Instagram una fotografia de Samuel acompanyada de la frase «Justice for Samuel Luiz» (Justícia per a Samuel Luis) i una explicació que atribueix un mòbil homòfob a l’agressió. Al costat d’ella, Headey va afegir la seua pròpia reflexió sobre l’ocorregut i la seua condemna «l’odi» i la «ignorància» dels qui no accepten les diferents orientacions sexuals que existeixen.

«Samuel, et mereixies viure una vida plena d’amor i felicitat … Lamente molt que l’odi, la por i la ignorància encara governen a molts. L’AMOR ÉS AMOR ÉS AMOR», va concloure l’actriu britànica.

 

Altres famosos

 

No ha sigut l’única artista internacional que s’ha referit al cas en les seues xarxes. El popular cantant Ricky Martin també va condemnar la brutal pallissa. «Diguen el seu nom (say his name) Samuel Luiz Muñiz. #JusticiaParaSamuel», va escriure l’artista porto-riqueny en Instagram, en castellà i anglés per a arribar a més seguidors de la seua comunitat.

 

 

La cantant sueca Zara Larsson també va realitzar diverses publicacions en les seues històries relacionades amb l’assassinat de Samuel i amb les agressions que el col·lectiu homosexual pateix a Espanya. «Per què continua succeint això? Per què la gent mata a uns altres per a qui estimen? Fotre, això realment em va trencar el cor», va escriure la compositora.

 

També el compte de la banda anglesa Years & Years, liderada per Olly Alexander, es va fer ressò del succés, reclamant que es compartira la «tràgica història» perquè «això necessita ser escoltat». «El nostre viatge per a estimar lliurement i ser nostre jo autèntic no ha acabat», afegien, deixant clar que el crim de Samuel s’ha convertit en un símbol de la lluita pel respecte a la diversitat i contra els crims d’odi a nivell internacional.

 

Últimes notícies

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.