Es clona perquè els seus rebesnets puguen escoltar la seua veu

L’‘avi virtual’, Jerry té 85 anys i ha creat un holograma per a estar prop de la seua família una vegada que ell ja no estiga.

L’home s’ha clonat en l’altra realitat i s’ha ficat en una ‘càpsula del temps’ perquè els seus rebesnets i tots els familiars que vulguen puguen escoltar la seua veu i sàpien de la seua vida.

Aquest jubilat de 85 anys s’ha posat en mans d’una empresa virtual de realitat immersiva per a deixar els seus records en una càpsula i així que tota la seua família puga conéixer la seua història dins de molt de temps, segons informa Telecinco.

En col·locar-se les ulleres virtuals es busseja en tots els records que ha acumulat Jerry i que expliquen tota la seua vida.

Jerry s’ha clonat en l’altra realitat i tindrà un bessó virtual, que serà el que quede quan ell ja no estiga. 30 càmeres capten el relat de la seua vida i retraten la seua casa o el seu treball i tots els records que ha anat acumulant en els seus 85 anys de vida.

És una cosa que la meua família podrà gaudir”, diu Jerry després de veure el resultat del qual ha fet amb l’empresa virtual de realitat immersiva. L’‘avi virtual’ quedarà com en una càpsula del temps que tots els seus descendents podran veure per a saber d’ell.

Una de les primeres que ja ha vist els resultats és la seua filla, que també ha quedat encantada després de veure a través de les ulleres de realitat virtual: “Em porta molts records… Mira quin jove!”.

Últimes notícies

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.