13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Es clona perquè els seus rebesnets puguen escoltar la seua veu

L’‘avi virtual’, Jerry té 85 anys i ha creat un holograma per a estar prop de la seua família una vegada que ell ja no estiga.

L’home s’ha clonat en l’altra realitat i s’ha ficat en una ‘càpsula del temps’ perquè els seus rebesnets i tots els familiars que vulguen puguen escoltar la seua veu i sàpien de la seua vida.

Aquest jubilat de 85 anys s’ha posat en mans d’una empresa virtual de realitat immersiva per a deixar els seus records en una càpsula i així que tota la seua família puga conéixer la seua història dins de molt de temps, segons informa Telecinco.

En col·locar-se les ulleres virtuals es busseja en tots els records que ha acumulat Jerry i que expliquen tota la seua vida.

Jerry s’ha clonat en l’altra realitat i tindrà un bessó virtual, que serà el que quede quan ell ja no estiga. 30 càmeres capten el relat de la seua vida i retraten la seua casa o el seu treball i tots els records que ha anat acumulant en els seus 85 anys de vida.

És una cosa que la meua família podrà gaudir”, diu Jerry després de veure el resultat del qual ha fet amb l’empresa virtual de realitat immersiva. L’‘avi virtual’ quedarà com en una càpsula del temps que tots els seus descendents podran veure per a saber d’ell.

Una de les primeres que ja ha vist els resultats és la seua filla, que també ha quedat encantada després de veure a través de les ulleres de realitat virtual: “Em porta molts records… Mira quin jove!”.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.