Es clona perquè els seus rebesnets puguen escoltar la seua veu

L’‘avi virtual’, Jerry té 85 anys i ha creat un holograma per a estar prop de la seua família una vegada que ell ja no estiga.

L’home s’ha clonat en l’altra realitat i s’ha ficat en una ‘càpsula del temps’ perquè els seus rebesnets i tots els familiars que vulguen puguen escoltar la seua veu i sàpien de la seua vida.

Aquest jubilat de 85 anys s’ha posat en mans d’una empresa virtual de realitat immersiva per a deixar els seus records en una càpsula i així que tota la seua família puga conéixer la seua història dins de molt de temps, segons informa Telecinco.

En col·locar-se les ulleres virtuals es busseja en tots els records que ha acumulat Jerry i que expliquen tota la seua vida.

Jerry s’ha clonat en l’altra realitat i tindrà un bessó virtual, que serà el que quede quan ell ja no estiga. 30 càmeres capten el relat de la seua vida i retraten la seua casa o el seu treball i tots els records que ha anat acumulant en els seus 85 anys de vida.

És una cosa que la meua família podrà gaudir”, diu Jerry després de veure el resultat del qual ha fet amb l’empresa virtual de realitat immersiva. L’‘avi virtual’ quedarà com en una càpsula del temps que tots els seus descendents podran veure per a saber d’ell.

Una de les primeres que ja ha vist els resultats és la seua filla, que també ha quedat encantada després de veure a través de les ulleres de realitat virtual: “Em porta molts records… Mira quin jove!”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.