Es clona perquè els seus rebesnets puguen escoltar la seua veu

L’‘avi virtual’, Jerry té 85 anys i ha creat un holograma per a estar prop de la seua família una vegada que ell ja no estiga.

L’home s’ha clonat en l’altra realitat i s’ha ficat en una ‘càpsula del temps’ perquè els seus rebesnets i tots els familiars que vulguen puguen escoltar la seua veu i sàpien de la seua vida.

Aquest jubilat de 85 anys s’ha posat en mans d’una empresa virtual de realitat immersiva per a deixar els seus records en una càpsula i així que tota la seua família puga conéixer la seua història dins de molt de temps, segons informa Telecinco.

En col·locar-se les ulleres virtuals es busseja en tots els records que ha acumulat Jerry i que expliquen tota la seua vida.

Jerry s’ha clonat en l’altra realitat i tindrà un bessó virtual, que serà el que quede quan ell ja no estiga. 30 càmeres capten el relat de la seua vida i retraten la seua casa o el seu treball i tots els records que ha anat acumulant en els seus 85 anys de vida.

És una cosa que la meua família podrà gaudir”, diu Jerry després de veure el resultat del qual ha fet amb l’empresa virtual de realitat immersiva. L’‘avi virtual’ quedarà com en una càpsula del temps que tots els seus descendents podran veure per a saber d’ell.

Una de les primeres que ja ha vist els resultats és la seua filla, que també ha quedat encantada després de veure a través de les ulleres de realitat virtual: “Em porta molts records… Mira quin jove!”.

Últimes notícies

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.

Paiporta tanca l’últim punt d’apilament d’enderrocs de la dana després de retirar 58.400 tones

El tancament de l'últim punt d'apilament a Paiporta posa fi a la segona fase del dispositiu extraordinari de retirada de residus de la dana, amb un fort esforç inversor de la Generalitat.

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo explica que va fitxar pel Reial Madrid per a demostrar-se que seguix capacitat per a liderar a un equip a grans resultats i afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb ambició i equilibri emocional.

El TSJCV avala la doble denominació Castelló/Castelló i rebutja dos recursos

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha desestimat dos recursos contra el canvi de nom del municipi a la seua forma bilingüe Castelló/Castelló, en considerar que la decisió és jurídicament vàlida i no arbitrària.

La Generalitat sospesa recórrer el nou Pla Estatal de Vivenda per invasió de competències i falta de finançament

La Generalitat Valenciana analitza presentar un recurs contra el nou Pla Estatal de Vivenda 2026-2030, que considera tardà, desequilibrat en el finançament i lesiu per a les competències autonòmiques.

Ferrero veu a Alcaraz com una mescla entre Nadal i Federer per la seua creativitat i caràcter

Juan Carlos Ferrero descriu a Carlos Alcaraz com una combinació de Rafa Nadal i Roger Federer per la seua varietat de colps, creativitat i fort caràcter competitiu, i detalla els reptes que va afrontar com el seu entrenador.