8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Es clona perquè els seus rebesnets puguen escoltar la seua veu

L’‘avi virtual’, Jerry té 85 anys i ha creat un holograma per a estar prop de la seua família una vegada que ell ja no estiga.

L’home s’ha clonat en l’altra realitat i s’ha ficat en una ‘càpsula del temps’ perquè els seus rebesnets i tots els familiars que vulguen puguen escoltar la seua veu i sàpien de la seua vida.

Aquest jubilat de 85 anys s’ha posat en mans d’una empresa virtual de realitat immersiva per a deixar els seus records en una càpsula i així que tota la seua família puga conéixer la seua història dins de molt de temps, segons informa Telecinco.

En col·locar-se les ulleres virtuals es busseja en tots els records que ha acumulat Jerry i que expliquen tota la seua vida.

Jerry s’ha clonat en l’altra realitat i tindrà un bessó virtual, que serà el que quede quan ell ja no estiga. 30 càmeres capten el relat de la seua vida i retraten la seua casa o el seu treball i tots els records que ha anat acumulant en els seus 85 anys de vida.

És una cosa que la meua família podrà gaudir”, diu Jerry després de veure el resultat del qual ha fet amb l’empresa virtual de realitat immersiva. L’‘avi virtual’ quedarà com en una càpsula del temps que tots els seus descendents podran veure per a saber d’ell.

Una de les primeres que ja ha vist els resultats és la seua filla, que també ha quedat encantada després de veure a través de les ulleres de realitat virtual: “Em porta molts records… Mira quin jove!”.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.