Commoció per la mort de Gabriel Chachi, ‘streamer’

Les xarxes socials ploren la mort del streamer Gabriel Chachi, col·laborador habitual en emissions de Twitch i YouTube al costat d’Ibai Llanos, Sr. Cheeto o LalaChus. Els seus amics han lamentat la seua defunció a través dels seus perfils socials.

La veu d’alarma la va donar la seua núvia, Hanabie, amb uns angoixats missatges en Twitter dimarts passat, en els quals assegurava: «Tinc un forat en el pit dis-me que estàs bé….», i confessava estar patint «un malson».
«Literalment, estic passant la major angoixa de la meua vida. No entenc res, no em quadra res. No sé què fer, tinc por», va comptar en un dels seus missatges. «No vull adormir-me, perquè sé que somiaré que apareix i en despertar-me em sentiré horrible«, va explicar en un altre.

Missatge d’Ibai Llanos i altres grans noms de les xarxes socials que van conéixer a Gabriel Chachi han aprofitat la funesta notícia per a fer campanya a favor de la salut mental. «Cuideu sempre la vostra salut mental. Demaneu ajuda a la gent que us envolta i acudiu a un professional», recomanava Ibai Llanos.

«Sé que a vegades és complicat o fa «vergonya» buscar ajuda i comptar els problemes, però hi ha moments on és totalment necessari. Cuideu-vos molt per favor».

 

També en el seu directe en Twitch d’este dimecres va tindre Ibai Llanos unes paraules cap al seu amic: «Us agraïsc molt que us hàgeu passat hui, perquè he tingut la pèrdua d’un amic molt pròxim que, de fet, té la meua edat. Ha sigut una absoluta desgràcia».

«Xavals, de veritat, si esteu fotuts, demaneu ajuda a algú, a qui siga», agregava Sr. Cheeto, «no us ofegueu en la vostra ment, exterioritzeu els problemes. I ajudeu als que vegeu atrapats. Per favor us ho demane».

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU