Commoció per la mort de Gabriel Chachi, ‘streamer’

Les xarxes socials ploren la mort del streamer Gabriel Chachi, col·laborador habitual en emissions de Twitch i YouTube al costat d’Ibai Llanos, Sr. Cheeto o LalaChus. Els seus amics han lamentat la seua defunció a través dels seus perfils socials.

La veu d’alarma la va donar la seua núvia, Hanabie, amb uns angoixats missatges en Twitter dimarts passat, en els quals assegurava: “Tinc un forat en el pit dis-me que estàs bé….”, i confessava estar patint “un malson”.
“Literalment, estic passant la major angoixa de la meua vida. No entenc res, no em quadra res. No sé què fer, tinc por”, va comptar en un dels seus missatges. “No vull adormir-me, perquè sé que somiaré que apareix i en despertar-me em sentiré horrible“, va explicar en un altre.

Missatge d’Ibai Llanos i altres grans noms de les xarxes socials que van conéixer a Gabriel Chachi han aprofitat la funesta notícia per a fer campanya a favor de la salut mental. “Cuideu sempre la vostra salut mental. Demaneu ajuda a la gent que us envolta i acudiu a un professional”, recomanava Ibai Llanos.

“Sé que a vegades és complicat o fa “vergonya” buscar ajuda i comptar els problemes, però hi ha moments on és totalment necessari. Cuideu-vos molt per favor”.

 

També en el seu directe en Twitch d’este dimecres va tindre Ibai Llanos unes paraules cap al seu amic: “Us agraïsc molt que us hàgeu passat hui, perquè he tingut la pèrdua d’un amic molt pròxim que, de fet, té la meua edat. Ha sigut una absoluta desgràcia”.

“Xavals, de veritat, si esteu fotuts, demaneu ajuda a algú, a qui siga”, agregava Sr. Cheeto, “no us ofegueu en la vostra ment, exterioritzeu els problemes. I ajudeu als que vegeu atrapats. Per favor us ho demane”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cap de setmana de pluja en la Comunitat Valenciana, amb tempestes i neu des de 1.400 m

La pluja s'estén en tota la Comunitat, amb episodis localment forts i tempestes. La cota de neu se situa entre 1.400 i 1.600 metres, amb ambient fresc.

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.