Commoció per la mort de Gabriel Chachi, ‘streamer’

Les xarxes socials ploren la mort del streamer Gabriel Chachi, col·laborador habitual en emissions de Twitch i YouTube al costat d’Ibai Llanos, Sr. Cheeto o LalaChus. Els seus amics han lamentat la seua defunció a través dels seus perfils socials.

La veu d’alarma la va donar la seua núvia, Hanabie, amb uns angoixats missatges en Twitter dimarts passat, en els quals assegurava: «Tinc un forat en el pit dis-me que estàs bé….», i confessava estar patint «un malson».
«Literalment, estic passant la major angoixa de la meua vida. No entenc res, no em quadra res. No sé què fer, tinc por», va comptar en un dels seus missatges. «No vull adormir-me, perquè sé que somiaré que apareix i en despertar-me em sentiré horrible«, va explicar en un altre.

Missatge d’Ibai Llanos i altres grans noms de les xarxes socials que van conéixer a Gabriel Chachi han aprofitat la funesta notícia per a fer campanya a favor de la salut mental. «Cuideu sempre la vostra salut mental. Demaneu ajuda a la gent que us envolta i acudiu a un professional», recomanava Ibai Llanos.

«Sé que a vegades és complicat o fa «vergonya» buscar ajuda i comptar els problemes, però hi ha moments on és totalment necessari. Cuideu-vos molt per favor».

 

També en el seu directe en Twitch d’este dimecres va tindre Ibai Llanos unes paraules cap al seu amic: «Us agraïsc molt que us hàgeu passat hui, perquè he tingut la pèrdua d’un amic molt pròxim que, de fet, té la meua edat. Ha sigut una absoluta desgràcia».

«Xavals, de veritat, si esteu fotuts, demaneu ajuda a algú, a qui siga», agregava Sr. Cheeto, «no us ofegueu en la vostra ment, exterioritzeu els problemes. I ajudeu als que vegeu atrapats. Per favor us ho demane».

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.