Commoció per la mort de Gabriel Chachi, ‘streamer’

Les xarxes socials ploren la mort del streamer Gabriel Chachi, col·laborador habitual en emissions de Twitch i YouTube al costat d’Ibai Llanos, Sr. Cheeto o LalaChus. Els seus amics han lamentat la seua defunció a través dels seus perfils socials.

La veu d’alarma la va donar la seua núvia, Hanabie, amb uns angoixats missatges en Twitter dimarts passat, en els quals assegurava: «Tinc un forat en el pit dis-me que estàs bé….», i confessava estar patint «un malson».
«Literalment, estic passant la major angoixa de la meua vida. No entenc res, no em quadra res. No sé què fer, tinc por», va comptar en un dels seus missatges. «No vull adormir-me, perquè sé que somiaré que apareix i en despertar-me em sentiré horrible«, va explicar en un altre.

Missatge d’Ibai Llanos i altres grans noms de les xarxes socials que van conéixer a Gabriel Chachi han aprofitat la funesta notícia per a fer campanya a favor de la salut mental. «Cuideu sempre la vostra salut mental. Demaneu ajuda a la gent que us envolta i acudiu a un professional», recomanava Ibai Llanos.

«Sé que a vegades és complicat o fa «vergonya» buscar ajuda i comptar els problemes, però hi ha moments on és totalment necessari. Cuideu-vos molt per favor».

 

També en el seu directe en Twitch d’este dimecres va tindre Ibai Llanos unes paraules cap al seu amic: «Us agraïsc molt que us hàgeu passat hui, perquè he tingut la pèrdua d’un amic molt pròxim que, de fet, té la meua edat. Ha sigut una absoluta desgràcia».

«Xavals, de veritat, si esteu fotuts, demaneu ajuda a algú, a qui siga», agregava Sr. Cheeto, «no us ofegueu en la vostra ment, exterioritzeu els problemes. I ajudeu als que vegeu atrapats. Per favor us ho demane».

Últimes notícies

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.

Elx dona llum verda a la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, amb més de 10 milions

L’Ajuntament d’Elx ha aprovat el projecte per a rehabilitar íntegrament el Convent de la Mercè, amb una inversió de més de 10 milions finançada per la Generalitat, per a crear un nou espai cultural i ciutadà. Les obres, amb un termini estimat de tres anys, inclouen la recuperació dels elements patrimonials i l’adaptació dels antics espais conventuals a nous usos públics.
FILMOTECA D'ESTIU