Anuncios

Commoció per la mort de Gabriel Chachi, ‘streamer’

Les xarxes socials ploren la mort del streamer Gabriel Chachi, col·laborador habitual en emissions de Twitch i YouTube al costat d’Ibai Llanos, Sr. Cheeto o LalaChus. Els seus amics han lamentat la seua defunció a través dels seus perfils socials.

La veu d’alarma la va donar la seua núvia, Hanabie, amb uns angoixats missatges en Twitter dimarts passat, en els quals assegurava: “Tinc un forat en el pit dis-me que estàs bé….”, i confessava estar patint “un malson”.
“Literalment, estic passant la major angoixa de la meua vida. No entenc res, no em quadra res. No sé què fer, tinc por”, va comptar en un dels seus missatges. “No vull adormir-me, perquè sé que somiaré que apareix i en despertar-me em sentiré horrible“, va explicar en un altre.

Anuncios

Missatge d’Ibai Llanos i altres grans noms de les xarxes socials que van conéixer a Gabriel Chachi han aprofitat la funesta notícia per a fer campanya a favor de la salut mental. “Cuideu sempre la vostra salut mental. Demaneu ajuda a la gent que us envolta i acudiu a un professional”, recomanava Ibai Llanos.

“Sé que a vegades és complicat o fa “vergonya” buscar ajuda i comptar els problemes, però hi ha moments on és totalment necessari. Cuideu-vos molt per favor”.

 

També en el seu directe en Twitch d’este dimecres va tindre Ibai Llanos unes paraules cap al seu amic: “Us agraïsc molt que us hàgeu passat hui, perquè he tingut la pèrdua d’un amic molt pròxim que, de fet, té la meua edat. Ha sigut una absoluta desgràcia”.

“Xavals, de veritat, si esteu fotuts, demaneu ajuda a algú, a qui siga”, agregava Sr. Cheeto, “no us ofegueu en la vostra ment, exterioritzeu els problemes. I ajudeu als que vegeu atrapats. Per favor us ho demane”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios