11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Una empresa dona el dia lliure als seus empleats per a veure ‘La Casa de Papel’

L’auge de les sèries de televisió gràcies a l’arribada de les plataformes de vídeo sota demanda és indiscutible. L’estrena de qualsevol títol de renom internacional o la publicació de nous capítols de ficcions populars provoquen un autèntic terratrémol entre els seus fans i grans canvis en les seues rutines.

Una de les sèries que està en boca de tot el món estos dies i que s’ha convertit en un autèntic èxit internacional és ‘La Casa de Papel’, que estrena hui la seua cinquena temporada.

Dia lliure a l’Índia per a gaudir de l’estrena

 

L’empresa ‘Vevo Logic’ ha decidit donar un dia lliure a tots els seus empleats per a veure l’estrena de la cinquena temporada de ‘La Casa de Papel’. La reeixida sèrie, disponible en la plataforma ‘Netflix’, llançarà la seua nova temporada divendres que ve tres de setembre.

Una data que l’empresa índia ha volgut declarar com el “Netflix and Chill Holidays” (“Vacances de Netflix i relax”), perquè tots els seus treballadors puguen gaudir de la producció de ficció, facilitant-los fins i tot un horari per a poder visionar tots els capítols a temps.

“L’Administració ha decidit declarar un “Netflix and Chill Holidays” el tres de setembre de 2021 pel llançament de ‘La Casa de Papel 5‘. “Hem pres esta iniciativa no sols per a evitar un atac als nostres correus electrònics amb fulles falses, veure les lliteres de masses i els números que s’apaguen, però perquè sabem que a vegades els moments de relaxament són les millors píndoles d’energia en el seu treball”.

Així que prenga les roses de dacsa, relaxa-se en el seu sofà i prepare’s per a acomiadar-se del nostre professor més estimat i de tota la colla. Amb això, ‘Verve Logic’ voldria agrair a tots els seus membres que han mostrat un esperit increïble durant les jornades de treball a casa i ens van ajudar a eixir dels temps difícils meravellosament“, explicava l’empresa a través d’un comunicat oficial.

En fer-se viral, la companyia ha hagut d’eixir al pas per a confirmar que es tracta d’un cas real i no una faula. A més, han aprofitat l’ocasió per a demanar als responsables que la cinquena no siga l’última temporada de la ficció. Veurem si els fan cas.

 

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema