19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Una empresa dona el dia lliure als seus empleats per a veure ‘La Casa de Papel’

L’auge de les sèries de televisió gràcies a l’arribada de les plataformes de vídeo sota demanda és indiscutible. L’estrena de qualsevol títol de renom internacional o la publicació de nous capítols de ficcions populars provoquen un autèntic terratrémol entre els seus fans i grans canvis en les seues rutines.

Una de les sèries que està en boca de tot el món estos dies i que s’ha convertit en un autèntic èxit internacional és ‘La Casa de Papel’, que estrena hui la seua cinquena temporada.

Dia lliure a l’Índia per a gaudir de l’estrena

 

L’empresa ‘Vevo Logic’ ha decidit donar un dia lliure a tots els seus empleats per a veure l’estrena de la cinquena temporada de ‘La Casa de Papel’. La reeixida sèrie, disponible en la plataforma ‘Netflix’, llançarà la seua nova temporada divendres que ve tres de setembre.

Una data que l’empresa índia ha volgut declarar com el “Netflix and Chill Holidays” (“Vacances de Netflix i relax”), perquè tots els seus treballadors puguen gaudir de la producció de ficció, facilitant-los fins i tot un horari per a poder visionar tots els capítols a temps.

“L’Administració ha decidit declarar un “Netflix and Chill Holidays” el tres de setembre de 2021 pel llançament de ‘La Casa de Papel 5‘. “Hem pres esta iniciativa no sols per a evitar un atac als nostres correus electrònics amb fulles falses, veure les lliteres de masses i els números que s’apaguen, però perquè sabem que a vegades els moments de relaxament són les millors píndoles d’energia en el seu treball”.

Així que prenga les roses de dacsa, relaxa-se en el seu sofà i prepare’s per a acomiadar-se del nostre professor més estimat i de tota la colla. Amb això, ‘Verve Logic’ voldria agrair a tots els seus membres que han mostrat un esperit increïble durant les jornades de treball a casa i ens van ajudar a eixir dels temps difícils meravellosament“, explicava l’empresa a través d’un comunicat oficial.

En fer-se viral, la companyia ha hagut d’eixir al pas per a confirmar que es tracta d’un cas real i no una faula. A més, han aprofitat l’ocasió per a demanar als responsables que la cinquena no siga l’última temporada de la ficció. Veurem si els fan cas.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca admet retards en la gestió de la dana i promet reconduir la resposta

Pérez Llorca ha reconegut que en la dana d'octubre de 2024 moltes coses van arribar tard i ha defés un gir per a reconduir la resposta institucional.

La Comunitat Valenciana, més exposada a aranzels dels Estats Units però amb grans exportadores

els Estats Units concentra el 7,7% de les vendes exteriors de la Comunitat Valenciana, enfront del 4,7% nacional. La major presència de grans firmes en els sectors sensibles aporta resiliència.

Condemnat per llançar una substància corrosiva a un gos pels lladrucs

Un home ha sigut condemnat a una multa i a 16 mesos d'inhabilitació per a activitats amb animals per ruixar amb líquid corrosiu al gos d'una vivenda. La sentència fixa 2.500 euros d'indemnització per les lesions i el mal moral.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha sostingut que el protocol es va complir rigorosament durant la dana i que per això no va haver-hi víctimes en ferrocarrils. Ha negat retards en el tall del metre i ha explicat que va actuar amb la informació oficial disponible.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure ‘la millor festa del món’

Carmen Prades i Marta Mercader han encés simbòlicament la metxa de les Falles 2026 durant la Crida i conviden al món a sumar-se a la festa. L'acte ha inclòs el lliurament simbòlic de les claus i un espectacle de llum i pólvora.

Un assessor situa a Mazón en el seu despatx 25 minuts abans d’anar al Cecopi

L'assessor Josep Lanuza ha declarat que va acompanyar a Carlos Mazón des del Palau al Cecopi i que l'És-alert va sonar a les 20.11 quan ja anaven de camí. La jutgessa ha confrontat el seu relat amb el dels escortes.

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.