Aconsegueix esperma en Internet i s’insemina a si mateixa. Com acaba la història?

Stephanie Taylor, una jove britànica de 33 anys volia tindre un segon fill, però es trobava amb un problema i és que s’havia separat del pare del seu primer fill, Jackson, i no tenia parella.

Així doncs, va optar per recórrer a clíniques de reproducció assistida, però es va trobar amb uns preus que ella considerava desorbitats.

Finalment, amb l’objectiu de trobar una alternativa més econòmica que li permetera quedar-se embarassada, va trobar l’aplicació Just a Baby, una plataforma molt similar a Tinder en la qual es pot seleccionar un donant d’esperma lliscant a la dreta els candidats que més interessen.

Va buscar per Internet el perfil de pare que volia
Stephanie va buscar un home que li agradara i li anara familiar, sense malalties prèvies i que se semblara físicament a ella perquè els germans no anaren molt diferents.

Després de buscar i buscar, finalment ho va trobar! El donant, un desconegut, va accedir via en línia a donar-li la seua esperma després d’estar tres setmanes conversant per Internet amb Stephanie.

En declarciones a la premsa anglesa, Stephanie ha assegurat que la trobada amb el donant no va poder anar millor. Va acudir al seu domicili amb el pot del semen el gener de 2020 i «va ser amable, afectuós i simpàtic». «Ens prenem una tassa de te i xarrem sobre el temps», ha explicat l’ara feliç mamà.

 

Es va inseminar seguint tutorials de YouTube

 

Així doncs, una vegada ja tenia l’esperma, Stephanie va adquirir en eBay un kit d’inseminació pel qual ella mateixa se sotmetria al procés de fertilització des del seu domicili. Sorprenentment, va aconseguir quedar-se embarassada al primer intent sol amb l’ajuda de tutorials de YouTube.

«És un miracle. És realment un bebé en línia«, ha comentat Stephanie molt contenta després de presentar a la seua filla, Eden, que este octubre complirà un any.

La seua família ha acceptat el nou membre amb molta alegria i tots estan d’acord que ha sigut una «decisió brillant». El donant també està al corrent del naixement de la xiqueta i ha comentat de manera anònima a la premsa que ho faria una altra vegada.

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.