Aconsegueix esperma en Internet i s’insemina a si mateixa. Com acaba la història?

Stephanie Taylor, una jove britànica de 33 anys volia tindre un segon fill, però es trobava amb un problema i és que s’havia separat del pare del seu primer fill, Jackson, i no tenia parella.

Així doncs, va optar per recórrer a clíniques de reproducció assistida, però es va trobar amb uns preus que ella considerava desorbitats.

Finalment, amb l’objectiu de trobar una alternativa més econòmica que li permetera quedar-se embarassada, va trobar l’aplicació Just a Baby, una plataforma molt similar a Tinder en la qual es pot seleccionar un donant d’esperma lliscant a la dreta els candidats que més interessen.

Va buscar per Internet el perfil de pare que volia
Stephanie va buscar un home que li agradara i li anara familiar, sense malalties prèvies i que se semblara físicament a ella perquè els germans no anaren molt diferents.

Després de buscar i buscar, finalment ho va trobar! El donant, un desconegut, va accedir via en línia a donar-li la seua esperma després d’estar tres setmanes conversant per Internet amb Stephanie.

En declarciones a la premsa anglesa, Stephanie ha assegurat que la trobada amb el donant no va poder anar millor. Va acudir al seu domicili amb el pot del semen el gener de 2020 i «va ser amable, afectuós i simpàtic». «Ens prenem una tassa de te i xarrem sobre el temps», ha explicat l’ara feliç mamà.

 

Es va inseminar seguint tutorials de YouTube

 

Així doncs, una vegada ja tenia l’esperma, Stephanie va adquirir en eBay un kit d’inseminació pel qual ella mateixa se sotmetria al procés de fertilització des del seu domicili. Sorprenentment, va aconseguir quedar-se embarassada al primer intent sol amb l’ajuda de tutorials de YouTube.

«És un miracle. És realment un bebé en línia«, ha comentat Stephanie molt contenta després de presentar a la seua filla, Eden, que este octubre complirà un any.

La seua família ha acceptat el nou membre amb molta alegria i tots estan d’acord que ha sigut una «decisió brillant». El donant també està al corrent del naixement de la xiqueta i ha comentat de manera anònima a la premsa que ho faria una altra vegada.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.