Aconsegueix esperma en Internet i s’insemina a si mateixa. Com acaba la història?

Stephanie Taylor, una jove britànica de 33 anys volia tindre un segon fill, però es trobava amb un problema i és que s’havia separat del pare del seu primer fill, Jackson, i no tenia parella.

Així doncs, va optar per recórrer a clíniques de reproducció assistida, però es va trobar amb uns preus que ella considerava desorbitats.

Finalment, amb l’objectiu de trobar una alternativa més econòmica que li permetera quedar-se embarassada, va trobar l’aplicació Just a Baby, una plataforma molt similar a Tinder en la qual es pot seleccionar un donant d’esperma lliscant a la dreta els candidats que més interessen.

Va buscar per Internet el perfil de pare que volia
Stephanie va buscar un home que li agradara i li anara familiar, sense malalties prèvies i que se semblara físicament a ella perquè els germans no anaren molt diferents.

Després de buscar i buscar, finalment ho va trobar! El donant, un desconegut, va accedir via en línia a donar-li la seua esperma després d’estar tres setmanes conversant per Internet amb Stephanie.

En declarciones a la premsa anglesa, Stephanie ha assegurat que la trobada amb el donant no va poder anar millor. Va acudir al seu domicili amb el pot del semen el gener de 2020 i «va ser amable, afectuós i simpàtic». «Ens prenem una tassa de te i xarrem sobre el temps», ha explicat l’ara feliç mamà.

 

Es va inseminar seguint tutorials de YouTube

 

Així doncs, una vegada ja tenia l’esperma, Stephanie va adquirir en eBay un kit d’inseminació pel qual ella mateixa se sotmetria al procés de fertilització des del seu domicili. Sorprenentment, va aconseguir quedar-se embarassada al primer intent sol amb l’ajuda de tutorials de YouTube.

«És un miracle. És realment un bebé en línia«, ha comentat Stephanie molt contenta després de presentar a la seua filla, Eden, que este octubre complirà un any.

La seua família ha acceptat el nou membre amb molta alegria i tots estan d’acord que ha sigut una «decisió brillant». El donant també està al corrent del naixement de la xiqueta i ha comentat de manera anònima a la premsa que ho faria una altra vegada.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.