Aconsegueix esperma en Internet i s’insemina a si mateixa. Com acaba la història?

Stephanie Taylor, una jove britànica de 33 anys volia tindre un segon fill, però es trobava amb un problema i és que s’havia separat del pare del seu primer fill, Jackson, i no tenia parella.

Així doncs, va optar per recórrer a clíniques de reproducció assistida, però es va trobar amb uns preus que ella considerava desorbitats.

Finalment, amb l’objectiu de trobar una alternativa més econòmica que li permetera quedar-se embarassada, va trobar l’aplicació Just a Baby, una plataforma molt similar a Tinder en la qual es pot seleccionar un donant d’esperma lliscant a la dreta els candidats que més interessen.

Va buscar per Internet el perfil de pare que volia
Stephanie va buscar un home que li agradara i li anara familiar, sense malalties prèvies i que se semblara físicament a ella perquè els germans no anaren molt diferents.

Després de buscar i buscar, finalment ho va trobar! El donant, un desconegut, va accedir via en línia a donar-li la seua esperma després d’estar tres setmanes conversant per Internet amb Stephanie.

En declarciones a la premsa anglesa, Stephanie ha assegurat que la trobada amb el donant no va poder anar millor. Va acudir al seu domicili amb el pot del semen el gener de 2020 i “va ser amable, afectuós i simpàtic”. “Ens prenem una tassa de te i xarrem sobre el temps”, ha explicat l’ara feliç mamà.

 

Es va inseminar seguint tutorials de YouTube

 

Així doncs, una vegada ja tenia l’esperma, Stephanie va adquirir en eBay un kit d’inseminació pel qual ella mateixa se sotmetria al procés de fertilització des del seu domicili. Sorprenentment, va aconseguir quedar-se embarassada al primer intent sol amb l’ajuda de tutorials de YouTube.

“És un miracle. És realment un bebé en línia“, ha comentat Stephanie molt contenta després de presentar a la seua filla, Eden, que este octubre complirà un any.

La seua família ha acceptat el nou membre amb molta alegria i tots estan d’acord que ha sigut una “decisió brillant”. El donant també està al corrent del naixement de la xiqueta i ha comentat de manera anònima a la premsa que ho faria una altra vegada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.