11.1 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Aconsegueix esperma en Internet i s’insemina a si mateixa. Com acaba la història?

Stephanie Taylor, una jove britànica de 33 anys volia tindre un segon fill, però es trobava amb un problema i és que s’havia separat del pare del seu primer fill, Jackson, i no tenia parella.

Així doncs, va optar per recórrer a clíniques de reproducció assistida, però es va trobar amb uns preus que ella considerava desorbitats.

Finalment, amb l’objectiu de trobar una alternativa més econòmica que li permetera quedar-se embarassada, va trobar l’aplicació Just a Baby, una plataforma molt similar a Tinder en la qual es pot seleccionar un donant d’esperma lliscant a la dreta els candidats que més interessen.

Va buscar per Internet el perfil de pare que volia
Stephanie va buscar un home que li agradara i li anara familiar, sense malalties prèvies i que se semblara físicament a ella perquè els germans no anaren molt diferents.

Després de buscar i buscar, finalment ho va trobar! El donant, un desconegut, va accedir via en línia a donar-li la seua esperma després d’estar tres setmanes conversant per Internet amb Stephanie.

En declarciones a la premsa anglesa, Stephanie ha assegurat que la trobada amb el donant no va poder anar millor. Va acudir al seu domicili amb el pot del semen el gener de 2020 i “va ser amable, afectuós i simpàtic”. “Ens prenem una tassa de te i xarrem sobre el temps”, ha explicat l’ara feliç mamà.

 

Es va inseminar seguint tutorials de YouTube

 

Així doncs, una vegada ja tenia l’esperma, Stephanie va adquirir en eBay un kit d’inseminació pel qual ella mateixa se sotmetria al procés de fertilització des del seu domicili. Sorprenentment, va aconseguir quedar-se embarassada al primer intent sol amb l’ajuda de tutorials de YouTube.

“És un miracle. És realment un bebé en línia“, ha comentat Stephanie molt contenta després de presentar a la seua filla, Eden, que este octubre complirà un any.

La seua família ha acceptat el nou membre amb molta alegria i tots estan d’acord que ha sigut una “decisió brillant”. El donant també està al corrent del naixement de la xiqueta i ha comentat de manera anònima a la premsa que ho faria una altra vegada.

Últimes notícies

Cuenca va remenar que Mazón fora a Utiel el 29-O, però Pradas va dir que no es podia entrar

José Manuel Cuenca ha declarat que es va valorar que Carlos Mazón es desplaçara a Utiel poc abans de les 17.00 del 29 d'octubre, però Salomé Pradas va advertir que no es podia entrar. També ha assenyalat que no es va contemplar acudir al Cecopi i que va perdre mesos de missatges per un canvi de telèfon.

Espanya haurà d’invertir 104.000 milions en 10 anys per a afrontar sequeres i inundacions

Espanya haurà de destinar 103.824 milions en una dècada per a mitigar sequeres i reduir inundacions, segons un informe que desgrana prioritats i actuacions.

Ciutadans demana a la jutgessa de la DANA tornar a citar a la periodista que va menjar amb Mazón el 29-O

L'acusació popular de Ciutadans ha sol·licitat una nova declaració de Maribel Vilaplana en detectar contradiccions sobre el reservat i el temps que va passar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre.

Dos detinguts i tres investigats per robar coure en obres del canal d’accés a València

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i ha investigat a altres tres per sostraure coure de catenària en les obres del canal d'accés ferroviari a València. Els implicats, treballadors de la UTE, han venut material per 23.000 euros i han usat documentació aliena per a ocultar la seua identitat.

Parkiduo aterra a Madrid amb el seu model de lloguer compartit de garatges

La plataforma Parkiduo ha fet el salt a Madrid amb un sistema que permet compartir una mateixa plaça de garatge per franges horàries. El model reduïx costos per a conductors i augmenta els ingressos dels propietaris mentres optimitza l'ús de l'espai.

Un incendi al costat de les vies retarda 30 minuts la línia C-6 entre Sagunt i Almenara

Un incendi pròxim a les vies està provocant retards mitjans d'uns 30 minuts en la línia C-6 entre València Nord i Castelló. La circulació es manté per una sola via entre Sagunt i Almenara.

Cel buidat, temperatures en descens i vent fort en zones de Castelló i Alacant

Este dimecres hi haurà cel poc nuvolós o buidat, baixaran les temperatures i s'esperen ratxes molt fortes del nord-oest en el nord de Castelló i en el litoral d'Alacant, que amainaran a la vesprada. El dijous seguiran els cels buidats, amb mínimes més baixes i màximes en lleuger ascens.

Alerta groga per vent a Castelló i temporal marítim a Castelló i nord d’Alacant

S'ha establit l'alerta groga per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes de fins a 80 km/h, i per fenòmens costaners a Castelló i el nord d'Alacant.