La gastrosiexta: quan s’ajunten tres plaers en un

 

Som conscients que no s’acaba d’inventar res nou. Perquè sí, és d’allò més normal menjar, tirar-se la migdiada i practicar sexe (abans o després això ja depén de cada persona). Però ara ha arribat el moment de conjuminar aeixos tres plaers en un només i convertir-lo en la cada vegada més coneguda com a gastrosiexta.

Què ens agrada a nosaltres un vocable nou per a afegir a la nostra rutina diària i si està compost per paraules tan suggeridores com menjar, sexe o migdiada molt millor! Perquè, reconeix-ho, estos són els tres plaers per antonomàsia, on la satisfacció va més enllà i es viu en estat pur. O ens diràs el contrari?

Què és la gastrosiexta?

 

Es tracta d’una nova rutina que unifica tres exercicis de plaer: el bon menjar, el bon descans (la migdiada) i el bon sexe. La combinació d’estes tres pràctiques converteixen la gastrosiexta en una medicina perfecta per a reduir l’estrés.

El primer pas d’este ritual consisteix a planificar una cita amb la parella i buscar un bon menú per a degustar junts. Pot fer-se en un restaurant o a casa. L’important és assaborir diferents plats, degustar-los i gaudir del moment del menjar en una bona companyia.

El següent pas de la gastrosiexta és anar-se a dormir la migdiada en parella, esta plaent pràctica tan espanyola i amb tants beneficis. Finalment, el tercer pas consisteix a deixar-se portar pel desig sexual.

 

Els tres passos de la gastrosiexta

 

1. Planificar un menjar romàntic

 

És recomanable, en quedar amb la parella per a menjar al migdia, no degustar qualsevol cosa, sinó optar per seleccionar plats que abellisquen molt als dos. Ha de prevaldre el plaer de degustar, més que el menjar per menjar, i fer-ho en bona companyia.

2. Descansar amb una bona migdiada

 

El següent pas és dormir la migdiada. Cal recordar que la migdiada aporta nombrosos beneficis per a la salut: es redueix l’estrés cardíac, es disminueix la pressió arterial i ens fa estar més creatius i resolutius. Alguns experts recorden que els éssers humans estem fets per a dormir dos vegades al dia i no una.

3. Deixar-se portar pel plaer sexual

 

La tercera part consisteix a practicar sexe amb la parella. Pot fer-se abans o després de la migdiada. El sexe aporta beneficis tant per a la salut física com psicològica, a més de ser fonamental per a gaudir d’una relació de parella saludable i ser bo per a enfortir l’autoestima.

 

Quins són els seus beneficis?

 

Existeixen alguns plaers en la vida que no són del tot beneficiosos per al nostre organisme, però en esta ocasió s’han anat a ajuntar tres coses que no són gens perjudicials ni per a nosaltres mateixos ni per a la gent que es troba al nostre voltant. L’únic que podria entrar una mica en dubte seria el de l’alimentació, però que si es fa des d’un punt de vista nutricional i saludable no existeix cap problema.

El primer que cal destacar és que quan les persones fem allò que veritablement ens apassiona ja entra en joc una pràctica dela més beneficiosa tant per al teu cos com la teua ment. I després ja venen tots els aspectes positius en els quals pot repercutir la gastrosiexta. 

 

Beneficis de la gastrosiexta

 

-Combatre i alliberament de l’estrés.
-Reduir malalties cardiovasculars (disminució de la pressió arterial + major oxigenació de la sang).
-S’estimulen i treballen els cinc sentits.
-Millora de les funcions cognitives.
-Alliberament d’endorfines (augmenta la sensació de benestar).
-Bon humor i percepció positiva de l’entorn.
-Descansar no sols el cos, sinó també la ment. Pel que augmenta la concentració en la resta d’aspectes la nostra vida com per exemple per al treball o presa de decisions.
-Augmenta l’autoestima.
-Millora les relacions de parella (major comunicació).

 

Hauries de ser una pràctica habitual?

 

La gastrosiexta es pot practicar tan sovint com siga possible i els experts consideren que és una rutina molt saludable que pot convertir-se en una pràctica habitual si així ho desitja la parella.

Per tant, la pràctica de la gastrosiexta és totalment recomanable, això sí, ha de ser un desig i no convertir-se en una imposició. Pot ocórrer que al principi tinguem ganes de practicar-la, però que després ens adonem que en alçar-nos de la migdiada no connectem amb el desig sexual. No passa res, en este cas el millor és alçar-se i deixar que la sexualitat fluïsca en un altre moment.

Cal recalcar que l’ideal seria practicar la gastrosiexta durant tot l’any, sent el millor remei per a l’estrés i l’ansietat. De totes maneres, si no és possible per tema d’horaris i compromisos professionals, pot practicar-se durant el cap de setmana o en vacances.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.