La gastrosiexta: quan s’ajunten tres plaers en un

 

Som conscients que no s’acaba d’inventar res nou. Perquè sí, és d’allò més normal menjar, tirar-se la migdiada i practicar sexe (abans o després això ja depén de cada persona). Però ara ha arribat el moment de conjuminar aeixos tres plaers en un només i convertir-lo en la cada vegada més coneguda com a gastrosiexta.

Què ens agrada a nosaltres un vocable nou per a afegir a la nostra rutina diària i si està compost per paraules tan suggeridores com menjar, sexe o migdiada molt millor! Perquè, reconeix-ho, estos són els tres plaers per antonomàsia, on la satisfacció va més enllà i es viu en estat pur. O ens diràs el contrari?

Què és la gastrosiexta?

 

Es tracta d’una nova rutina que unifica tres exercicis de plaer: el bon menjar, el bon descans (la migdiada) i el bon sexe. La combinació d’estes tres pràctiques converteixen la gastrosiexta en una medicina perfecta per a reduir l’estrés.

El primer pas d’este ritual consisteix a planificar una cita amb la parella i buscar un bon menú per a degustar junts. Pot fer-se en un restaurant o a casa. L’important és assaborir diferents plats, degustar-los i gaudir del moment del menjar en una bona companyia.

El següent pas de la gastrosiexta és anar-se a dormir la migdiada en parella, esta plaent pràctica tan espanyola i amb tants beneficis. Finalment, el tercer pas consisteix a deixar-se portar pel desig sexual.

 

Els tres passos de la gastrosiexta

 

1. Planificar un menjar romàntic

 

És recomanable, en quedar amb la parella per a menjar al migdia, no degustar qualsevol cosa, sinó optar per seleccionar plats que abellisquen molt als dos. Ha de prevaldre el plaer de degustar, més que el menjar per menjar, i fer-ho en bona companyia.

2. Descansar amb una bona migdiada

 

El següent pas és dormir la migdiada. Cal recordar que la migdiada aporta nombrosos beneficis per a la salut: es redueix l’estrés cardíac, es disminueix la pressió arterial i ens fa estar més creatius i resolutius. Alguns experts recorden que els éssers humans estem fets per a dormir dos vegades al dia i no una.

3. Deixar-se portar pel plaer sexual

 

La tercera part consisteix a practicar sexe amb la parella. Pot fer-se abans o després de la migdiada. El sexe aporta beneficis tant per a la salut física com psicològica, a més de ser fonamental per a gaudir d’una relació de parella saludable i ser bo per a enfortir l’autoestima.

 

Quins són els seus beneficis?

 

Existeixen alguns plaers en la vida que no són del tot beneficiosos per al nostre organisme, però en esta ocasió s’han anat a ajuntar tres coses que no són gens perjudicials ni per a nosaltres mateixos ni per a la gent que es troba al nostre voltant. L’únic que podria entrar una mica en dubte seria el de l’alimentació, però que si es fa des d’un punt de vista nutricional i saludable no existeix cap problema.

El primer que cal destacar és que quan les persones fem allò que veritablement ens apassiona ja entra en joc una pràctica dela més beneficiosa tant per al teu cos com la teua ment. I després ja venen tots els aspectes positius en els quals pot repercutir la gastrosiexta. 

 

Beneficis de la gastrosiexta

 

-Combatre i alliberament de l’estrés.
-Reduir malalties cardiovasculars (disminució de la pressió arterial + major oxigenació de la sang).
-S’estimulen i treballen els cinc sentits.
-Millora de les funcions cognitives.
-Alliberament d’endorfines (augmenta la sensació de benestar).
-Bon humor i percepció positiva de l’entorn.
-Descansar no sols el cos, sinó també la ment. Pel que augmenta la concentració en la resta d’aspectes la nostra vida com per exemple per al treball o presa de decisions.
-Augmenta l’autoestima.
-Millora les relacions de parella (major comunicació).

 

Hauries de ser una pràctica habitual?

 

La gastrosiexta es pot practicar tan sovint com siga possible i els experts consideren que és una rutina molt saludable que pot convertir-se en una pràctica habitual si així ho desitja la parella.

Per tant, la pràctica de la gastrosiexta és totalment recomanable, això sí, ha de ser un desig i no convertir-se en una imposició. Pot ocórrer que al principi tinguem ganes de practicar-la, però que després ens adonem que en alçar-nos de la migdiada no connectem amb el desig sexual. No passa res, en este cas el millor és alçar-se i deixar que la sexualitat fluïsca en un altre moment.

Cal recalcar que l’ideal seria practicar la gastrosiexta durant tot l’any, sent el millor remei per a l’estrés i l’ansietat. De totes maneres, si no és possible per tema d’horaris i compromisos professionals, pot practicar-se durant el cap de setmana o en vacances.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.