La gastrosiexta: quan s’ajunten tres plaers en un

 

Som conscients que no s’acaba d’inventar res nou. Perquè sí, és d’allò més normal menjar, tirar-se la migdiada i practicar sexe (abans o després això ja depén de cada persona). Però ara ha arribat el moment de conjuminar aeixos tres plaers en un només i convertir-lo en la cada vegada més coneguda com a gastrosiexta.

Què ens agrada a nosaltres un vocable nou per a afegir a la nostra rutina diària i si està compost per paraules tan suggeridores com menjar, sexe o migdiada molt millor! Perquè, reconeix-ho, estos són els tres plaers per antonomàsia, on la satisfacció va més enllà i es viu en estat pur. O ens diràs el contrari?

Anuncios

Què és la gastrosiexta?

 

Es tracta d’una nova rutina que unifica tres exercicis de plaer: el bon menjar, el bon descans (la migdiada) i el bon sexe. La combinació d’estes tres pràctiques converteixen la gastrosiexta en una medicina perfecta per a reduir l’estrés.

El primer pas d’este ritual consisteix a planificar una cita amb la parella i buscar un bon menú per a degustar junts. Pot fer-se en un restaurant o a casa. L’important és assaborir diferents plats, degustar-los i gaudir del moment del menjar en una bona companyia.

El següent pas de la gastrosiexta és anar-se a dormir la migdiada en parella, esta plaent pràctica tan espanyola i amb tants beneficis. Finalment, el tercer pas consisteix a deixar-se portar pel desig sexual.

 

Els tres passos de la gastrosiexta

 

1. Planificar un menjar romàntic

 

És recomanable, en quedar amb la parella per a menjar al migdia, no degustar qualsevol cosa, sinó optar per seleccionar plats que abellisquen molt als dos. Ha de prevaldre el plaer de degustar, més que el menjar per menjar, i fer-ho en bona companyia.

2. Descansar amb una bona migdiada

 

El següent pas és dormir la migdiada. Cal recordar que la migdiada aporta nombrosos beneficis per a la salut: es redueix l’estrés cardíac, es disminueix la pressió arterial i ens fa estar més creatius i resolutius. Alguns experts recorden que els éssers humans estem fets per a dormir dos vegades al dia i no una.

3. Deixar-se portar pel plaer sexual

 

La tercera part consisteix a practicar sexe amb la parella. Pot fer-se abans o després de la migdiada. El sexe aporta beneficis tant per a la salut física com psicològica, a més de ser fonamental per a gaudir d’una relació de parella saludable i ser bo per a enfortir l’autoestima.

 

Quins són els seus beneficis?

 

Existeixen alguns plaers en la vida que no són del tot beneficiosos per al nostre organisme, però en esta ocasió s’han anat a ajuntar tres coses que no són gens perjudicials ni per a nosaltres mateixos ni per a la gent que es troba al nostre voltant. L’únic que podria entrar una mica en dubte seria el de l’alimentació, però que si es fa des d’un punt de vista nutricional i saludable no existeix cap problema.

El primer que cal destacar és que quan les persones fem allò que veritablement ens apassiona ja entra en joc una pràctica dela més beneficiosa tant per al teu cos com la teua ment. I després ja venen tots els aspectes positius en els quals pot repercutir la gastrosiexta. 

 

Beneficis de la gastrosiexta

 

-Combatre i alliberament de l’estrés.
-Reduir malalties cardiovasculars (disminució de la pressió arterial + major oxigenació de la sang).
-S’estimulen i treballen els cinc sentits.
-Millora de les funcions cognitives.
-Alliberament d’endorfines (augmenta la sensació de benestar).
-Bon humor i percepció positiva de l’entorn.
-Descansar no sols el cos, sinó també la ment. Pel que augmenta la concentració en la resta d’aspectes la nostra vida com per exemple per al treball o presa de decisions.
-Augmenta l’autoestima.
-Millora les relacions de parella (major comunicació).

 

Hauries de ser una pràctica habitual?

 

La gastrosiexta es pot practicar tan sovint com siga possible i els experts consideren que és una rutina molt saludable que pot convertir-se en una pràctica habitual si així ho desitja la parella.

Per tant, la pràctica de la gastrosiexta és totalment recomanable, això sí, ha de ser un desig i no convertir-se en una imposició. Pot ocórrer que al principi tinguem ganes de practicar-la, però que després ens adonem que en alçar-nos de la migdiada no connectem amb el desig sexual. No passa res, en este cas el millor és alçar-se i deixar que la sexualitat fluïsca en un altre moment.

Cal recalcar que l’ideal seria practicar la gastrosiexta durant tot l’any, sent el millor remei per a l’estrés i l’ansietat. De totes maneres, si no és possible per tema d’horaris i compromisos professionals, pot practicar-se durant el cap de setmana o en vacances.

Anuncios

Últimes notícies

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.