La gran mentida de Dulceida i la seua parella

 

Amb quasi tres milions de seguidors, Aída Domènech, coneguda com a Dulceida, és la reina de les xarxes socials al nostre país.

Encara que ja era coneguda abans, la seua fama va enlairar en 2015 gràcies a un vídeo de Youtube en el qual confessava que s’havia enamorat d’una jove anomenada Alba Paul, amb la qual havia començat una relació, declarant així la seua bisexualitat.

El seu testimoniatge va ser un exemple per a centenars de joves i la seua història d’amor va tindre un fermall d’or un any després, quan van decidir donar-se el ‘sí que vull’ en una cerimònia digna d’un conte de fades.

No obstant això, el recent anunci de la seua ruptura ha destapat la gran mentida de Dulceida i la seua dona: la seua boda no va ser més que un caríssim esdeveniment destinat a vendre’s en xarxes socials, ja que legalment no estan casades. Així ho ha destapat el portal Vanitatis, que revela que Dulceida i Alba mai van passar pel Registre Civil.

La influencer ho ha reconegut, encara que també ha tractat de llevar-li ferro a l’assumpte. «Ho teníem pensat des de fa temps, mai ens ha semblat que fora tan important, la veritat, però per descomptat era una cosa que anàvem a fer. De totes maneres, el nostre matrimoni es va celebrar el dia que decidim donar-nos el ‘sí, vull’, envoltades de la gent que volem i que ens volen. Des d’eixe moment estem unides, i d’això no hi ha lloc a dubtes», va explicar al citat portal.

La parella va celebrar la seua boda el 10 de setembre de 2016 en Cala Morisca, Sitges. Van mobilitzar als seus familiars i amics, entre els quals es trobava un bon nombre de rostres coneguts, per a fer del seu enllaç l’esdeveniment més viral de l’any en xarxes socials. Tot va ser retransmés a través d’Instagram amb les etiquetes #dulcewedding i #aidayalba. 

 

Ruptura inesperada

 

En la vida d’una influencer no hi ha puntada sense fil, i encara que segons Dulceida no tenia intenció de parlar de la seua ruptura malgrat els rumors, també s’ha encarregat d’explicar-ho en xarxes socials, esta vegada sense entrar en els detalls.

«No estem passant un bon moment i hem decidit passar este mes, separades. Jo estaré a Eivissa i ella fent les seues coses», va revelar sense poder contindre les llàgrimes. «Crec que és alguna cosa molt nostre. No sabem què passarà i us demane que ens respecteu. Són moments difícils, sé que ens voleu i necessitem que no jutgeu ni feu mal perquè estem molt sensibles i qualsevol comentari fa mal més del normal», demanava emocionada i amb la veu entretallada, mostrant la seua cara més vulnerable als seus seguidors, acostumats a veure-la sempre amb un gran somriure.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.