La gran mentida de Dulceida i la seua parella

 

Amb quasi tres milions de seguidors, Aída Domènech, coneguda com a Dulceida, és la reina de les xarxes socials al nostre país.

Encara que ja era coneguda abans, la seua fama va enlairar en 2015 gràcies a un vídeo de Youtube en el qual confessava que s’havia enamorat d’una jove anomenada Alba Paul, amb la qual havia començat una relació, declarant així la seua bisexualitat.

El seu testimoniatge va ser un exemple per a centenars de joves i la seua història d’amor va tindre un fermall d’or un any després, quan van decidir donar-se el ‘sí que vull’ en una cerimònia digna d’un conte de fades.

No obstant això, el recent anunci de la seua ruptura ha destapat la gran mentida de Dulceida i la seua dona: la seua boda no va ser més que un caríssim esdeveniment destinat a vendre’s en xarxes socials, ja que legalment no estan casades. Així ho ha destapat el portal Vanitatis, que revela que Dulceida i Alba mai van passar pel Registre Civil.

La influencer ho ha reconegut, encara que també ha tractat de llevar-li ferro a l’assumpte. «Ho teníem pensat des de fa temps, mai ens ha semblat que fora tan important, la veritat, però per descomptat era una cosa que anàvem a fer. De totes maneres, el nostre matrimoni es va celebrar el dia que decidim donar-nos el ‘sí, vull’, envoltades de la gent que volem i que ens volen. Des d’eixe moment estem unides, i d’això no hi ha lloc a dubtes», va explicar al citat portal.

La parella va celebrar la seua boda el 10 de setembre de 2016 en Cala Morisca, Sitges. Van mobilitzar als seus familiars i amics, entre els quals es trobava un bon nombre de rostres coneguts, per a fer del seu enllaç l’esdeveniment més viral de l’any en xarxes socials. Tot va ser retransmés a través d’Instagram amb les etiquetes #dulcewedding i #aidayalba. 

 

Ruptura inesperada

 

En la vida d’una influencer no hi ha puntada sense fil, i encara que segons Dulceida no tenia intenció de parlar de la seua ruptura malgrat els rumors, també s’ha encarregat d’explicar-ho en xarxes socials, esta vegada sense entrar en els detalls.

«No estem passant un bon moment i hem decidit passar este mes, separades. Jo estaré a Eivissa i ella fent les seues coses», va revelar sense poder contindre les llàgrimes. «Crec que és alguna cosa molt nostre. No sabem què passarà i us demane que ens respecteu. Són moments difícils, sé que ens voleu i necessitem que no jutgeu ni feu mal perquè estem molt sensibles i qualsevol comentari fa mal més del normal», demanava emocionada i amb la veu entretallada, mostrant la seua cara més vulnerable als seus seguidors, acostumats a veure-la sempre amb un gran somriure.

Últimes notícies

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.