La gran mentida de Dulceida i la seua parella

 

Amb quasi tres milions de seguidors, Aída Domènech, coneguda com a Dulceida, és la reina de les xarxes socials al nostre país.

Encara que ja era coneguda abans, la seua fama va enlairar en 2015 gràcies a un vídeo de Youtube en el qual confessava que s’havia enamorat d’una jove anomenada Alba Paul, amb la qual havia començat una relació, declarant així la seua bisexualitat.

El seu testimoniatge va ser un exemple per a centenars de joves i la seua història d’amor va tindre un fermall d’or un any després, quan van decidir donar-se el ‘sí que vull’ en una cerimònia digna d’un conte de fades.

No obstant això, el recent anunci de la seua ruptura ha destapat la gran mentida de Dulceida i la seua dona: la seua boda no va ser més que un caríssim esdeveniment destinat a vendre’s en xarxes socials, ja que legalment no estan casades. Així ho ha destapat el portal Vanitatis, que revela que Dulceida i Alba mai van passar pel Registre Civil.

La influencer ho ha reconegut, encara que també ha tractat de llevar-li ferro a l’assumpte. “Ho teníem pensat des de fa temps, mai ens ha semblat que fora tan important, la veritat, però per descomptat era una cosa que anàvem a fer. De totes maneres, el nostre matrimoni es va celebrar el dia que decidim donar-nos el ‘sí, vull’, envoltades de la gent que volem i que ens volen. Des d’eixe moment estem unides, i d’això no hi ha lloc a dubtes”, va explicar al citat portal.

La parella va celebrar la seua boda el 10 de setembre de 2016 en Cala Morisca, Sitges. Van mobilitzar als seus familiars i amics, entre els quals es trobava un bon nombre de rostres coneguts, per a fer del seu enllaç l’esdeveniment més viral de l’any en xarxes socials. Tot va ser retransmés a través d’Instagram amb les etiquetes #dulcewedding i #aidayalba. 

 

Ruptura inesperada

 

En la vida d’una influencer no hi ha puntada sense fil, i encara que segons Dulceida no tenia intenció de parlar de la seua ruptura malgrat els rumors, també s’ha encarregat d’explicar-ho en xarxes socials, esta vegada sense entrar en els detalls.

“No estem passant un bon moment i hem decidit passar este mes, separades. Jo estaré a Eivissa i ella fent les seues coses”, va revelar sense poder contindre les llàgrimes. “Crec que és alguna cosa molt nostre. No sabem què passarà i us demane que ens respecteu. Són moments difícils, sé que ens voleu i necessitem que no jutgeu ni feu mal perquè estem molt sensibles i qualsevol comentari fa mal més del normal”, demanava emocionada i amb la veu entretallada, mostrant la seua cara més vulnerable als seus seguidors, acostumats a veure-la sempre amb un gran somriure.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.