La gran mentida de Dulceida i la seua parella

 

Amb quasi tres milions de seguidors, Aída Domènech, coneguda com a Dulceida, és la reina de les xarxes socials al nostre país.

Encara que ja era coneguda abans, la seua fama va enlairar en 2015 gràcies a un vídeo de Youtube en el qual confessava que s’havia enamorat d’una jove anomenada Alba Paul, amb la qual havia començat una relació, declarant així la seua bisexualitat.

El seu testimoniatge va ser un exemple per a centenars de joves i la seua història d’amor va tindre un fermall d’or un any després, quan van decidir donar-se el ‘sí que vull’ en una cerimònia digna d’un conte de fades.

No obstant això, el recent anunci de la seua ruptura ha destapat la gran mentida de Dulceida i la seua dona: la seua boda no va ser més que un caríssim esdeveniment destinat a vendre’s en xarxes socials, ja que legalment no estan casades. Així ho ha destapat el portal Vanitatis, que revela que Dulceida i Alba mai van passar pel Registre Civil.

La influencer ho ha reconegut, encara que també ha tractat de llevar-li ferro a l’assumpte. “Ho teníem pensat des de fa temps, mai ens ha semblat que fora tan important, la veritat, però per descomptat era una cosa que anàvem a fer. De totes maneres, el nostre matrimoni es va celebrar el dia que decidim donar-nos el ‘sí, vull’, envoltades de la gent que volem i que ens volen. Des d’eixe moment estem unides, i d’això no hi ha lloc a dubtes”, va explicar al citat portal.

La parella va celebrar la seua boda el 10 de setembre de 2016 en Cala Morisca, Sitges. Van mobilitzar als seus familiars i amics, entre els quals es trobava un bon nombre de rostres coneguts, per a fer del seu enllaç l’esdeveniment més viral de l’any en xarxes socials. Tot va ser retransmés a través d’Instagram amb les etiquetes #dulcewedding i #aidayalba. 

 

Ruptura inesperada

 

En la vida d’una influencer no hi ha puntada sense fil, i encara que segons Dulceida no tenia intenció de parlar de la seua ruptura malgrat els rumors, també s’ha encarregat d’explicar-ho en xarxes socials, esta vegada sense entrar en els detalls.

“No estem passant un bon moment i hem decidit passar este mes, separades. Jo estaré a Eivissa i ella fent les seues coses”, va revelar sense poder contindre les llàgrimes. “Crec que és alguna cosa molt nostre. No sabem què passarà i us demane que ens respecteu. Són moments difícils, sé que ens voleu i necessitem que no jutgeu ni feu mal perquè estem molt sensibles i qualsevol comentari fa mal més del normal”, demanava emocionada i amb la veu entretallada, mostrant la seua cara més vulnerable als seus seguidors, acostumats a veure-la sempre amb un gran somriure.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.