La gran mentida de Dulceida i la seua parella

 

Amb quasi tres milions de seguidors, Aída Domènech, coneguda com a Dulceida, és la reina de les xarxes socials al nostre país.

Encara que ja era coneguda abans, la seua fama va enlairar en 2015 gràcies a un vídeo de Youtube en el qual confessava que s’havia enamorat d’una jove anomenada Alba Paul, amb la qual havia començat una relació, declarant així la seua bisexualitat.

El seu testimoniatge va ser un exemple per a centenars de joves i la seua història d’amor va tindre un fermall d’or un any després, quan van decidir donar-se el ‘sí que vull’ en una cerimònia digna d’un conte de fades.

No obstant això, el recent anunci de la seua ruptura ha destapat la gran mentida de Dulceida i la seua dona: la seua boda no va ser més que un caríssim esdeveniment destinat a vendre’s en xarxes socials, ja que legalment no estan casades. Així ho ha destapat el portal Vanitatis, que revela que Dulceida i Alba mai van passar pel Registre Civil.

La influencer ho ha reconegut, encara que també ha tractat de llevar-li ferro a l’assumpte. “Ho teníem pensat des de fa temps, mai ens ha semblat que fora tan important, la veritat, però per descomptat era una cosa que anàvem a fer. De totes maneres, el nostre matrimoni es va celebrar el dia que decidim donar-nos el ‘sí, vull’, envoltades de la gent que volem i que ens volen. Des d’eixe moment estem unides, i d’això no hi ha lloc a dubtes”, va explicar al citat portal.

La parella va celebrar la seua boda el 10 de setembre de 2016 en Cala Morisca, Sitges. Van mobilitzar als seus familiars i amics, entre els quals es trobava un bon nombre de rostres coneguts, per a fer del seu enllaç l’esdeveniment més viral de l’any en xarxes socials. Tot va ser retransmés a través d’Instagram amb les etiquetes #dulcewedding i #aidayalba. 

 

Ruptura inesperada

 

En la vida d’una influencer no hi ha puntada sense fil, i encara que segons Dulceida no tenia intenció de parlar de la seua ruptura malgrat els rumors, també s’ha encarregat d’explicar-ho en xarxes socials, esta vegada sense entrar en els detalls.

“No estem passant un bon moment i hem decidit passar este mes, separades. Jo estaré a Eivissa i ella fent les seues coses”, va revelar sense poder contindre les llàgrimes. “Crec que és alguna cosa molt nostre. No sabem què passarà i us demane que ens respecteu. Són moments difícils, sé que ens voleu i necessitem que no jutgeu ni feu mal perquè estem molt sensibles i qualsevol comentari fa mal més del normal”, demanava emocionada i amb la veu entretallada, mostrant la seua cara més vulnerable als seus seguidors, acostumats a veure-la sempre amb un gran somriure.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.