La Guàrdia Civil ix en defensa dels ‘crims’ anglesos contra la paella

Aquesta setmana, en concret el dimarts, s’ha celebrat el Dia Internacional de la Paella. És probablement el plat espanyol per excel·lència i el més conegut fora de les nostres fronteres.

Però, d’una banda, la paella és una d’aqueixes receptes subjectes a un purisme per part d’alguns dels seus fanàtics, sobretot a València, quant als seus ingredients i maneres de preparació.

Anuncios

I d’altra banda, és un plat que s’ha vist subjecte a nombroses modificacions a causa de la globalització, amb algunes versions que fan al comensal espanyol tirar-se les mans al capdavant.

Però seguint la seua vocació de defensa del ciutadà i el seu lema ‘Tot per la pàtria‘, la Guàrdia Civil ha eixit al pas d’aquestes aberracions i en el seu compte de Twitter s’ha mostrat disposada a implicar-se en l’assumpte.
Que hui és el Dia Mundial de la paella?… Doncs a celebrar-ho amb una… però de les bones, no aqueixes coses que embenen per ací…“, va dir el cos en el seu tuit, acompanyat d’un ‘sàndwitx de paella’, a la venda en la principal cadena de supermercats del Regne Unit, Tesco.
“El ‘sàndwitx de paella‘ per a uns és heretgia, per a uns altres degolla el bon gust i fins podria atemptar contra la salut”, va dir amb humor la Guàrdia Civil. “Atendrem denúncies“, van concloure.


Del que era una simple broma, la premsa anglesa s’ha fet eco. El periòdic Daily Mail flama a la Guàrdia Civil la “inquisició de la paella”.

En l’article dedicat assenyalen que pel que sembla la Guàrdia Civil no té suficient amb perseguir el crim que ara “critica a Tesco per un sàndwitx de paella herètic

Tesco és el gegant de supermercats anglés del qual va eixir la idea del sàndwitx de paella, un menjar que segur a molts anglesos convenç, però no tindria gens d’èxit a Espanya.

En el tuit, la Guàrdia Civil ironitzava amb l’aliment i en l’article dedicat a la benemèrita destaquen que acusaven “el gegant britànic dels supermercats de crear un risc per a la salut en utilitzar el plat d’arròs tradicional del seu país com a farciment de sàndwitx”.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.