Un home deixa una propina de més de 13.000 euros en un bar

 

Els cambrers del restaurant Stumble Inn Bar & Grill en Londonderry, Irlanda del Nord, tardaran a oblidar la nit que van viure recentment.

Un client es va asseure només en la barra del bar i va demanar un parell de gossets calents, alguns còctels i adobats fregits. «En realitat, va veure passar les creïlles fregides en vinagre i va dir: Sent, vull algunes d’eixes», assegura una de les cambreres a la ‘NBC’.

Tot semblava normal fins al moment de pagar. L’home va demanar el compte i el total ascendia a b (31 euros), no obstant això, els va donar una propina de més de 16.000 dòlars (13.402,295 euros).

L’amo del restaurant, Mike Zarella, explica que al principi pensava que es tractava d’un error.

El personal comparteix totes les propines, per la qual cosa els huit empleats van repartir els diners en efectiu i el compartiran també amb els cuiners.

«Pugem i li vam donar les gràcies», va dir una de les treballadores. «Ha sigut un any realment dur per a tots nosaltres. Que algú fera una cosa així realment va restaurar la meua fe en la humanitat. Simplement va dir que treballem molt dur i que volia fer una cosa bona i que realment volia que ho tinguérem».

 

Una família deixa en un parc aquàtic de Colorado 4.200 euros de propina després d’una consumició de 46 €

 

El mes de març passat, els cambrers del restaurant ‘Loose Moose’, situat al parc aquàtic Great Wolf Lodge, a Colorado (els EUA), van rebre una propina de 5.000 dòlars (uns 4.200 euros al canvi) per part d’una família de comensals que, pel que sembla, va quedar encantada amb el servei.

Segons Fox News, era la primera vegada que els clients visitaven el resort -una sort de parc aquàtic i balneari– i va ser tan grata l’experiència que ja estan desitjant tornar.
 

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.