Un home deixa una propina de més de 13.000 euros en un bar

 

Els cambrers del restaurant Stumble Inn Bar & Grill en Londonderry, Irlanda del Nord, tardaran a oblidar la nit que van viure recentment.

Un client es va asseure només en la barra del bar i va demanar un parell de gossets calents, alguns còctels i adobats fregits. “En realitat, va veure passar les creïlles fregides en vinagre i va dir: Sent, vull algunes d’eixes”, assegura una de les cambreres a la ‘NBC’.

Tot semblava normal fins al moment de pagar. L’home va demanar el compte i el total ascendia a b (31 euros), no obstant això, els va donar una propina de més de 16.000 dòlars (13.402,295 euros).

L’amo del restaurant, Mike Zarella, explica que al principi pensava que es tractava d’un error.

El personal comparteix totes les propines, per la qual cosa els huit empleats van repartir els diners en efectiu i el compartiran també amb els cuiners.

“Pugem i li vam donar les gràcies”, va dir una de les treballadores. “Ha sigut un any realment dur per a tots nosaltres. Que algú fera una cosa així realment va restaurar la meua fe en la humanitat. Simplement va dir que treballem molt dur i que volia fer una cosa bona i que realment volia que ho tinguérem”.

 

Una família deixa en un parc aquàtic de Colorado 4.200 euros de propina després d’una consumició de 46 €

 

El mes de març passat, els cambrers del restaurant ‘Loose Moose’, situat al parc aquàtic Great Wolf Lodge, a Colorado (els EUA), van rebre una propina de 5.000 dòlars (uns 4.200 euros al canvi) per part d’una família de comensals que, pel que sembla, va quedar encantada amb el servei.

Segons Fox News, era la primera vegada que els clients visitaven el resort -una sort de parc aquàtic i balneari– i va ser tan grata l’experiència que ja estan desitjant tornar.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys

La Comunitat comença el dia este dissabte amb cels nuvolosos, pluges febles i màximes a la baixa

Dissabte amb cels nuvolosos en la Comunitat Valenciana, pluges febles al matí i descens de les màximes. La cota de neu baixarà a 700-900 m al nord, amb vent del nord-oest i ratxes fortes a l'interior.

Un mort en la CV-941 i set ferits en un xoc entre dos cotxes i un autobús a Santa Pola

Set persones van resultar ferides en un xoc entre dos turismes i un autobús en la N-332 al seu pas per Santa Pola. Hores després, un home va morir en la CV-941 a San Miguel de les Salinas.

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta