Un home deixa una propina de més de 13.000 euros en un bar

 

Els cambrers del restaurant Stumble Inn Bar & Grill en Londonderry, Irlanda del Nord, tardaran a oblidar la nit que van viure recentment.

Un client es va asseure només en la barra del bar i va demanar un parell de gossets calents, alguns còctels i adobats fregits. “En realitat, va veure passar les creïlles fregides en vinagre i va dir: Sent, vull algunes d’eixes”, assegura una de les cambreres a la ‘NBC’.

Tot semblava normal fins al moment de pagar. L’home va demanar el compte i el total ascendia a b (31 euros), no obstant això, els va donar una propina de més de 16.000 dòlars (13.402,295 euros).

L’amo del restaurant, Mike Zarella, explica que al principi pensava que es tractava d’un error.

El personal comparteix totes les propines, per la qual cosa els huit empleats van repartir els diners en efectiu i el compartiran també amb els cuiners.

“Pugem i li vam donar les gràcies”, va dir una de les treballadores. “Ha sigut un any realment dur per a tots nosaltres. Que algú fera una cosa així realment va restaurar la meua fe en la humanitat. Simplement va dir que treballem molt dur i que volia fer una cosa bona i que realment volia que ho tinguérem”.

 

Una família deixa en un parc aquàtic de Colorado 4.200 euros de propina després d’una consumició de 46 €

 

El mes de març passat, els cambrers del restaurant ‘Loose Moose’, situat al parc aquàtic Great Wolf Lodge, a Colorado (els EUA), van rebre una propina de 5.000 dòlars (uns 4.200 euros al canvi) per part d’una família de comensals que, pel que sembla, va quedar encantada amb el servei.

Segons Fox News, era la primera vegada que els clients visitaven el resort -una sort de parc aquàtic i balneari– i va ser tan grata l’experiència que ja estan desitjant tornar.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.