Un home deixa una propina de més de 13.000 euros en un bar

 

Els cambrers del restaurant Stumble Inn Bar & Grill en Londonderry, Irlanda del Nord, tardaran a oblidar la nit que van viure recentment.

Un client es va asseure només en la barra del bar i va demanar un parell de gossets calents, alguns còctels i adobats fregits. «En realitat, va veure passar les creïlles fregides en vinagre i va dir: Sent, vull algunes d’eixes», assegura una de les cambreres a la ‘NBC’.

Tot semblava normal fins al moment de pagar. L’home va demanar el compte i el total ascendia a b (31 euros), no obstant això, els va donar una propina de més de 16.000 dòlars (13.402,295 euros).

L’amo del restaurant, Mike Zarella, explica que al principi pensava que es tractava d’un error.

El personal comparteix totes les propines, per la qual cosa els huit empleats van repartir els diners en efectiu i el compartiran també amb els cuiners.

«Pugem i li vam donar les gràcies», va dir una de les treballadores. «Ha sigut un any realment dur per a tots nosaltres. Que algú fera una cosa així realment va restaurar la meua fe en la humanitat. Simplement va dir que treballem molt dur i que volia fer una cosa bona i que realment volia que ho tinguérem».

 

Una família deixa en un parc aquàtic de Colorado 4.200 euros de propina després d’una consumició de 46 €

 

El mes de març passat, els cambrers del restaurant ‘Loose Moose’, situat al parc aquàtic Great Wolf Lodge, a Colorado (els EUA), van rebre una propina de 5.000 dòlars (uns 4.200 euros al canvi) per part d’una família de comensals que, pel que sembla, va quedar encantada amb el servei.

Segons Fox News, era la primera vegada que els clients visitaven el resort -una sort de parc aquàtic i balneari– i va ser tan grata l’experiència que ja estan desitjant tornar.
 

Últimes notícies

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.