Un home deixa una propina de més de 13.000 euros en un bar

 

Els cambrers del restaurant Stumble Inn Bar & Grill en Londonderry, Irlanda del Nord, tardaran a oblidar la nit que van viure recentment.

Un client es va asseure només en la barra del bar i va demanar un parell de gossets calents, alguns còctels i adobats fregits. “En realitat, va veure passar les creïlles fregides en vinagre i va dir: Sent, vull algunes d’eixes”, assegura una de les cambreres a la ‘NBC’.

Tot semblava normal fins al moment de pagar. L’home va demanar el compte i el total ascendia a b (31 euros), no obstant això, els va donar una propina de més de 16.000 dòlars (13.402,295 euros).

L’amo del restaurant, Mike Zarella, explica que al principi pensava que es tractava d’un error.

El personal comparteix totes les propines, per la qual cosa els huit empleats van repartir els diners en efectiu i el compartiran també amb els cuiners.

“Pugem i li vam donar les gràcies”, va dir una de les treballadores. “Ha sigut un any realment dur per a tots nosaltres. Que algú fera una cosa així realment va restaurar la meua fe en la humanitat. Simplement va dir que treballem molt dur i que volia fer una cosa bona i que realment volia que ho tinguérem”.

 

Una família deixa en un parc aquàtic de Colorado 4.200 euros de propina després d’una consumició de 46 €

 

El mes de març passat, els cambrers del restaurant ‘Loose Moose’, situat al parc aquàtic Great Wolf Lodge, a Colorado (els EUA), van rebre una propina de 5.000 dòlars (uns 4.200 euros al canvi) per part d’una família de comensals que, pel que sembla, va quedar encantada amb el servei.

Segons Fox News, era la primera vegada que els clients visitaven el resort -una sort de parc aquàtic i balneari– i va ser tan grata l’experiència que ja estan desitjant tornar.
 

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.