El president d’Iberdrola qualifica de ‘ximples’ als qui tenen la tarifa regulada de la llum

Per al president d’Iberdrola, Ignacio Sánchez Galán, “solament els ximples que segueixen amb la tarifa regulada marcada pel Govern” paguen el preu del mercat majoritari, disparat des de fa mesos, “mentre que el 80% dels espanyols, que compten amb tarifes del mercat lliure, paguen menys perquè han abaixat els impostos“.

Així s’ha expressat en un col·loqui celebrat aquest dijous al costat del president de Grup Volkswagen, Herbert Diess, després de la presentació de la gigafactoría de bateries que la companyia automobilística ha projectat a Sagunt.

Tots dos han signat un acord per a la construcció d’una planta solar, per valor de 500 milions d’euros, que proveirà a la fàbrica i que generarà el vint per cent de l’energia que aquesta necessitarà.

En aquest esdeveniment, el president d’Ibedrola ha volgut fer aqueix polèmic “parèntesi” o “anunci publicitari” de vendre els avantatges de la tarifa lliure, enfront de la “tarifa regulada marcada pel Govern” que ha vist els seus costos disparats.

El 80% dels espanyols no paguen el preu del pool. El 80% d’espanyols estan pagant menys preu que l’any 2018 perquè han abaixat els impostos“, ha dit. Llavors ha sigut quan les seues paraules s’han tornat desafortunades: “Solament els ximples que segueixen amb la tarifa regulada marcada pel Govern paguen aqueix preu“.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.