Anuncios

El president d’Iberdrola qualifica de ‘ximples’ als qui tenen la tarifa regulada de la llum

Per al president d’Iberdrola, Ignacio Sánchez Galán, “solament els ximples que segueixen amb la tarifa regulada marcada pel Govern” paguen el preu del mercat majoritari, disparat des de fa mesos, “mentre que el 80% dels espanyols, que compten amb tarifes del mercat lliure, paguen menys perquè han abaixat els impostos“.

Així s’ha expressat en un col·loqui celebrat aquest dijous al costat del president de Grup Volkswagen, Herbert Diess, després de la presentació de la gigafactoría de bateries que la companyia automobilística ha projectat a Sagunt.

Tots dos han signat un acord per a la construcció d’una planta solar, per valor de 500 milions d’euros, que proveirà a la fàbrica i que generarà el vint per cent de l’energia que aquesta necessitarà.

En aquest esdeveniment, el president d’Ibedrola ha volgut fer aqueix polèmic “parèntesi” o “anunci publicitari” de vendre els avantatges de la tarifa lliure, enfront de la “tarifa regulada marcada pel Govern” que ha vist els seus costos disparats.

El 80% dels espanyols no paguen el preu del pool. El 80% d’espanyols estan pagant menys preu que l’any 2018 perquè han abaixat els impostos“, ha dit. Llavors ha sigut quan les seues paraules s’han tornat desafortunades: “Solament els ximples que segueixen amb la tarifa regulada marcada pel Govern paguen aqueix preu“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.