Jorge Javier Vázquez posa Twitter de cap per avall: els cita i tot

 

Jorge Javier Vázquez ha tirat del seu cridaner sentit de l’humor i ha fet tremolar Twitter amb el seu missatge al ‘número dos’ del PP, Teodoro García Egea i a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso.

García Egea s’ha convertit en trending topic en Twitter en les últimes hores després d’afirmar en un acte de partit que Pedro Sánchez va prometre tindre vacunada al 70% de la població “a principis d’estiu” alguna cosa que el president mai va dir.

 

El líder del PSOE sí que va anunciar que la seua intenció era tindre al 70% de la població a Espanya vacunada “a la fi d’agost”.

D’altra banda, en la Comunitat s’ha generat una important polèmica davant els problemes de molts ciutadans de rebre la segona dosi de Pfizer contra el coronavirus.

El conseller de Sanitat, Enrique Ruiz Escudero, ha afirmat en roda de premsa que “el problema és que rebem menys[vacunes] de les quals hauríem de tindre en la situació actual, amb una cinquena ona desbocada en el creixement de nous casos”.

Ruiz Escudero s’ha fet eco que el “73% de població amb una dosi i el, quasi, 54% amb la pauta completa”, no ha dit res sobre que Madrid és el segon territori espanyol amb més dosi sense usar.

Segons les dades oficials, la regió compta amb un 12,1% dels vials subministrats sense utilitzar, només per darrere de Melilla (13,3%). Quasi 900.000 sèrums que continuen esperant en algun dels magatzems sanitaris madrilenys.

Sobre estos dos temes ha parlat amb ironia Jorge Javier Vázquez, citant directament als dos mandataris del PP: “Diuen que @TeoGarciaEgea ha dit que el @PSOE sosté que les bicicletes són per a l’estiu i les vacunes perquè les emmagatzeme @IdiazAyuso”.

Un missatge que en menys de 10 minuts porta centenars de ‘m’agrada’.

Últimes notícies

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.