Jorge Javier Vázquez posa Twitter de cap per avall: els cita i tot

 

Jorge Javier Vázquez ha tirat del seu cridaner sentit de l’humor i ha fet tremolar Twitter amb el seu missatge al ‘número dos’ del PP, Teodoro García Egea i a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso.

García Egea s’ha convertit en trending topic en Twitter en les últimes hores després d’afirmar en un acte de partit que Pedro Sánchez va prometre tindre vacunada al 70% de la població “a principis d’estiu” alguna cosa que el president mai va dir.

 

El líder del PSOE sí que va anunciar que la seua intenció era tindre al 70% de la població a Espanya vacunada “a la fi d’agost”.

D’altra banda, en la Comunitat s’ha generat una important polèmica davant els problemes de molts ciutadans de rebre la segona dosi de Pfizer contra el coronavirus.

El conseller de Sanitat, Enrique Ruiz Escudero, ha afirmat en roda de premsa que “el problema és que rebem menys[vacunes] de les quals hauríem de tindre en la situació actual, amb una cinquena ona desbocada en el creixement de nous casos”.

Ruiz Escudero s’ha fet eco que el “73% de població amb una dosi i el, quasi, 54% amb la pauta completa”, no ha dit res sobre que Madrid és el segon territori espanyol amb més dosi sense usar.

Segons les dades oficials, la regió compta amb un 12,1% dels vials subministrats sense utilitzar, només per darrere de Melilla (13,3%). Quasi 900.000 sèrums que continuen esperant en algun dels magatzems sanitaris madrilenys.

Sobre estos dos temes ha parlat amb ironia Jorge Javier Vázquez, citant directament als dos mandataris del PP: “Diuen que @TeoGarciaEgea ha dit que el @PSOE sosté que les bicicletes són per a l’estiu i les vacunes perquè les emmagatzeme @IdiazAyuso”.

Un missatge que en menys de 10 minuts porta centenars de ‘m’agrada’.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.