Jorge Javier Vázquez posa Twitter de cap per avall: els cita i tot

 

Jorge Javier Vázquez ha tirat del seu cridaner sentit de l’humor i ha fet tremolar Twitter amb el seu missatge al ‘número dos’ del PP, Teodoro García Egea i a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso.

García Egea s’ha convertit en trending topic en Twitter en les últimes hores després d’afirmar en un acte de partit que Pedro Sánchez va prometre tindre vacunada al 70% de la població “a principis d’estiu” alguna cosa que el president mai va dir.

 

El líder del PSOE sí que va anunciar que la seua intenció era tindre al 70% de la població a Espanya vacunada “a la fi d’agost”.

D’altra banda, en la Comunitat s’ha generat una important polèmica davant els problemes de molts ciutadans de rebre la segona dosi de Pfizer contra el coronavirus.

El conseller de Sanitat, Enrique Ruiz Escudero, ha afirmat en roda de premsa que “el problema és que rebem menys[vacunes] de les quals hauríem de tindre en la situació actual, amb una cinquena ona desbocada en el creixement de nous casos”.

Ruiz Escudero s’ha fet eco que el “73% de població amb una dosi i el, quasi, 54% amb la pauta completa”, no ha dit res sobre que Madrid és el segon territori espanyol amb més dosi sense usar.

Segons les dades oficials, la regió compta amb un 12,1% dels vials subministrats sense utilitzar, només per darrere de Melilla (13,3%). Quasi 900.000 sèrums que continuen esperant en algun dels magatzems sanitaris madrilenys.

Sobre estos dos temes ha parlat amb ironia Jorge Javier Vázquez, citant directament als dos mandataris del PP: “Diuen que @TeoGarciaEgea ha dit que el @PSOE sosté que les bicicletes són per a l’estiu i les vacunes perquè les emmagatzeme @IdiazAyuso”.

Un missatge que en menys de 10 minuts porta centenars de ‘m’agrada’.

Últimes notícies

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.