Jorge Javier Vázquez posa Twitter de cap per avall: els cita i tot

 

Jorge Javier Vázquez ha tirat del seu cridaner sentit de l’humor i ha fet tremolar Twitter amb el seu missatge al ‘número dos’ del PP, Teodoro García Egea i a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso.

García Egea s’ha convertit en trending topic en Twitter en les últimes hores després d’afirmar en un acte de partit que Pedro Sánchez va prometre tindre vacunada al 70% de la població “a principis d’estiu” alguna cosa que el president mai va dir.

 

El líder del PSOE sí que va anunciar que la seua intenció era tindre al 70% de la població a Espanya vacunada “a la fi d’agost”.

D’altra banda, en la Comunitat s’ha generat una important polèmica davant els problemes de molts ciutadans de rebre la segona dosi de Pfizer contra el coronavirus.

El conseller de Sanitat, Enrique Ruiz Escudero, ha afirmat en roda de premsa que “el problema és que rebem menys[vacunes] de les quals hauríem de tindre en la situació actual, amb una cinquena ona desbocada en el creixement de nous casos”.

Ruiz Escudero s’ha fet eco que el “73% de població amb una dosi i el, quasi, 54% amb la pauta completa”, no ha dit res sobre que Madrid és el segon territori espanyol amb més dosi sense usar.

Segons les dades oficials, la regió compta amb un 12,1% dels vials subministrats sense utilitzar, només per darrere de Melilla (13,3%). Quasi 900.000 sèrums que continuen esperant en algun dels magatzems sanitaris madrilenys.

Sobre estos dos temes ha parlat amb ironia Jorge Javier Vázquez, citant directament als dos mandataris del PP: “Diuen que @TeoGarciaEgea ha dit que el @PSOE sosté que les bicicletes són per a l’estiu i les vacunes perquè les emmagatzeme @IdiazAyuso”.

Un missatge que en menys de 10 minuts porta centenars de ‘m’agrada’.

Últimes notícies

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.