Jorge Javier Vázquez posa Twitter de cap per avall: els cita i tot

 

Jorge Javier Vázquez ha tirat del seu cridaner sentit de l’humor i ha fet tremolar Twitter amb el seu missatge al ‘número dos’ del PP, Teodoro García Egea i a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso.

García Egea s’ha convertit en trending topic en Twitter en les últimes hores després d’afirmar en un acte de partit que Pedro Sánchez va prometre tindre vacunada al 70% de la població “a principis d’estiu” alguna cosa que el president mai va dir.

 

El líder del PSOE sí que va anunciar que la seua intenció era tindre al 70% de la població a Espanya vacunada “a la fi d’agost”.

D’altra banda, en la Comunitat s’ha generat una important polèmica davant els problemes de molts ciutadans de rebre la segona dosi de Pfizer contra el coronavirus.

El conseller de Sanitat, Enrique Ruiz Escudero, ha afirmat en roda de premsa que “el problema és que rebem menys[vacunes] de les quals hauríem de tindre en la situació actual, amb una cinquena ona desbocada en el creixement de nous casos”.

Ruiz Escudero s’ha fet eco que el “73% de població amb una dosi i el, quasi, 54% amb la pauta completa”, no ha dit res sobre que Madrid és el segon territori espanyol amb més dosi sense usar.

Segons les dades oficials, la regió compta amb un 12,1% dels vials subministrats sense utilitzar, només per darrere de Melilla (13,3%). Quasi 900.000 sèrums que continuen esperant en algun dels magatzems sanitaris madrilenys.

Sobre estos dos temes ha parlat amb ironia Jorge Javier Vázquez, citant directament als dos mandataris del PP: “Diuen que @TeoGarciaEgea ha dit que el @PSOE sosté que les bicicletes són per a l’estiu i les vacunes perquè les emmagatzeme @IdiazAyuso”.

Un missatge que en menys de 10 minuts porta centenars de ‘m’agrada’.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.