Lizzo intenta lligar amb ‘Capitán América’ amb este missatge i ell respon


Les xarxes socials són una eina que et pot portar problemes o donar sorpreses si no les maneges bé i sembla que això últim és el que li ha passat a Lizzo amb Chris Evans ‘Capitán América’.

A través del seu compte de TikTok, la cantant americana va compartir la seua divertida anècdota amb Chris Evans. «No beguen i envien missatges directes, xics… Per a propòsits legals, això és una broma», escrivia Lizzo en la seua publicació. I és que, l’artista estava una mica «achispadilla» quan va obrir per Missatge Directe a l’actor, encara que sembla que a ell no el va molestar el missatge.

Lizzo li envie tres emojis: una ràfega de vent, un jugador i una pilota de bàsquet. Un missatge que, a priori, pot semblar un sense sentit però la veritat és que, darrere d’ell, s’amaga una interpretació que els fans s’han encarregat de revelar.

«Shoot your shot» podria ser la interpretació d’estos tres emojis, alguna cosa que en espanyol significa: «Llança l’intent«. No obstant això, la gran tristesa de Lizzo no venia del missatge que li va manar, sinó que l’actor encara no li havia respost. «La raó per la qual estic trista és perquè sé que no podré casar-me amb ell i, sincerament, em fa mal fins a la medul·la. Perquè ell és una raça rara, sense comparació. Com, Chris…», escrivia l’estatunidenca.

 

El missatge de tornada de Chris Evans

 

L’actor no es va fer molt de pregar i tal com va compartir Lizzo en un nou vídeo del seu compte de TikTok, ell va respondre de manera divertida a Lizzo.

«No t’avergonyisques per enviar un DM estant borratxa. Déu sap que jo ho he fet coses pitjors en esta aplicació», responia l’actor. Per descomptat, esta serà una conversa que Lizzo mai oblidarà.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.

El València Basket tanca el mínim de jugadors ‘cupo’ però encara vol reforçar la plantilla

El València Basket ha assolit el mínim de quatre jugadors 'cupo' amb el fitxatge de Mario Saint-Supéry, però el club encara vol incorporar almenys un jugador més per a mantindre marge de maniobra en l’ACB.

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.