Lizzo intenta lligar amb ‘Capitán América’ amb este missatge i ell respon


Les xarxes socials són una eina que et pot portar problemes o donar sorpreses si no les maneges bé i sembla que això últim és el que li ha passat a Lizzo amb Chris Evans ‘Capitán América’.

A través del seu compte de TikTok, la cantant americana va compartir la seua divertida anècdota amb Chris Evans. «No beguen i envien missatges directes, xics… Per a propòsits legals, això és una broma», escrivia Lizzo en la seua publicació. I és que, l’artista estava una mica «achispadilla» quan va obrir per Missatge Directe a l’actor, encara que sembla que a ell no el va molestar el missatge.

Lizzo li envie tres emojis: una ràfega de vent, un jugador i una pilota de bàsquet. Un missatge que, a priori, pot semblar un sense sentit però la veritat és que, darrere d’ell, s’amaga una interpretació que els fans s’han encarregat de revelar.

«Shoot your shot» podria ser la interpretació d’estos tres emojis, alguna cosa que en espanyol significa: «Llança l’intent«. No obstant això, la gran tristesa de Lizzo no venia del missatge que li va manar, sinó que l’actor encara no li havia respost. «La raó per la qual estic trista és perquè sé que no podré casar-me amb ell i, sincerament, em fa mal fins a la medul·la. Perquè ell és una raça rara, sense comparació. Com, Chris…», escrivia l’estatunidenca.

 

El missatge de tornada de Chris Evans

 

L’actor no es va fer molt de pregar i tal com va compartir Lizzo en un nou vídeo del seu compte de TikTok, ell va respondre de manera divertida a Lizzo.

«No t’avergonyisques per enviar un DM estant borratxa. Déu sap que jo ho he fet coses pitjors en esta aplicació», responia l’actor. Per descomptat, esta serà una conversa que Lizzo mai oblidarà.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.
FILMOTECA D'ESTIU