18.5 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Lizzo intenta lligar amb ‘Capitán América’ amb este missatge i ell respon


Les xarxes socials són una eina que et pot portar problemes o donar sorpreses si no les maneges bé i sembla que això últim és el que li ha passat a Lizzo amb Chris Evans ‘Capitán América’.

A través del seu compte de TikTok, la cantant americana va compartir la seua divertida anècdota amb Chris Evans. “No beguen i envien missatges directes, xics… Per a propòsits legals, això és una broma”, escrivia Lizzo en la seua publicació. I és que, l’artista estava una mica “achispadilla” quan va obrir per Missatge Directe a l’actor, encara que sembla que a ell no el va molestar el missatge.

Lizzo li envie tres emojis: una ràfega de vent, un jugador i una pilota de bàsquet. Un missatge que, a priori, pot semblar un sense sentit però la veritat és que, darrere d’ell, s’amaga una interpretació que els fans s’han encarregat de revelar.

“Shoot your shot” podria ser la interpretació d’estos tres emojis, alguna cosa que en espanyol significa: “Llança l’intent“. No obstant això, la gran tristesa de Lizzo no venia del missatge que li va manar, sinó que l’actor encara no li havia respost. “La raó per la qual estic trista és perquè sé que no podré casar-me amb ell i, sincerament, em fa mal fins a la medul·la. Perquè ell és una raça rara, sense comparació. Com, Chris…”, escrivia l’estatunidenca.

 

El missatge de tornada de Chris Evans

 

L’actor no es va fer molt de pregar i tal com va compartir Lizzo en un nou vídeo del seu compte de TikTok, ell va respondre de manera divertida a Lizzo.

“No t’avergonyisques per enviar un DM estant borratxa. Déu sap que jo ho he fet coses pitjors en esta aplicació”, responia l’actor. Per descomptat, esta serà una conversa que Lizzo mai oblidarà.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.