Lizzo intenta lligar amb ‘Capitán América’ amb este missatge i ell respon


Les xarxes socials són una eina que et pot portar problemes o donar sorpreses si no les maneges bé i sembla que això últim és el que li ha passat a Lizzo amb Chris Evans ‘Capitán América’.

A través del seu compte de TikTok, la cantant americana va compartir la seua divertida anècdota amb Chris Evans. «No beguen i envien missatges directes, xics… Per a propòsits legals, això és una broma», escrivia Lizzo en la seua publicació. I és que, l’artista estava una mica «achispadilla» quan va obrir per Missatge Directe a l’actor, encara que sembla que a ell no el va molestar el missatge.

Lizzo li envie tres emojis: una ràfega de vent, un jugador i una pilota de bàsquet. Un missatge que, a priori, pot semblar un sense sentit però la veritat és que, darrere d’ell, s’amaga una interpretació que els fans s’han encarregat de revelar.

«Shoot your shot» podria ser la interpretació d’estos tres emojis, alguna cosa que en espanyol significa: «Llança l’intent«. No obstant això, la gran tristesa de Lizzo no venia del missatge que li va manar, sinó que l’actor encara no li havia respost. «La raó per la qual estic trista és perquè sé que no podré casar-me amb ell i, sincerament, em fa mal fins a la medul·la. Perquè ell és una raça rara, sense comparació. Com, Chris…», escrivia l’estatunidenca.

 

El missatge de tornada de Chris Evans

 

L’actor no es va fer molt de pregar i tal com va compartir Lizzo en un nou vídeo del seu compte de TikTok, ell va respondre de manera divertida a Lizzo.

«No t’avergonyisques per enviar un DM estant borratxa. Déu sap que jo ho he fet coses pitjors en esta aplicació», responia l’actor. Per descomptat, esta serà una conversa que Lizzo mai oblidarà.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.