Lizzo intenta lligar amb ‘Capitán América’ amb este missatge i ell respon


Les xarxes socials són una eina que et pot portar problemes o donar sorpreses si no les maneges bé i sembla que això últim és el que li ha passat a Lizzo amb Chris Evans ‘Capitán América’.

A través del seu compte de TikTok, la cantant americana va compartir la seua divertida anècdota amb Chris Evans. “No beguen i envien missatges directes, xics… Per a propòsits legals, això és una broma”, escrivia Lizzo en la seua publicació. I és que, l’artista estava una mica “achispadilla” quan va obrir per Missatge Directe a l’actor, encara que sembla que a ell no el va molestar el missatge.

Lizzo li envie tres emojis: una ràfega de vent, un jugador i una pilota de bàsquet. Un missatge que, a priori, pot semblar un sense sentit però la veritat és que, darrere d’ell, s’amaga una interpretació que els fans s’han encarregat de revelar.

“Shoot your shot” podria ser la interpretació d’estos tres emojis, alguna cosa que en espanyol significa: “Llança l’intent“. No obstant això, la gran tristesa de Lizzo no venia del missatge que li va manar, sinó que l’actor encara no li havia respost. “La raó per la qual estic trista és perquè sé que no podré casar-me amb ell i, sincerament, em fa mal fins a la medul·la. Perquè ell és una raça rara, sense comparació. Com, Chris…”, escrivia l’estatunidenca.

 

El missatge de tornada de Chris Evans

 

L’actor no es va fer molt de pregar i tal com va compartir Lizzo en un nou vídeo del seu compte de TikTok, ell va respondre de manera divertida a Lizzo.

“No t’avergonyisques per enviar un DM estant borratxa. Déu sap que jo ho he fet coses pitjors en esta aplicació”, responia l’actor. Per descomptat, esta serà una conversa que Lizzo mai oblidarà.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.