Lolita abandona Twitter després de les crítiques per la seua opinió sobre el feminisme

 

Lolita Flores va acudir este cap de setmana a ‘La Sexta Noche’ i durant la seua entrevista Hilario Pino li va fer una pregunta la resposta de la qual va desencadenar en un al·luvió de crítiques. «Lolita és feminista?«, va voler saber el presentador de l’espai de la Sexta.

«No, soc un ésser humà i soc dona, i em considere molt dona», va dir la cantant. Tot seguit, l’artista va comentar que no li agradava «ni la denigració a un home ni a una dona».

Estes paraules van fer que immediatament multitud d’espectadors recorregueren a Twitter per a posar a caldo a Lolita, anomenant-la «analfabeta unineuronal», «ignorant» o que patia de «pobresa intel·lectual», entre molts altres comentaris.

 

S’ha donat de baixa en les xarxes socials

 

Lolita s’ha donat de baixa en les xarxes socials després de la quantitat d’insults que ha rebut per unes declaracions en les quals assenyalava que ella no se sentia feminista.

Matisava que no es pot sentir feminista al 100×100. Lamenta haver rebut una gran quantitat d’insults en les xarxes socials. «Estic a favor que la gent denuncie però tothom, no sols la dona», afirma.

Es mostra a favor que homes i dones visquen amb igualtat. «Tot eixe em sembla molt bé i l’única cosa que estic dient-li a estos senyors que em titllen d’ignorant i pocavergonya és que no tinc per què aguantar a gent que m’insulte per tindre un pensament», aclareix.

L’artista incideix en què ha criticat als seus fills en la igualtat. «No aguantaré als que volen criticar-me. Mai he tingut pèls en la llengua i no els tindré ara amb 63 anys. El que vulga que em seguisca i el que no, que no em seguisca. Ací li posem la pistola al cap a qui ens interessa», afig.
 

Últimes notícies

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.

El Villarreal estrena una primera equipació groga amb més presència del blau

El Villarreal ha presentat la nova primera equipació per a la pròxima temporada, que manté el groc habitual però incorpora més detalls en blau i un nou disseny inspirat en el moviment de l’aigua.

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.