Lolita abandona Twitter després de les crítiques per la seua opinió sobre el feminisme

 

Lolita Flores va acudir este cap de setmana a ‘La Sexta Noche’ i durant la seua entrevista Hilario Pino li va fer una pregunta la resposta de la qual va desencadenar en un al·luvió de crítiques. “Lolita és feminista?“, va voler saber el presentador de l’espai de la Sexta.

“No, soc un ésser humà i soc dona, i em considere molt dona”, va dir la cantant. Tot seguit, l’artista va comentar que no li agradava “ni la denigració a un home ni a una dona”.

Estes paraules van fer que immediatament multitud d’espectadors recorregueren a Twitter per a posar a caldo a Lolita, anomenant-la “analfabeta unineuronal”, “ignorant” o que patia de “pobresa intel·lectual”, entre molts altres comentaris.

 

S’ha donat de baixa en les xarxes socials

 

Lolita s’ha donat de baixa en les xarxes socials després de la quantitat d’insults que ha rebut per unes declaracions en les quals assenyalava que ella no se sentia feminista.

Matisava que no es pot sentir feminista al 100×100. Lamenta haver rebut una gran quantitat d’insults en les xarxes socials. “Estic a favor que la gent denuncie però tothom, no sols la dona”, afirma.

Es mostra a favor que homes i dones visquen amb igualtat. “Tot eixe em sembla molt bé i l’única cosa que estic dient-li a estos senyors que em titllen d’ignorant i pocavergonya és que no tinc per què aguantar a gent que m’insulte per tindre un pensament”, aclareix.

L’artista incideix en què ha criticat als seus fills en la igualtat. “No aguantaré als que volen criticar-me. Mai he tingut pèls en la llengua i no els tindré ara amb 63 anys. El que vulga que em seguisca i el que no, que no em seguisca. Ací li posem la pistola al cap a qui ens interessa”, afig.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.