Lolita abandona Twitter després de les crítiques per la seua opinió sobre el feminisme

 

Lolita Flores va acudir este cap de setmana a ‘La Sexta Noche’ i durant la seua entrevista Hilario Pino li va fer una pregunta la resposta de la qual va desencadenar en un al·luvió de crítiques. «Lolita és feminista?«, va voler saber el presentador de l’espai de la Sexta.

«No, soc un ésser humà i soc dona, i em considere molt dona», va dir la cantant. Tot seguit, l’artista va comentar que no li agradava «ni la denigració a un home ni a una dona».

Estes paraules van fer que immediatament multitud d’espectadors recorregueren a Twitter per a posar a caldo a Lolita, anomenant-la «analfabeta unineuronal», «ignorant» o que patia de «pobresa intel·lectual», entre molts altres comentaris.

 

S’ha donat de baixa en les xarxes socials

 

Lolita s’ha donat de baixa en les xarxes socials després de la quantitat d’insults que ha rebut per unes declaracions en les quals assenyalava que ella no se sentia feminista.

Matisava que no es pot sentir feminista al 100×100. Lamenta haver rebut una gran quantitat d’insults en les xarxes socials. «Estic a favor que la gent denuncie però tothom, no sols la dona», afirma.

Es mostra a favor que homes i dones visquen amb igualtat. «Tot eixe em sembla molt bé i l’única cosa que estic dient-li a estos senyors que em titllen d’ignorant i pocavergonya és que no tinc per què aguantar a gent que m’insulte per tindre un pensament», aclareix.

L’artista incideix en què ha criticat als seus fills en la igualtat. «No aguantaré als que volen criticar-me. Mai he tingut pèls en la llengua i no els tindré ara amb 63 anys. El que vulga que em seguisca i el que no, que no em seguisca. Ací li posem la pistola al cap a qui ens interessa», afig.
 

Últimes notícies

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.