Lolita abandona Twitter després de les crítiques per la seua opinió sobre el feminisme

 

Lolita Flores va acudir este cap de setmana a ‘La Sexta Noche’ i durant la seua entrevista Hilario Pino li va fer una pregunta la resposta de la qual va desencadenar en un al·luvió de crítiques. «Lolita és feminista?«, va voler saber el presentador de l’espai de la Sexta.

«No, soc un ésser humà i soc dona, i em considere molt dona», va dir la cantant. Tot seguit, l’artista va comentar que no li agradava «ni la denigració a un home ni a una dona».

Estes paraules van fer que immediatament multitud d’espectadors recorregueren a Twitter per a posar a caldo a Lolita, anomenant-la «analfabeta unineuronal», «ignorant» o que patia de «pobresa intel·lectual», entre molts altres comentaris.

 

S’ha donat de baixa en les xarxes socials

 

Lolita s’ha donat de baixa en les xarxes socials després de la quantitat d’insults que ha rebut per unes declaracions en les quals assenyalava que ella no se sentia feminista.

Matisava que no es pot sentir feminista al 100×100. Lamenta haver rebut una gran quantitat d’insults en les xarxes socials. «Estic a favor que la gent denuncie però tothom, no sols la dona», afirma.

Es mostra a favor que homes i dones visquen amb igualtat. «Tot eixe em sembla molt bé i l’única cosa que estic dient-li a estos senyors que em titllen d’ignorant i pocavergonya és que no tinc per què aguantar a gent que m’insulte per tindre un pensament», aclareix.

L’artista incideix en què ha criticat als seus fills en la igualtat. «No aguantaré als que volen criticar-me. Mai he tingut pèls en la llengua i no els tindré ara amb 63 anys. El que vulga que em seguisca i el que no, que no em seguisca. Ací li posem la pistola al cap a qui ens interessa», afig.
 

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.