Lolita abandona Twitter després de les crítiques per la seua opinió sobre el feminisme

 

Lolita Flores va acudir este cap de setmana a ‘La Sexta Noche’ i durant la seua entrevista Hilario Pino li va fer una pregunta la resposta de la qual va desencadenar en un al·luvió de crítiques. “Lolita és feminista?“, va voler saber el presentador de l’espai de la Sexta.

“No, soc un ésser humà i soc dona, i em considere molt dona”, va dir la cantant. Tot seguit, l’artista va comentar que no li agradava “ni la denigració a un home ni a una dona”.

Estes paraules van fer que immediatament multitud d’espectadors recorregueren a Twitter per a posar a caldo a Lolita, anomenant-la “analfabeta unineuronal”, “ignorant” o que patia de “pobresa intel·lectual”, entre molts altres comentaris.

 

S’ha donat de baixa en les xarxes socials

 

Lolita s’ha donat de baixa en les xarxes socials després de la quantitat d’insults que ha rebut per unes declaracions en les quals assenyalava que ella no se sentia feminista.

Matisava que no es pot sentir feminista al 100×100. Lamenta haver rebut una gran quantitat d’insults en les xarxes socials. “Estic a favor que la gent denuncie però tothom, no sols la dona”, afirma.

Es mostra a favor que homes i dones visquen amb igualtat. “Tot eixe em sembla molt bé i l’única cosa que estic dient-li a estos senyors que em titllen d’ignorant i pocavergonya és que no tinc per què aguantar a gent que m’insulte per tindre un pensament”, aclareix.

L’artista incideix en què ha criticat als seus fills en la igualtat. “No aguantaré als que volen criticar-me. Mai he tingut pèls en la llengua i no els tindré ara amb 63 anys. El que vulga que em seguisca i el que no, que no em seguisca. Ací li posem la pistola al cap a qui ens interessa”, afig.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.