18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Més de 40 famosos s’ajunten en la nova interpretació de l’Himne de l’Alegria.

 

Més de 40 artistes i esportistes d’elit s’han unit per a ajudar al sector de la música mitjançant la nova interpretació de l’Himne de l’AlegriaAlejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia MartínezSimeone o Leo Messi són alguns dels quals han participat en el vídeo.

Més de 40 personalitats famoses de tot el món han unit les seues veus i la seua imatge per a fer costat al sector de la música, un sector molt llastimat en esta pandemia, mitjançant una nova i emotiva interpretació de l’Himne de l’Alegria.

Cantants com Alejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia Martínez, Ana Mena, Andrés Calamaro, Antonio Orozco, Vanesa Martín, Melendi, Juanes, Manuel Carrasco, Nathy Peluso, Pablo Alborán o Aitana, entre altres, han unit les seues veus en esta bonica versió de l’Himne de l’Alegria.

Grans esportistes d’elit com Leo Messi, Iker Casillas, Rafa Nadal, Marc Márquez, Carolina Marín, Ona Carbonell, Pau Gasol o Vicente del Bosc també s’han unit a esta iniciativa en favor de la música.

El món de la música, i de la cultura en general, travessa moments difícils a causa de la pandèmia de coronavirus i les restriccions establertes sobre este tema, però gràcies al treball i la unió dels artistes ja citats, el sector tornarà a trobar-se amb temps millors.

A més, per primera vegada en la història, Universal Music España, Sony Music España i Warner Music Espanya s’han unit per a dur a terme l’enregistrament d’este nou Himne de l’Alegria.
 

La cançó, de poc més de 5 minuts, ha estat gravada en els estudis The Art House Rècords de Miami, sota la producció de Julio Reyes Copello.

 

[youtube]lKPWZi25DA0[/youtube]

Els cantants han col·laborat de manera altruista i com a mostra de suport al sector de la Música i han gravat a més un videoclip en el qual les seues veus i imatges s’uneixen a altres d’homenatge als sanitaris, a les víctimes i pacients de covid i a tots aquells que es van veure immersos en una pandèmia, a més d’altres imatges sobre l’amor i la solidaritat.

Ángela MolinaPaz Vega (al costat del seu fill Lenon) protagonitzen este videoclip, secundats per altres grans actors, cantants i artistes que també han participat en l’anomenada ‘campanya de cors’, en la qual participen personalitats com Emilio Aragón, Blanca Suárez, José Mota o Edurne, entre altres.

[instagram]CNx8Yp2obFy[/instagram]

A més, figures rellevants de l’esport com Rafa Nadal, Marc Márquez, Pau Gasol, Messi, Ona Carbonell, Luis Figo, Vicente del Bosc, Simeone, les medallistes Carolina Marín i Clara Azurmendi entre altres han volgut sumar-se a esta iniciativa de suport incondicional a la indústria de la música.

Esta peça compta a més l’estel·lar actuació de Brian May (Queen) gravat a l’uníson per les principals discogràfiques.

La cançó ha estat produïda per Julio Reyes Copello i editada per les tres grans discogràfiques: Universal Music Spain, Sony Music Spain i Warner Music Spain, serà distribuïda per Universal.

El videoclip, ha estat produït per la Carbonería Cultural del Segle XXI, en Co-Direcció de Pi Sagliocco, Carlos Sánchez, Joseph Crossley, Paul Liddle, Will Alexander i Joe Pérez-Orive.

Últimes notícies

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.

Marató València firma un acord per a reparar la pista de la UPV amb 120.000 euros i obrir-la a clubs i federats

La Marató València ha acordat amb la UPV aportar 120.000 euros per a reparar la seua pista i obrir-la a clubs i federats. La instal·lació serà homologada després de les obres previstes fins a 2026.

La compravenda de vivendes va caure un 4,1% al novembre en la Comunitat Valenciana i els preus van pujar un 12,7%

Al novembre, la Comunitat Valenciana va registrar un 4,1% menys d'operacions mentres el preu de la vivenda va escalar un 12,7%. A Espanya, les compravendes van baixar un 2,4% i les hipoteques van créixer un 6,5%

71 carreteres seguixen afectades per la borrasca, cap en la xarxa principal

El temporal de neu i pluja manté 71 carreteres amb problemes, amb 19 tancaments i 21 trams amb cadenes, sense afecció en la xarxa principal. Aragó, Astúries, Castella i Lleó i la Comunitat Valenciana concentren les majors incidències.

Alacant acull la Game Jam 2026, una marató de 48 hores per a crear videojocs

La Game Jam 2026 reunix al Parc Científic d'Alacant a uns 70 creadors durant 48 hores per a dissenyar videojocs a partir d'una temàtica sorpresa i amb mentors. L'esdeveniment s'integra en la Global Game Jam i conclourà amb jurat professional i premis.

Danys i talls de trànsit per vents de 118 km/h a Xàtiva

Vents de fins a 118 km/h han provocat nombrosos incidents a Xàtiva, amb talls de vies i tancament del pavelló de voleibol. No consten ferits.

Marc Pubill torna al Ciutat amb l’Atlètic després de deixar 8,4 milions en el Llevant

Marc Pubill torna este dissabte al Ciutat amb la samarreta de l'Atlètic per a mesurar-se al Llevant. La seua eixida a l'Almeria i la plusvàlua de 2025 van reportar 8,4 milions al club valencià.

Femeval veu en l’acord UE-Índia un impuls a les exportacions valencianes del metall

La patronal del metall ha afirmat que el pacte amb l'Índia reduirà aranzels sobre el 96,6% de les exportacions europees i obrirà cooperació tecnològica. Advertix de la necessitat de vigilar impactes desiguals i de complir estàndards per a un benefici equilibrat.