Més de 40 famosos s’ajunten en la nova interpretació de l’Himne de l’Alegria.

 

Més de 40 artistes i esportistes d’elit s’han unit per a ajudar al sector de la música mitjançant la nova interpretació de l’Himne de l’AlegriaAlejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia MartínezSimeone o Leo Messi són alguns dels quals han participat en el vídeo.

Més de 40 personalitats famoses de tot el món han unit les seues veus i la seua imatge per a fer costat al sector de la música, un sector molt llastimat en esta pandemia, mitjançant una nova i emotiva interpretació de l’Himne de l’Alegria.

Cantants com Alejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia Martínez, Ana Mena, Andrés Calamaro, Antonio Orozco, Vanesa Martín, Melendi, Juanes, Manuel Carrasco, Nathy Peluso, Pablo Alborán o Aitana, entre altres, han unit les seues veus en esta bonica versió de l’Himne de l’Alegria.

Grans esportistes d’elit com Leo Messi, Iker Casillas, Rafa Nadal, Marc Márquez, Carolina Marín, Ona Carbonell, Pau Gasol o Vicente del Bosc també s’han unit a esta iniciativa en favor de la música.

El món de la música, i de la cultura en general, travessa moments difícils a causa de la pandèmia de coronavirus i les restriccions establertes sobre este tema, però gràcies al treball i la unió dels artistes ja citats, el sector tornarà a trobar-se amb temps millors.

A més, per primera vegada en la història, Universal Music España, Sony Music España i Warner Music Espanya s’han unit per a dur a terme l’enregistrament d’este nou Himne de l’Alegria.
 

La cançó, de poc més de 5 minuts, ha estat gravada en els estudis The Art House Rècords de Miami, sota la producció de Julio Reyes Copello.

 

[youtube]lKPWZi25DA0[/youtube]

Els cantants han col·laborat de manera altruista i com a mostra de suport al sector de la Música i han gravat a més un videoclip en el qual les seues veus i imatges s’uneixen a altres d’homenatge als sanitaris, a les víctimes i pacients de covid i a tots aquells que es van veure immersos en una pandèmia, a més d’altres imatges sobre l’amor i la solidaritat.

Ángela MolinaPaz Vega (al costat del seu fill Lenon) protagonitzen este videoclip, secundats per altres grans actors, cantants i artistes que també han participat en l’anomenada ‘campanya de cors’, en la qual participen personalitats com Emilio Aragón, Blanca Suárez, José Mota o Edurne, entre altres.

[instagram]CNx8Yp2obFy[/instagram]

A més, figures rellevants de l’esport com Rafa Nadal, Marc Márquez, Pau Gasol, Messi, Ona Carbonell, Luis Figo, Vicente del Bosc, Simeone, les medallistes Carolina Marín i Clara Azurmendi entre altres han volgut sumar-se a esta iniciativa de suport incondicional a la indústria de la música.

Esta peça compta a més l’estel·lar actuació de Brian May (Queen) gravat a l’uníson per les principals discogràfiques.

La cançó ha estat produïda per Julio Reyes Copello i editada per les tres grans discogràfiques: Universal Music Spain, Sony Music Spain i Warner Music Spain, serà distribuïda per Universal.

El videoclip, ha estat produït per la Carbonería Cultural del Segle XXI, en Co-Direcció de Pi Sagliocco, Carlos Sánchez, Joseph Crossley, Paul Liddle, Will Alexander i Joe Pérez-Orive.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.