Més de 40 famosos s’ajunten en la nova interpretació de l’Himne de l’Alegria.

 

Més de 40 artistes i esportistes d’elit s’han unit per a ajudar al sector de la música mitjançant la nova interpretació de l’Himne de l’AlegriaAlejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia MartínezSimeone o Leo Messi són alguns dels quals han participat en el vídeo.

Més de 40 personalitats famoses de tot el món han unit les seues veus i la seua imatge per a fer costat al sector de la música, un sector molt llastimat en esta pandemia, mitjançant una nova i emotiva interpretació de l’Himne de l’Alegria.

Cantants com Alejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia Martínez, Ana Mena, Andrés Calamaro, Antonio Orozco, Vanesa Martín, Melendi, Juanes, Manuel Carrasco, Nathy Peluso, Pablo Alborán o Aitana, entre altres, han unit les seues veus en esta bonica versió de l’Himne de l’Alegria.

Grans esportistes d’elit com Leo Messi, Iker Casillas, Rafa Nadal, Marc Márquez, Carolina Marín, Ona Carbonell, Pau Gasol o Vicente del Bosc també s’han unit a esta iniciativa en favor de la música.

El món de la música, i de la cultura en general, travessa moments difícils a causa de la pandèmia de coronavirus i les restriccions establertes sobre este tema, però gràcies al treball i la unió dels artistes ja citats, el sector tornarà a trobar-se amb temps millors.

A més, per primera vegada en la història, Universal Music España, Sony Music España i Warner Music Espanya s’han unit per a dur a terme l’enregistrament d’este nou Himne de l’Alegria.
 

La cançó, de poc més de 5 minuts, ha estat gravada en els estudis The Art House Rècords de Miami, sota la producció de Julio Reyes Copello.

 

[youtube]lKPWZi25DA0[/youtube]

Els cantants han col·laborat de manera altruista i com a mostra de suport al sector de la Música i han gravat a més un videoclip en el qual les seues veus i imatges s’uneixen a altres d’homenatge als sanitaris, a les víctimes i pacients de covid i a tots aquells que es van veure immersos en una pandèmia, a més d’altres imatges sobre l’amor i la solidaritat.

Ángela MolinaPaz Vega (al costat del seu fill Lenon) protagonitzen este videoclip, secundats per altres grans actors, cantants i artistes que també han participat en l’anomenada ‘campanya de cors’, en la qual participen personalitats com Emilio Aragón, Blanca Suárez, José Mota o Edurne, entre altres.

[instagram]CNx8Yp2obFy[/instagram]

A més, figures rellevants de l’esport com Rafa Nadal, Marc Márquez, Pau Gasol, Messi, Ona Carbonell, Luis Figo, Vicente del Bosc, Simeone, les medallistes Carolina Marín i Clara Azurmendi entre altres han volgut sumar-se a esta iniciativa de suport incondicional a la indústria de la música.

Esta peça compta a més l’estel·lar actuació de Brian May (Queen) gravat a l’uníson per les principals discogràfiques.

La cançó ha estat produïda per Julio Reyes Copello i editada per les tres grans discogràfiques: Universal Music Spain, Sony Music Spain i Warner Music Spain, serà distribuïda per Universal.

El videoclip, ha estat produït per la Carbonería Cultural del Segle XXI, en Co-Direcció de Pi Sagliocco, Carlos Sánchez, Joseph Crossley, Paul Liddle, Will Alexander i Joe Pérez-Orive.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.