Més de 40 famosos s’ajunten en la nova interpretació de l’Himne de l’Alegria.

Ejemplo de shortcode con estilo
  Més de 40 artistes i esportistes d’elit s’han unit per a ajudar al sector de la música mitjançant la nova interpretació de l’Himne de l’Alegria. Alejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia Martínez, Simeone o Leo Messi són alguns dels quals han participat en el vídeo. Més de 40 personalitats famoses de tot el món han unit les seues veus […]

 

Més de 40 artistes i esportistes d’elit s’han unit per a ajudar al sector de la música mitjançant la nova interpretació de l’Himne de l’Alegria. Alejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia Martínez, Simeone o Leo Messi són alguns dels quals han participat en el vídeo.

Més de 40 personalitats famoses de tot el món han unit les seues veus i la seua imatge per a fer costat al sector de la música, un sector molt llastimat en esta pandemia, mitjançant una nova i emotiva interpretació de l’Himne de l’Alegria.

Cantants com Alejandro Sanz, David Bisbal, l’Índia Martínez, Ana Mena, Andrés Calamaro, Antonio Orozco, Vanesa Martín, Melendi, Juanes, Manuel Carrasco, Nathy Peluso, Pablo Alborán o Aitana, entre altres, han unit les seues veus en esta bonica versió de l’Himne de l’Alegria.

Grans esportistes d’elit com Leo Messi, Iker Casillas, Rafa Nadal, Marc Márquez, Carolina Marín, Ona Carbonell, Pau Gasol o Vicente del Bosc també s’han unit a esta iniciativa en favor de la música.

El món de la música, i de la cultura en general, travessa moments difícils a causa de la pandèmia de coronavirus i les restriccions establertes sobre este tema, però gràcies al treball i la unió dels artistes ja citats, el sector tornarà a trobar-se amb temps millors.

A més, per primera vegada en la història, Universal Music España, Sony Music España i Warner Music Espanya s’han unit per a dur a terme l’enregistrament d’este nou Himne de l’Alegria.
 

La cançó, de poc més de 5 minuts, ha estat gravada en els estudis The Art House Rècords de Miami, sota la producció de Julio Reyes Copello.

 

[youtube]lKPWZi25DA0[/youtube]

Els cantants han col·laborat de manera altruista i com a mostra de suport al sector de la Música i han gravat a més un videoclip en el qual les seues veus i imatges s’uneixen a altres d’homenatge als sanitaris, a les víctimes i pacients de covid i a tots aquells que es van veure immersos en una pandèmia, a més d’altres imatges sobre l’amor i la solidaritat.

Ángela Molina i Paz Vega (al costat del seu fill Lenon) protagonitzen este videoclip, secundats per altres grans actors, cantants i artistes que també han participat en l’anomenada ‘campanya de cors’, en la qual participen personalitats com Emilio Aragón, Blanca Suárez, José Mota o Edurne, entre altres.

[instagram]CNx8Yp2obFy[/instagram]

A més, figures rellevants de l’esport com Rafa Nadal, Marc Márquez, Pau Gasol, Messi, Ona Carbonell, Luis Figo, Vicente del Bosc, Simeone, les medallistes Carolina Marín i Clara Azurmendi entre altres han volgut sumar-se a esta iniciativa de suport incondicional a la indústria de la música.

Esta peça compta a més l’estel·lar actuació de Brian May (Queen) gravat a l’uníson per les principals discogràfiques.

La cançó ha estat produïda per Julio Reyes Copello i editada per les tres grans discogràfiques: Universal Music Spain, Sony Music Spain i Warner Music Spain, serà distribuïda per Universal.

El videoclip, ha estat produït per la Carbonería Cultural del Segle XXI, en Co-Direcció de Pi Sagliocco, Carlos Sánchez, Joseph Crossley, Paul Liddle, Will Alexander i Joe Pérez-Orive.

Últimes notícies

14 candidatures al Congrés i 6 al Senat per València el 29-N

Els electors de la província de València podran triar entre 14 candidatures al Congrés i 6 al Senat el 29 de novembre. Les llistes definitives es publicaran en el BOE el 3 de novembre.

Les màximes baixen amb força a València i hi pot haver tempestes al sud

Les màximes baixaran este dimecres, especialment a València, mentre que poden caure ruixats amb tempesta al litoral sud. Dijous hi haurà pocs canvis i boires a l’interior.

Valencia Basket remunta davant del Fenerbahçe en una victòria clau

Valencia Basket ha guanyat el Fenerbahçe després de deixar escapar 16 punts d’avantatge. Xavi Albert ha destacat el valor del triomf i la capacitat de l’equip per a reaccionar.

El Villarreal goleja el Manacor i avança en la Copa del Rei

El Villarreal ha guanyat 0-5 el CE Manacor a Na Capellera i s’ha classificat per a la següent ronda de la Copa del Rei Mapfre.

El Valencia Basket supera al Fenerbahce amb un final decisiu

El Valencia Basket ha guanyat 86-78 el Fenerbahce en la huitena jornada de l’Eurolliga, després de resistir la remuntada visitant. TJ Shorts i Armori Brooks han liderat la reacció final.

El Elche remunta davant el Pinatar i avança en la Copa del Rei

El conjunt il·licità ha guanyat 1-3 la UD Pinatar a Lo Pagán, després de començar perdent, en la primera ronda de la Copa del Rei Mapfre.

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.