El presentador Santi Millán, víctima de la filtració d’un vídeo sexual

Santi Millan, presentador de ‘Got Talent España’, s’ha convertit sense voler en trending topic, perquè ha sigut víctima d’una filtració d’un vídeo sexual en xarxes socials, alguna cosa que pot costar una cita amb la justícia a qui ho haja filtrat.

En les últimes hores, ha corregut com la pólvora el vídeo en qüestió, on el comediant, de 53 anys, apareix al costat d’una dona en el llit mantenint relacions sexuals.

En l’enregistrament, de poc més d’un minut de duració, es comprova que el vídeo està gravat pel mateix actor, qui subjecta el telèfon en manera selfie. Es desconeix la identitat de la dona.

El show man no ha volgut fer declaracions, però sí que ha sigut contundent a ‘ABC’ “la notícia ací és que s’ha comés un delicte”.

El que és clar és que es tracta d’un assetjament viral, la difusió, divulgació, revelació o cessió d’un vídeo privat és un delicte que comporta pena de tres mesos a un any o multa de sis a dotze mesos “si menyscaba greument la intimitat de la persona”, com és el cas.

El seu nom ja és tendència en xarxes socials i són molts els usuaris que ja comenten els fets a través de plataformes com Twitter o Instagram.

Últimes notícies

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.

Aemet activa avís roig per calor extrema al sud de València i d’Alacant amb fins a 42 graus

Aemet ha activat l’avís roig per temperatures de fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, amb altres nivells d’alerta per calor, tronades i forts vents a la Comunitat Valenciana.

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.