El presentador Santi Millán, víctima de la filtració d’un vídeo sexual

Santi Millan, presentador de ‘Got Talent España’, s’ha convertit sense voler en trending topic, perquè ha sigut víctima d’una filtració d’un vídeo sexual en xarxes socials, alguna cosa que pot costar una cita amb la justícia a qui ho haja filtrat.

En les últimes hores, ha corregut com la pólvora el vídeo en qüestió, on el comediant, de 53 anys, apareix al costat d’una dona en el llit mantenint relacions sexuals.

En l’enregistrament, de poc més d’un minut de duració, es comprova que el vídeo està gravat pel mateix actor, qui subjecta el telèfon en manera selfie. Es desconeix la identitat de la dona.

El show man no ha volgut fer declaracions, però sí que ha sigut contundent a ‘ABC’ “la notícia ací és que s’ha comés un delicte”.

El que és clar és que es tracta d’un assetjament viral, la difusió, divulgació, revelació o cessió d’un vídeo privat és un delicte que comporta pena de tres mesos a un any o multa de sis a dotze mesos “si menyscaba greument la intimitat de la persona”, com és el cas.

El seu nom ja és tendència en xarxes socials i són molts els usuaris que ja comenten els fets a través de plataformes com Twitter o Instagram.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.