El presentador Santi Millán, víctima de la filtració d’un vídeo sexual

Santi Millan, presentador de ‘Got Talent España’, s’ha convertit sense voler en trending topic, perquè ha sigut víctima d’una filtració d’un vídeo sexual en xarxes socials, alguna cosa que pot costar una cita amb la justícia a qui ho haja filtrat.

En les últimes hores, ha corregut com la pólvora el vídeo en qüestió, on el comediant, de 53 anys, apareix al costat d’una dona en el llit mantenint relacions sexuals.

En l’enregistrament, de poc més d’un minut de duració, es comprova que el vídeo està gravat pel mateix actor, qui subjecta el telèfon en manera selfie. Es desconeix la identitat de la dona.

El show man no ha volgut fer declaracions, però sí que ha sigut contundent a ‘ABC’ “la notícia ací és que s’ha comés un delicte”.

El que és clar és que es tracta d’un assetjament viral, la difusió, divulgació, revelació o cessió d’un vídeo privat és un delicte que comporta pena de tres mesos a un any o multa de sis a dotze mesos “si menyscaba greument la intimitat de la persona”, com és el cas.

El seu nom ja és tendència en xarxes socials i són molts els usuaris que ja comenten els fets a través de plataformes com Twitter o Instagram.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.