Tom Cruise i el seu impactant canvi físic, no t’ho pots ni imaginar

Tom Cruise

 

Tom Cruise va fer una cosa totalment normal el dissabte a la nit: va assistir a un partit de beisbol amb el seu fill i les xarxes socials es van tornar boges.

Per a un actor acostumat a unes certes extravagàncies, participar d’un esdeveniment social mundà resulta estrany. No obstant això, sempre ha gaudit dels esports.

Per als aficionats al beisbol no va ser tant la seua presència, sinó el seu aspecte físic el que va cridar la seua atenció. «Sembla un doble» deien molts dels seus seguidors que veien els vídeos gravats pels assistents al partit. «Que em retornen els diners de Missió impossible», demanava un altre. I els més atrevits es preguntaven: «Què s’ha injectat en els carxots?, sembla un esquirol».

El periodista de societat Pérez Hilton es va burlar que Cruise canalitzara al difunt comediant  Norm  Macdonald  mentre uns altres qüestionaven si l’actor havia pujat de pes.

 

Tom Cruise i el seu impactant canvi físic, no t'ho pots ni imaginar

 

L’actor de 59 anys va aparéixer al costat del seu fill Connor, de 26 anys, en l’Oracle Park de San Francisco, on l’equip de beisbol dels Giants s’enfrontava als Dodgers de Los Angeles. És veritat que la redonesa del seu rostre incitava a pensar que hores abans havia passat per la cadira del seu cirurgià plàstic, però Cruise porta anys negant haver-se fet algun ‘trabajillo’ en la cara.

Tom Cruise es troba rodant ‘Missió Impossible 7’ i ‘Top Gun: Maverick’, pel·lícules que van patir retards a causa de la pandèmia del Covid-19. Es desconeix si per exigències del guió o després de sotmetre’s a una operació estètica, però l’especto de l’actor ha canviat notablement. «Què li han fet?», es preguntaven els seus fans.

 

 

Però, què s’ha fet en la cara? Les cirurgies estètiques no garanteixen l’èxit… ni als famosos

 

Cruise nega qualsevol «retoc» a pesar que el seu company Cuba Gooding Jr. va deixar clar que Tom s’havia fet «alguna cosa». «No sé el que s’ha fet, però record el dia que el vaig sorprendre a la seua casa i tenia la cara plena de punts; li vaig preguntar si estava bé i em va contestar que no sabia que jo anava a anar a visitar-ho».

 

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.