Tom Cruise i el seu impactant canvi físic, no t’ho pots ni imaginar

Tom Cruise

 

Tom Cruise va fer una cosa totalment normal el dissabte a la nit: va assistir a un partit de beisbol amb el seu fill i les xarxes socials es van tornar boges.

Per a un actor acostumat a unes certes extravagàncies, participar d’un esdeveniment social mundà resulta estrany. No obstant això, sempre ha gaudit dels esports.

Per als aficionats al beisbol no va ser tant la seua presència, sinó el seu aspecte físic el que va cridar la seua atenció. «Sembla un doble» deien molts dels seus seguidors que veien els vídeos gravats pels assistents al partit. «Que em retornen els diners de Missió impossible», demanava un altre. I els més atrevits es preguntaven: «Què s’ha injectat en els carxots?, sembla un esquirol».

El periodista de societat Pérez Hilton es va burlar que Cruise canalitzara al difunt comediant  Norm  Macdonald  mentre uns altres qüestionaven si l’actor havia pujat de pes.

 

Tom Cruise i el seu impactant canvi físic, no t'ho pots ni imaginar

 

L’actor de 59 anys va aparéixer al costat del seu fill Connor, de 26 anys, en l’Oracle Park de San Francisco, on l’equip de beisbol dels Giants s’enfrontava als Dodgers de Los Angeles. És veritat que la redonesa del seu rostre incitava a pensar que hores abans havia passat per la cadira del seu cirurgià plàstic, però Cruise porta anys negant haver-se fet algun ‘trabajillo’ en la cara.

Tom Cruise es troba rodant ‘Missió Impossible 7’ i ‘Top Gun: Maverick’, pel·lícules que van patir retards a causa de la pandèmia del Covid-19. Es desconeix si per exigències del guió o després de sotmetre’s a una operació estètica, però l’especto de l’actor ha canviat notablement. «Què li han fet?», es preguntaven els seus fans.

 

 

Però, què s’ha fet en la cara? Les cirurgies estètiques no garanteixen l’èxit… ni als famosos

 

Cruise nega qualsevol «retoc» a pesar que el seu company Cuba Gooding Jr. va deixar clar que Tom s’havia fet «alguna cosa». «No sé el que s’ha fet, però record el dia que el vaig sorprendre a la seua casa i tenia la cara plena de punts; li vaig preguntar si estava bé i em va contestar que no sabia que jo anava a anar a visitar-ho».

 

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.