22.6 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Tom Cruise i el seu impactant canvi físic, no t’ho pots ni imaginar

Tom Cruise

 

Tom Cruise va fer una cosa totalment normal el dissabte a la nit: va assistir a un partit de beisbol amb el seu fill i les xarxes socials es van tornar boges.

Per a un actor acostumat a unes certes extravagàncies, participar d’un esdeveniment social mundà resulta estrany. No obstant això, sempre ha gaudit dels esports.

Per als aficionats al beisbol no va ser tant la seua presència, sinó el seu aspecte físic el que va cridar la seua atenció. «Sembla un doble» deien molts dels seus seguidors que veien els vídeos gravats pels assistents al partit. «Que em retornen els diners de Missió impossible», demanava un altre. I els més atrevits es preguntaven: «Què s’ha injectat en els carxots?, sembla un esquirol».

El periodista de societat Pérez Hilton es va burlar que Cruise canalitzara al difunt comediant  Norm  Macdonald  mentre uns altres qüestionaven si l’actor havia pujat de pes.

 

Tom Cruise i el seu impactant canvi físic, no t'ho pots ni imaginar

 

L’actor de 59 anys va aparéixer al costat del seu fill Connor, de 26 anys, en l’Oracle Park de San Francisco, on l’equip de beisbol dels Giants s’enfrontava als Dodgers de Los Angeles. És veritat que la redonesa del seu rostre incitava a pensar que hores abans havia passat per la cadira del seu cirurgià plàstic, però Cruise porta anys negant haver-se fet algun ‘trabajillo’ en la cara.

Tom Cruise es troba rodant ‘Missió Impossible 7’ i ‘Top Gun: Maverick’, pel·lícules que van patir retards a causa de la pandèmia del Covid-19. Es desconeix si per exigències del guió o després de sotmetre’s a una operació estètica, però l’especto de l’actor ha canviat notablement. «Què li han fet?», es preguntaven els seus fans.

 

 

Però, què s’ha fet en la cara? Les cirurgies estètiques no garanteixen l’èxit… ni als famosos

 

Cruise nega qualsevol «retoc» a pesar que el seu company Cuba Gooding Jr. va deixar clar que Tom s’havia fet «alguna cosa». «No sé el que s’ha fet, però record el dia que el vaig sorprendre a la seua casa i tenia la cara plena de punts; li vaig preguntar si estava bé i em va contestar que no sabia que jo anava a anar a visitar-ho».

 

Últimes notícies

Marcelino es convertix en el tècnic del Vila-real amb més victòries en Lliga: 93

La victòria davant el Getafe situa a Marcelino com l'entrenador del Vila-real amb més triomfs en Primera, amb 93, per davant de Pellegrini. La ratxa de lliga de l'equip encadena sis victòries i suma onze en quinze jornades.

3-0: L’Elx es retroba amb la victòria davant un Girona fràgil

L'Elx va tallar la seua mala ratxa huit jornades després amb un 3-0 sòlid davant el Girona. Valera va obrir el marcador i Rafa Mir va sentenciar amb dos punts després del descans, en un dol marcat per fallades del porter visitant.

Lisci avisa: demà és un partit de guanyar sí o sí davant el Llevant

El tècnic d'Osasuna ha qualificat el dol davant el cuer com el més important de la temporada. Recupera a Budimir i a Rosier i demana màxima atenció en les àrees.

Osasuna i Llevant, dol directe per a fugir de la zona baixa en l’estrena de lliga de De el Moral i Iborra

Osasuna rep a un Llevant cuer en un xoc clau per la permanència. El tàndem Del Moral-Iborra s'estrena en Lliga després de la destitució de Julián Calero.

Investiguen una agressió amb arma blanca a un home al Jardí del Túria de València

La Policia investiga l'agressió amb arma blanca patida de matinada per un home trobat al Jardí del Túria. Roman ingressat amb pronòstic reservat i indocumentat.

Investiguen una agressió amb arma blanca al Jardí del Túria de València

La Policia Nacional investiga una agressió amb arma blanca ocorreguda de matinada al Jardí del Túria. La víctima, sense documentació, està hospitalitzada amb pronòstic reservat.

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.