Tom Cruise i el seu impactant canvi físic, no t’ho pots ni imaginar

Tom Cruise

 

Tom Cruise va fer una cosa totalment normal el dissabte a la nit: va assistir a un partit de beisbol amb el seu fill i les xarxes socials es van tornar boges.

Per a un actor acostumat a unes certes extravagàncies, participar d’un esdeveniment social mundà resulta estrany. No obstant això, sempre ha gaudit dels esports.

Per als aficionats al beisbol no va ser tant la seua presència, sinó el seu aspecte físic el que va cridar la seua atenció. «Sembla un doble» deien molts dels seus seguidors que veien els vídeos gravats pels assistents al partit. «Que em retornen els diners de Missió impossible», demanava un altre. I els més atrevits es preguntaven: «Què s’ha injectat en els carxots?, sembla un esquirol».

El periodista de societat Pérez Hilton es va burlar que Cruise canalitzara al difunt comediant  Norm  Macdonald  mentre uns altres qüestionaven si l’actor havia pujat de pes.

 

Tom Cruise i el seu impactant canvi físic, no t'ho pots ni imaginar

 

L’actor de 59 anys va aparéixer al costat del seu fill Connor, de 26 anys, en l’Oracle Park de San Francisco, on l’equip de beisbol dels Giants s’enfrontava als Dodgers de Los Angeles. És veritat que la redonesa del seu rostre incitava a pensar que hores abans havia passat per la cadira del seu cirurgià plàstic, però Cruise porta anys negant haver-se fet algun ‘trabajillo’ en la cara.

Tom Cruise es troba rodant ‘Missió Impossible 7’ i ‘Top Gun: Maverick’, pel·lícules que van patir retards a causa de la pandèmia del Covid-19. Es desconeix si per exigències del guió o després de sotmetre’s a una operació estètica, però l’especto de l’actor ha canviat notablement. «Què li han fet?», es preguntaven els seus fans.

 

 

Però, què s’ha fet en la cara? Les cirurgies estètiques no garanteixen l’èxit… ni als famosos

 

Cruise nega qualsevol «retoc» a pesar que el seu company Cuba Gooding Jr. va deixar clar que Tom s’havia fet «alguna cosa». «No sé el que s’ha fet, però record el dia que el vaig sorprendre a la seua casa i tenia la cara plena de punts; li vaig preguntar si estava bé i em va contestar que no sabia que jo anava a anar a visitar-ho».

 

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.