Tom Cruise i el seu impactant canvi físic, no t’ho pots ni imaginar

Tom Cruise

 

Tom Cruise va fer una cosa totalment normal el dissabte a la nit: va assistir a un partit de beisbol amb el seu fill i les xarxes socials es van tornar boges.

Per a un actor acostumat a unes certes extravagàncies, participar d’un esdeveniment social mundà resulta estrany. No obstant això, sempre ha gaudit dels esports.

Per als aficionats al beisbol no va ser tant la seua presència, sinó el seu aspecte físic el que va cridar la seua atenció. «Sembla un doble» deien molts dels seus seguidors que veien els vídeos gravats pels assistents al partit. «Que em retornen els diners de Missió impossible», demanava un altre. I els més atrevits es preguntaven: «Què s’ha injectat en els carxots?, sembla un esquirol».

El periodista de societat Pérez Hilton es va burlar que Cruise canalitzara al difunt comediant  Norm  Macdonald  mentre uns altres qüestionaven si l’actor havia pujat de pes.

 

Tom Cruise i el seu impactant canvi físic, no t'ho pots ni imaginar

 

L’actor de 59 anys va aparéixer al costat del seu fill Connor, de 26 anys, en l’Oracle Park de San Francisco, on l’equip de beisbol dels Giants s’enfrontava als Dodgers de Los Angeles. És veritat que la redonesa del seu rostre incitava a pensar que hores abans havia passat per la cadira del seu cirurgià plàstic, però Cruise porta anys negant haver-se fet algun ‘trabajillo’ en la cara.

Tom Cruise es troba rodant ‘Missió Impossible 7’ i ‘Top Gun: Maverick’, pel·lícules que van patir retards a causa de la pandèmia del Covid-19. Es desconeix si per exigències del guió o després de sotmetre’s a una operació estètica, però l’especto de l’actor ha canviat notablement. «Què li han fet?», es preguntaven els seus fans.

 

 

Però, què s’ha fet en la cara? Les cirurgies estètiques no garanteixen l’èxit… ni als famosos

 

Cruise nega qualsevol «retoc» a pesar que el seu company Cuba Gooding Jr. va deixar clar que Tom s’havia fet «alguna cosa». «No sé el que s’ha fet, però record el dia que el vaig sorprendre a la seua casa i tenia la cara plena de punts; li vaig preguntar si estava bé i em va contestar que no sabia que jo anava a anar a visitar-ho».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.