Trump anuncia el llançament de ‘Truth Social’, la seua nova xarxa social

 

Donald Trump, expresident dels Estats Units, ha anunciat que llançarà la seua pròpia xarxa social sota el nom de ‘Truth Social‘. Amb ella, pretén recuperar la seua presència en les xarxes socials pel fet que tant Twitter com Facebook van decidir expulsar-li de les seues plataformes.

L’objectiu és que la nova xarxa social comence a funcionar el primer trimestre de 2022.

‘Truth Social’, la nova xarxa social de Dondald Trump, tindrà una versió beta per a “convidats” al novembre d’este mateix any. Això és el que han explicat a través d’un comunicat

Trump Media and Technology Group (MTG). Es tracta d’una empresa que ha sigut creada per a impulsar la nova iniciativa.

“Vivim en un món on els talibans tenen una gran presència en Twitter, però el seu president estatunidenc favorit ha sigut silenciat. Això és inacceptable” ha criticat. A més, ha avançat que Trump Media and  Technology  Group cotitzarà en borsa després d’arribar a un acord amb una altra signatura anomenada Digital World Acquisition Corporation.

A més, han informat que l’empresa de Trump té plans per a llançar un servei de vídeo per subscripció anomenat ‘TMTG+’. En ella, estarà inclosa programació d’entreteniment.

Des que va haver d’abandonar el poder el gener passat, la idea de crear una empresa mediàtica pròpia ha sobrevolat l’entorn més pròxim a Trump amb l’objectiu de comunicar-se de manera directa amb els seus seguidors, especialment després que les grans xarxes socials com Twitter, Facebook o YouTube suspengueren els seus comptes després de l’assalt al Capitoli.

 

Twitter expulsa a Trump

 

Twitter va vetar a Donald Trump de manera permanent, mentre que Facebook va anunciar a principis d’enguany, 2021, que l’expresident estaria suspés de la plataforma durant almenys dos anys.

D’esta manera, podria reincorporar-se a Facebook en 2023 si demostra que el reg de seguretat pública ha disminuït.

No és la primera vegada que Donald Trump duu a terme una iniciativa d’este estil. Fa temps, en un intent per reprendre el contacte amb el seu públic a través del món digital, després de deixar la Casa Blanca, va gestionar undefined un blog similar a Twitter. No obstant això, es va veure obligat a tancar-ho després d’un mes.

 

Donald Trump interposa una demanda

 

Donald Trump ha interposat una demanda davant la cort federal de Washington D.C amb l’objectiu de poder mantindre ocults els documents sobre l’assalt al Capitoli dels Estats Units que va ocórrer el mes de gener passat. En aqueix acte, van morir cinc persones i prop de 140 persones agredides.

La demanda que Donald Trump ha interposat és contra la Cambra de Representants que investiga l’assalt al Capitoli dels Estats Units. També és contra els Arxius Nacionals dels Estats Units, que custodien els documents històrics. Es tracta d’un nou intent per impedir que els Arxius Nacionals dels Estats Units entreguen informació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.