11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Twitter s’ompli de la indignació de les feministes amb el hashtag #AcosoaLasfeministas

Tot comença amb el canvi radical dels ministres que Pedro Sánchez ha fet este dissabte. Carla Antonelli, exdiputada de l’Assemblea de Madrid i activista trans., va expressar la seua alegria després de saber que Carmen Calvo eixiria del Govern de Pedro Sánchez.

El cap de l’Executiu ha iniciat este dissabte una crisi de Govern on hi ha hagut eixides de ministres com el ministre de Ciència, Pedro Duque; la ministra d’Exteriors, Arancha González-Laya i el cap de Gabinet, Iván Redondo.

Fi del calvari“, ha escrit Antonelli en Twitter al costat de la bandera del col·lectiu trans. Un missatge que porta en pocs minuts centenars i centenars de compartits i de ‘m’agrada’.

<

>

Crítiques de Carmen Calvo sobre l’anomenada Llei Trans.

El missatge de Carla Antonelli arriba després de les crítiques que Carmen Calvo ha fet sobre l’anomenada Llei Trans. La fins ara vicepresidenta primera del Govern va comentar que tenia dubtes sobre la norma i va mostrar la seua preocupació en una entrevista a la Cadena SER.

“Em preocupa fonamentalment la idea de pensar que es tria el gènere sense més que la mera voluntat o el desig, posant en risc els criteris d’identitat de la resta dels 47 milions d’espanyols; això ha de tenir unes garanties”, va indicar Calvo.

Sobre el fet que menors de 16 anys puguen canviar de sexe sense un informe mèdic, Calvo va precisar que la dificultat no és només la de l’edat, sinó “el fet de generar nous drets que han d’entrar a funcionar amb altres existents”.

“No és només l’edat, i els assumptes relatius als menors elatius als menors han d’estar particularment protegits, però el problema és que els drets mai són absoluts en democràcia, sempre tenen límits, tots tenen perfils de col·lisió amb uns altres”, va assenyalar la vicepresidenta.

Els comentarios a Twitter no s’han fet esperar

Aconseguint ser Trending Topic el hashtag #AcosoaLasfeministas en twitter que s’ha omplit de comentaris i diferents opinions amb un sol objectiu defendre els seus drets.

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

No sols a Espanya

<

>

I han volgut recordar

<

>

<

>

<

>

Moltes reben amenaces

<

>

<

>  

<

>

<

>

 

Últimes notícies

Més de 800 actuacions pel vent a València i un centenar a Torrent

Bombers han atés més de 500 avisos i la Policia Local prop de 300 pel temporal, amb dos ferits en la capital. Torrent ha gestionat al voltant de 100 incidències sense danys personals.

Troben un cadàver en una platja de Peníscola

Un veí va alertar de la troballa a primera hora i la Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de les perquisicions. Es treballa per a esclarir identitat i circumstàncies.

Morant marca línies roges: les dones socialistes no toleren puters ni assetjadors

Diana Morant ha afirmat a València que les dones del PSPV i del PSOE ja no toleren 'puters' ni assetjadors i ha vinculat la seua posició al cas d'Almussafes. Ha recalcat que no seran responsables d'actituds masclistes de companys.

Caravaning preveu 2 milions en negoci i fregar els 20.000 visitants

La 33 edició de Caravaning ha arrancat en Fira Alacant amb la meta de moure més de 2 milions d'euros i acostar-se als 20.000 visitants, amb 65 empreses expositores.

El president de la Generalitat no pot eixir de Berlín pel temporal de neu

L'aeroport de Berlín roman tancat per un temporal de neu i ha impedit el retorn de Juanfran Pérez Llorca i d'una àmplia delegació empresarial. El grup va ser reallotjat i espera volar este divendres a les 16.00 si es reprén l'operativa.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts el cas de les VPP a Alacant

Compromís ha registrat este divendres en Les Corts la sol·licitud de compareixença de Juanfran Pérez Llorca per a aclarir l'adjudicació de VPP a Alacant. La formació reclama la devolució dels pisos atribuïts a càrrecs i afins del PP.

Morant contraposa l’eficiència i els valors del PSOE a la negligència del Consell de Mazón

Morant ha contraposat l'eficiència i els valors del PSOE a la negligència del Consell de Mazón i ha defés el lideratge de Sánchez en economia i pau. També ha criticat l'electoralisme a Aragó i ha dit que no tem a un superdomingo en 2027

Aemet establix l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres el dissabte

Aemet ha establit l'avís taronja per fenòmens costaners en el litoral d'Alacant el dissabte, de 18.00 a 23.59. L'episodi deixa diversos avisos grocs per vent i onatge en la Comunitat.