10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Twitter s’ompli de la indignació de les feministes amb el hashtag #AcosoaLasfeministas

Tot comença amb el canvi radical dels ministres que Pedro Sánchez ha fet este dissabte. Carla Antonelli, exdiputada de l’Assemblea de Madrid i activista trans., va expressar la seua alegria després de saber que Carmen Calvo eixiria del Govern de Pedro Sánchez.

El cap de l’Executiu ha iniciat este dissabte una crisi de Govern on hi ha hagut eixides de ministres com el ministre de Ciència, Pedro Duque; la ministra d’Exteriors, Arancha González-Laya i el cap de Gabinet, Iván Redondo.

Fi del calvari“, ha escrit Antonelli en Twitter al costat de la bandera del col·lectiu trans. Un missatge que porta en pocs minuts centenars i centenars de compartits i de ‘m’agrada’.

<

>

Crítiques de Carmen Calvo sobre l’anomenada Llei Trans.

El missatge de Carla Antonelli arriba després de les crítiques que Carmen Calvo ha fet sobre l’anomenada Llei Trans. La fins ara vicepresidenta primera del Govern va comentar que tenia dubtes sobre la norma i va mostrar la seua preocupació en una entrevista a la Cadena SER.

“Em preocupa fonamentalment la idea de pensar que es tria el gènere sense més que la mera voluntat o el desig, posant en risc els criteris d’identitat de la resta dels 47 milions d’espanyols; això ha de tenir unes garanties”, va indicar Calvo.

Sobre el fet que menors de 16 anys puguen canviar de sexe sense un informe mèdic, Calvo va precisar que la dificultat no és només la de l’edat, sinó “el fet de generar nous drets que han d’entrar a funcionar amb altres existents”.

“No és només l’edat, i els assumptes relatius als menors elatius als menors han d’estar particularment protegits, però el problema és que els drets mai són absoluts en democràcia, sempre tenen límits, tots tenen perfils de col·lisió amb uns altres”, va assenyalar la vicepresidenta.

Els comentarios a Twitter no s’han fet esperar

Aconseguint ser Trending Topic el hashtag #AcosoaLasfeministas en twitter que s’ha omplit de comentaris i diferents opinions amb un sol objectiu defendre els seus drets.

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

No sols a Espanya

<

>

I han volgut recordar

<

>

<

>

<

>

Moltes reben amenaces

<

>

<

>  

<

>

<

>

 

Últimes notícies

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.

Avís groc per pluges, neu i onatge en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat l'avís groc per pluges en el nord d'Alacant i sud de València, per neu a l'interior nord de Castelló i per onatge a València i Castelló. Els avisos s'estenen des de les 10.00 fins a la mitjanit i, en la costa, de 19.00 a 9.00 del divendres.

El Vila-real buscarà repetir en la Lliga de Campions en 2026 després de cinc intents fallits

El club s'ha fixat com a meta encadenar dos participacions consecutives en 2026. Malgrat cinc presències en la seua història, cap va tindre continuïtat immediata.

Corberán complix un any al València: de la salvació heroica a la part baixa

Carlos Corberán complix un any en la banqueta del València després d'un rescat fulgurant i una segona volta de nivell, i tanca el curs en la zona baixa de la taula.