10 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Twitter s’ompli de la indignació de les feministes amb el hashtag #AcosoaLasfeministas

Tot comença amb el canvi radical dels ministres que Pedro Sánchez ha fet este dissabte. Carla Antonelli, exdiputada de l’Assemblea de Madrid i activista trans., va expressar la seua alegria després de saber que Carmen Calvo eixiria del Govern de Pedro Sánchez.

El cap de l’Executiu ha iniciat este dissabte una crisi de Govern on hi ha hagut eixides de ministres com el ministre de Ciència, Pedro Duque; la ministra d’Exteriors, Arancha González-Laya i el cap de Gabinet, Iván Redondo.

Fi del calvari“, ha escrit Antonelli en Twitter al costat de la bandera del col·lectiu trans. Un missatge que porta en pocs minuts centenars i centenars de compartits i de ‘m’agrada’.

<

>

Crítiques de Carmen Calvo sobre l’anomenada Llei Trans.

El missatge de Carla Antonelli arriba després de les crítiques que Carmen Calvo ha fet sobre l’anomenada Llei Trans. La fins ara vicepresidenta primera del Govern va comentar que tenia dubtes sobre la norma i va mostrar la seua preocupació en una entrevista a la Cadena SER.

“Em preocupa fonamentalment la idea de pensar que es tria el gènere sense més que la mera voluntat o el desig, posant en risc els criteris d’identitat de la resta dels 47 milions d’espanyols; això ha de tenir unes garanties”, va indicar Calvo.

Sobre el fet que menors de 16 anys puguen canviar de sexe sense un informe mèdic, Calvo va precisar que la dificultat no és només la de l’edat, sinó “el fet de generar nous drets que han d’entrar a funcionar amb altres existents”.

“No és només l’edat, i els assumptes relatius als menors elatius als menors han d’estar particularment protegits, però el problema és que els drets mai són absoluts en democràcia, sempre tenen límits, tots tenen perfils de col·lisió amb uns altres”, va assenyalar la vicepresidenta.

Els comentarios a Twitter no s’han fet esperar

Aconseguint ser Trending Topic el hashtag #AcosoaLasfeministas en twitter que s’ha omplit de comentaris i diferents opinions amb un sol objectiu defendre els seus drets.

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

No sols a Espanya

<

>

I han volgut recordar

<

>

<

>

<

>

Moltes reben amenaces

<

>

<

>  

<

>

<

>

 

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.