Twitter s’ompli de la indignació de les feministes amb el hashtag #AcosoaLasfeministas

Tot comença amb el canvi radical dels ministres que Pedro Sánchez ha fet este dissabte. Carla Antonelli, exdiputada de l’Assemblea de Madrid i activista trans., va expressar la seua alegria després de saber que Carmen Calvo eixiria del Govern de Pedro Sánchez.

El cap de l’Executiu ha iniciat este dissabte una crisi de Govern on hi ha hagut eixides de ministres com el ministre de Ciència, Pedro Duque; la ministra d’Exteriors, Arancha González-Laya i el cap de Gabinet, Iván Redondo.

«Fi del calvari«, ha escrit Antonelli en Twitter al costat de la bandera del col·lectiu trans. Un missatge que porta en pocs minuts centenars i centenars de compartits i de ‘m’agrada’.

<

>

Crítiques de Carmen Calvo sobre l’anomenada Llei Trans.

El missatge de Carla Antonelli arriba després de les crítiques que Carmen Calvo ha fet sobre l’anomenada Llei Trans. La fins ara vicepresidenta primera del Govern va comentar que tenia dubtes sobre la norma i va mostrar la seua preocupació en una entrevista a la Cadena SER.

«Em preocupa fonamentalment la idea de pensar que es tria el gènere sense més que la mera voluntat o el desig, posant en risc els criteris d’identitat de la resta dels 47 milions d’espanyols; això ha de tenir unes garanties», va indicar Calvo.

Sobre el fet que menors de 16 anys puguen canviar de sexe sense un informe mèdic, Calvo va precisar que la dificultat no és només la de l’edat, sinó «el fet de generar nous drets que han d’entrar a funcionar amb altres existents».

«No és només l’edat, i els assumptes relatius als menors elatius als menors han d’estar particularment protegits, però el problema és que els drets mai són absoluts en democràcia, sempre tenen límits, tots tenen perfils de col·lisió amb uns altres», va assenyalar la vicepresidenta.

Els comentarios a Twitter no s’han fet esperar

Aconseguint ser Trending Topic el hashtag #AcosoaLasfeministas en twitter que s’ha omplit de comentaris i diferents opinions amb un sol objectiu defendre els seus drets.

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

No sols a Espanya

<

>

I han volgut recordar

<

>

<

>

<

>

Moltes reben amenaces

<

>

<

>  

<

>

<

>

 

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.