Twitter s’ompli de la indignació de les feministes amb el hashtag #AcosoaLasfeministas

Tot comença amb el canvi radical dels ministres que Pedro Sánchez ha fet este dissabte. Carla Antonelli, exdiputada de l’Assemblea de Madrid i activista trans., va expressar la seua alegria després de saber que Carmen Calvo eixiria del Govern de Pedro Sánchez.

El cap de l’Executiu ha iniciat este dissabte una crisi de Govern on hi ha hagut eixides de ministres com el ministre de Ciència, Pedro Duque; la ministra d’Exteriors, Arancha González-Laya i el cap de Gabinet, Iván Redondo.

«Fi del calvari«, ha escrit Antonelli en Twitter al costat de la bandera del col·lectiu trans. Un missatge que porta en pocs minuts centenars i centenars de compartits i de ‘m’agrada’.

<

>

Crítiques de Carmen Calvo sobre l’anomenada Llei Trans.

El missatge de Carla Antonelli arriba després de les crítiques que Carmen Calvo ha fet sobre l’anomenada Llei Trans. La fins ara vicepresidenta primera del Govern va comentar que tenia dubtes sobre la norma i va mostrar la seua preocupació en una entrevista a la Cadena SER.

«Em preocupa fonamentalment la idea de pensar que es tria el gènere sense més que la mera voluntat o el desig, posant en risc els criteris d’identitat de la resta dels 47 milions d’espanyols; això ha de tenir unes garanties», va indicar Calvo.

Sobre el fet que menors de 16 anys puguen canviar de sexe sense un informe mèdic, Calvo va precisar que la dificultat no és només la de l’edat, sinó «el fet de generar nous drets que han d’entrar a funcionar amb altres existents».

«No és només l’edat, i els assumptes relatius als menors elatius als menors han d’estar particularment protegits, però el problema és que els drets mai són absoluts en democràcia, sempre tenen límits, tots tenen perfils de col·lisió amb uns altres», va assenyalar la vicepresidenta.

Els comentarios a Twitter no s’han fet esperar

Aconseguint ser Trending Topic el hashtag #AcosoaLasfeministas en twitter que s’ha omplit de comentaris i diferents opinions amb un sol objectiu defendre els seus drets.

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

No sols a Espanya

<

>

I han volgut recordar

<

>

<

>

<

>

Moltes reben amenaces

<

>

<

>  

<

>

<

>

 

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.