Que tothom es vacune: Antonio Resines reapareix en ‘El Hormiguero’ després d’eixir de l’UCI

Antonio Resines i Pablo Motos

«Que tothom es vacune»: Antonio Resines reapareix en ‘El Hormiguero’ després d’eixir de l’UCI | Atresmedia

 

Fa menys d’una setmana que l’actor Antonio Resines va rebre l’alta hospitalària després d’haver estat ingressat per coronavirus 48 dies, dels quals 36 va estar en l’UCI. Quan va eixir de l’hospital va agrair en una carta a tots els professionals la gran faena que van fer per a «salvar-li la vida«.

Aquest dilluns, Pablo Motos, ha contactat en directe amb l’actor en el seu programa ‘El Hormiguero’. Motos estava entrevistant a Manuel Carrasco, quan ha telefonat a Resines per a preguntar-li pel seu estat de salut. L’actor ha dit que s’està recuperant, però és un procés lent i ara pateix atròfia muscular i té dificultats per a caminar.

«Cal fer costat a la sanitat pública com siga«, ha dit després de reconéixer que es cansa molt prompte en parlar. A més, ha explicat que no recorda els 38 dies que va estar en l’UCI, però ha assegurat que l’atenció rebuda va ser excel·lent. «Quan vaig entrar a l’UCI érem 97 persones i ens hem salvat 80», ha dit.

I va explicar que «hi ha gent molt preparada fent 14 torns al dia. Dels 97 que estàvem ingressats en l’UCI, ens hem salvat 80«, va destacar el col·laborador del programa d’Antena 3.

L’actor va recordar que «vaig estar en el programa amb Javier Cámara i vaig donar negatiu en el test. L’endemà vaig anar a rodar amb Santiago Segura, em vaig fer una PCR i ací va començar la meua setmana de desfeta«.

 

 

«M’estava desgastant»

 

El presentador li ha dedicat unes emotives paraules: «El que tothom vol és que li vulguen malgrat les diferències, i a tu et vol tothom i això és acollonant«. A més, Motos ha confessat que des del programa les han passades «canutas» perquè al principi rebien notícies de l’actor, però després va deixar de contestar.

«No em recorde molt bé del que vam parlar«, ha reconegut Resines, que ha explicat: «Quan entres t’han de llevar el mòbil perquè potser guanyes una mica de qualitat i de resposta a la malaltia. M’estava desgastant, estava utilitzant aire que em venia bé», ha dit.

No obstant això, ha reconegut que, encara que li hagueren llevat el mòbil des del principi, no s’haguera deslliurat de la malaltia greu, i ha fet una crida a totes les persones perquè es vacunen contra la COVID-19. «Que tothom sàpia que és una cosa molt seriosa, que es vacune i que s’ho prenga de debò», ha insistit.

«En els dies que vaig ser allí vivia com en un món paral·lel que tenien punts en comú amb la realitat, però no controles. Li ho he comentat a més gent que ha passat la malaltia, i els va succeir el mateix«, va destacar.
El presentador va assenyalar entre riures que «has aprimat que, d’altra banda, no et venia malament». Resines li va explicar que «tinc una atròfia del 80% i vaig amb caminador, la recuperació és lenta, complicada, i requereix molt esforç«.

Després d’aquest emotiu moment, Motos ha volgut animar l’ambient i li ha dit: «Estic desitjant que vingues al programa per a poder ficar-me amb tu en condicions«, al que l’actor li ha respost seguint-li la broma: «Et veig més bonic sense ulleres».

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.