Que tothom es vacune: Antonio Resines reapareix en ‘El Hormiguero’ després d’eixir de l’UCI

Antonio Resines i Pablo Motos

«Que tothom es vacune»: Antonio Resines reapareix en ‘El Hormiguero’ després d’eixir de l’UCI | Atresmedia

 

Fa menys d’una setmana que l’actor Antonio Resines va rebre l’alta hospitalària després d’haver estat ingressat per coronavirus 48 dies, dels quals 36 va estar en l’UCI. Quan va eixir de l’hospital va agrair en una carta a tots els professionals la gran faena que van fer per a «salvar-li la vida«.

Aquest dilluns, Pablo Motos, ha contactat en directe amb l’actor en el seu programa ‘El Hormiguero’. Motos estava entrevistant a Manuel Carrasco, quan ha telefonat a Resines per a preguntar-li pel seu estat de salut. L’actor ha dit que s’està recuperant, però és un procés lent i ara pateix atròfia muscular i té dificultats per a caminar.

«Cal fer costat a la sanitat pública com siga«, ha dit després de reconéixer que es cansa molt prompte en parlar. A més, ha explicat que no recorda els 38 dies que va estar en l’UCI, però ha assegurat que l’atenció rebuda va ser excel·lent. «Quan vaig entrar a l’UCI érem 97 persones i ens hem salvat 80», ha dit.

I va explicar que «hi ha gent molt preparada fent 14 torns al dia. Dels 97 que estàvem ingressats en l’UCI, ens hem salvat 80«, va destacar el col·laborador del programa d’Antena 3.

L’actor va recordar que «vaig estar en el programa amb Javier Cámara i vaig donar negatiu en el test. L’endemà vaig anar a rodar amb Santiago Segura, em vaig fer una PCR i ací va començar la meua setmana de desfeta«.

 

 

«M’estava desgastant»

 

El presentador li ha dedicat unes emotives paraules: «El que tothom vol és que li vulguen malgrat les diferències, i a tu et vol tothom i això és acollonant«. A més, Motos ha confessat que des del programa les han passades «canutas» perquè al principi rebien notícies de l’actor, però després va deixar de contestar.

«No em recorde molt bé del que vam parlar«, ha reconegut Resines, que ha explicat: «Quan entres t’han de llevar el mòbil perquè potser guanyes una mica de qualitat i de resposta a la malaltia. M’estava desgastant, estava utilitzant aire que em venia bé», ha dit.

No obstant això, ha reconegut que, encara que li hagueren llevat el mòbil des del principi, no s’haguera deslliurat de la malaltia greu, i ha fet una crida a totes les persones perquè es vacunen contra la COVID-19. «Que tothom sàpia que és una cosa molt seriosa, que es vacune i que s’ho prenga de debò», ha insistit.

«En els dies que vaig ser allí vivia com en un món paral·lel que tenien punts en comú amb la realitat, però no controles. Li ho he comentat a més gent que ha passat la malaltia, i els va succeir el mateix«, va destacar.
El presentador va assenyalar entre riures que «has aprimat que, d’altra banda, no et venia malament». Resines li va explicar que «tinc una atròfia del 80% i vaig amb caminador, la recuperació és lenta, complicada, i requereix molt esforç«.

Després d’aquest emotiu moment, Motos ha volgut animar l’ambient i li ha dit: «Estic desitjant que vingues al programa per a poder ficar-me amb tu en condicions«, al que l’actor li ha respost seguint-li la broma: «Et veig més bonic sense ulleres».

Últimes notícies

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.