Que tothom es vacune: Antonio Resines reapareix en ‘El Hormiguero’ després d’eixir de l’UCI

Antonio Resines i Pablo Motos

«Que tothom es vacune»: Antonio Resines reapareix en ‘El Hormiguero’ després d’eixir de l’UCI | Atresmedia

 

Fa menys d’una setmana que l’actor Antonio Resines va rebre l’alta hospitalària després d’haver estat ingressat per coronavirus 48 dies, dels quals 36 va estar en l’UCI. Quan va eixir de l’hospital va agrair en una carta a tots els professionals la gran faena que van fer per a «salvar-li la vida«.

Aquest dilluns, Pablo Motos, ha contactat en directe amb l’actor en el seu programa ‘El Hormiguero’. Motos estava entrevistant a Manuel Carrasco, quan ha telefonat a Resines per a preguntar-li pel seu estat de salut. L’actor ha dit que s’està recuperant, però és un procés lent i ara pateix atròfia muscular i té dificultats per a caminar.

«Cal fer costat a la sanitat pública com siga«, ha dit després de reconéixer que es cansa molt prompte en parlar. A més, ha explicat que no recorda els 38 dies que va estar en l’UCI, però ha assegurat que l’atenció rebuda va ser excel·lent. «Quan vaig entrar a l’UCI érem 97 persones i ens hem salvat 80», ha dit.

I va explicar que «hi ha gent molt preparada fent 14 torns al dia. Dels 97 que estàvem ingressats en l’UCI, ens hem salvat 80«, va destacar el col·laborador del programa d’Antena 3.

L’actor va recordar que «vaig estar en el programa amb Javier Cámara i vaig donar negatiu en el test. L’endemà vaig anar a rodar amb Santiago Segura, em vaig fer una PCR i ací va començar la meua setmana de desfeta«.

 

 

«M’estava desgastant»

 

El presentador li ha dedicat unes emotives paraules: «El que tothom vol és que li vulguen malgrat les diferències, i a tu et vol tothom i això és acollonant«. A més, Motos ha confessat que des del programa les han passades «canutas» perquè al principi rebien notícies de l’actor, però després va deixar de contestar.

«No em recorde molt bé del que vam parlar«, ha reconegut Resines, que ha explicat: «Quan entres t’han de llevar el mòbil perquè potser guanyes una mica de qualitat i de resposta a la malaltia. M’estava desgastant, estava utilitzant aire que em venia bé», ha dit.

No obstant això, ha reconegut que, encara que li hagueren llevat el mòbil des del principi, no s’haguera deslliurat de la malaltia greu, i ha fet una crida a totes les persones perquè es vacunen contra la COVID-19. «Que tothom sàpia que és una cosa molt seriosa, que es vacune i que s’ho prenga de debò», ha insistit.

«En els dies que vaig ser allí vivia com en un món paral·lel que tenien punts en comú amb la realitat, però no controles. Li ho he comentat a més gent que ha passat la malaltia, i els va succeir el mateix«, va destacar.
El presentador va assenyalar entre riures que «has aprimat que, d’altra banda, no et venia malament». Resines li va explicar que «tinc una atròfia del 80% i vaig amb caminador, la recuperació és lenta, complicada, i requereix molt esforç«.

Després d’aquest emotiu moment, Motos ha volgut animar l’ambient i li ha dit: «Estic desitjant que vingues al programa per a poder ficar-me amb tu en condicions«, al que l’actor li ha respost seguint-li la broma: «Et veig més bonic sense ulleres».

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.