Que tothom es vacune: Antonio Resines reapareix en ‘El Hormiguero’ després d’eixir de l’UCI

Antonio Resines i Pablo Motos

“Que tothom es vacune”: Antonio Resines reapareix en ‘El Hormiguero’ després d’eixir de l’UCI | Atresmedia

 

Fa menys d’una setmana que l’actor Antonio Resines va rebre l’alta hospitalària després d’haver estat ingressat per coronavirus 48 dies, dels quals 36 va estar en l’UCI. Quan va eixir de l’hospital va agrair en una carta a tots els professionals la gran faena que van fer per a “salvar-li la vida“.

Aquest dilluns, Pablo Motos, ha contactat en directe amb l’actor en el seu programa ‘El Hormiguero’. Motos estava entrevistant a Manuel Carrasco, quan ha telefonat a Resines per a preguntar-li pel seu estat de salut. L’actor ha dit que s’està recuperant, però és un procés lent i ara pateix atròfia muscular i té dificultats per a caminar.

Cal fer costat a la sanitat pública com siga“, ha dit després de reconéixer que es cansa molt prompte en parlar. A més, ha explicat que no recorda els 38 dies que va estar en l’UCI, però ha assegurat que l’atenció rebuda va ser excel·lent. “Quan vaig entrar a l’UCI érem 97 persones i ens hem salvat 80”, ha dit.

I va explicar que “hi ha gent molt preparada fent 14 torns al dia. Dels 97 que estàvem ingressats en l’UCI, ens hem salvat 80“, va destacar el col·laborador del programa d’Antena 3.

L’actor va recordar que “vaig estar en el programa amb Javier Cámara i vaig donar negatiu en el test. L’endemà vaig anar a rodar amb Santiago Segura, em vaig fer una PCR i ací va començar la meua setmana de desfeta“.

 

 

“M’estava desgastant”

 

El presentador li ha dedicat unes emotives paraules: “El que tothom vol és que li vulguen malgrat les diferències, i a tu et vol tothom i això és acollonant“. A més, Motos ha confessat que des del programa les han passades “canutas” perquè al principi rebien notícies de l’actor, però després va deixar de contestar.

No em recorde molt bé del que vam parlar“, ha reconegut Resines, que ha explicat: “Quan entres t’han de llevar el mòbil perquè potser guanyes una mica de qualitat i de resposta a la malaltia. M’estava desgastant, estava utilitzant aire que em venia bé”, ha dit.

No obstant això, ha reconegut que, encara que li hagueren llevat el mòbil des del principi, no s’haguera deslliurat de la malaltia greu, i ha fet una crida a totes les persones perquè es vacunen contra la COVID-19. “Que tothom sàpia que és una cosa molt seriosa, que es vacune i que s’ho prenga de debò”, ha insistit.

“En els dies que vaig ser allí vivia com en un món paral·lel que tenien punts en comú amb la realitat, però no controles. Li ho he comentat a més gent que ha passat la malaltia, i els va succeir el mateix“, va destacar.
El presentador va assenyalar entre riures que “has aprimat que, d’altra banda, no et venia malament”. Resines li va explicar que “tinc una atròfia del 80% i vaig amb caminador, la recuperació és lenta, complicada, i requereix molt esforç“.

Després d’aquest emotiu moment, Motos ha volgut animar l’ambient i li ha dit: “Estic desitjant que vingues al programa per a poder ficar-me amb tu en condicions“, al que l’actor li ha respost seguint-li la broma: “Et veig més bonic sense ulleres”.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.