Que tothom es vacune: Antonio Resines reapareix en ‘El Hormiguero’ després d’eixir de l’UCI

Antonio Resines i Pablo Motos

«Que tothom es vacune»: Antonio Resines reapareix en ‘El Hormiguero’ després d’eixir de l’UCI | Atresmedia

 

Fa menys d’una setmana que l’actor Antonio Resines va rebre l’alta hospitalària després d’haver estat ingressat per coronavirus 48 dies, dels quals 36 va estar en l’UCI. Quan va eixir de l’hospital va agrair en una carta a tots els professionals la gran faena que van fer per a «salvar-li la vida«.

Aquest dilluns, Pablo Motos, ha contactat en directe amb l’actor en el seu programa ‘El Hormiguero’. Motos estava entrevistant a Manuel Carrasco, quan ha telefonat a Resines per a preguntar-li pel seu estat de salut. L’actor ha dit que s’està recuperant, però és un procés lent i ara pateix atròfia muscular i té dificultats per a caminar.

«Cal fer costat a la sanitat pública com siga«, ha dit després de reconéixer que es cansa molt prompte en parlar. A més, ha explicat que no recorda els 38 dies que va estar en l’UCI, però ha assegurat que l’atenció rebuda va ser excel·lent. «Quan vaig entrar a l’UCI érem 97 persones i ens hem salvat 80», ha dit.

I va explicar que «hi ha gent molt preparada fent 14 torns al dia. Dels 97 que estàvem ingressats en l’UCI, ens hem salvat 80«, va destacar el col·laborador del programa d’Antena 3.

L’actor va recordar que «vaig estar en el programa amb Javier Cámara i vaig donar negatiu en el test. L’endemà vaig anar a rodar amb Santiago Segura, em vaig fer una PCR i ací va començar la meua setmana de desfeta«.

 

 

«M’estava desgastant»

 

El presentador li ha dedicat unes emotives paraules: «El que tothom vol és que li vulguen malgrat les diferències, i a tu et vol tothom i això és acollonant«. A més, Motos ha confessat que des del programa les han passades «canutas» perquè al principi rebien notícies de l’actor, però després va deixar de contestar.

«No em recorde molt bé del que vam parlar«, ha reconegut Resines, que ha explicat: «Quan entres t’han de llevar el mòbil perquè potser guanyes una mica de qualitat i de resposta a la malaltia. M’estava desgastant, estava utilitzant aire que em venia bé», ha dit.

No obstant això, ha reconegut que, encara que li hagueren llevat el mòbil des del principi, no s’haguera deslliurat de la malaltia greu, i ha fet una crida a totes les persones perquè es vacunen contra la COVID-19. «Que tothom sàpia que és una cosa molt seriosa, que es vacune i que s’ho prenga de debò», ha insistit.

«En els dies que vaig ser allí vivia com en un món paral·lel que tenien punts en comú amb la realitat, però no controles. Li ho he comentat a més gent que ha passat la malaltia, i els va succeir el mateix«, va destacar.
El presentador va assenyalar entre riures que «has aprimat que, d’altra banda, no et venia malament». Resines li va explicar que «tinc una atròfia del 80% i vaig amb caminador, la recuperació és lenta, complicada, i requereix molt esforç«.

Després d’aquest emotiu moment, Motos ha volgut animar l’ambient i li ha dit: «Estic desitjant que vingues al programa per a poder ficar-me amb tu en condicions«, al que l’actor li ha respost seguint-li la broma: «Et veig més bonic sense ulleres».

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.