11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

València s’ofereix per a acollir Eurovisió 2023 si gana Chanel

Queden huit dies perquè se celebre el festival d’Eurovisió 2022 a la ciutat italiana de Torí, i amb Chanel com a representant d’Espanya.

Chanel està entre les cinc primeres com a guanyadora en les enquestes, per la qual cosa l’alcalde de València, Joan Ribó, ha avançat que proposarà a València com a seu per a la pròxima edició del festival musical, si guanya la representant espanyola.

Així ho ha comunicat el primer edil en el seu compte de Twitter, on ha llançat una proposta per als ciutadans i la resta de les visitants: “Dissabte al matí, platja; al migdia, ‘paelleta’; i a la nit, Eurovisió”.
Què us sembla el pla per a 2023? Si Chanel gana proposaré formalment a València perquè siga la ciutat que aculla la pròxima edició”, ha manifestat Ribó en xarxes socials.


Cal recordar, que la Comunitat Valenciana és un enclavament fonamental per a aquesta edició d’Eurovisió, ja que l’escenari per a triar representants va ser el ‘Benidorm Fest’.

A més, a la ciutat alacantina ja van triomfar fa anys, cantants espanyols molt celebres com Julio Iglesias o Rafael.

Què els semblarà als Eurofans la proposta de convertir a la ciutat del Túria en escenari l’any que ve?

Últimes notícies

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.