16.2 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

València s’ofereix per a acollir Eurovisió 2023 si gana Chanel

Queden huit dies perquè se celebre el festival d’Eurovisió 2022 a la ciutat italiana de Torí, i amb Chanel com a representant d’Espanya.

Chanel està entre les cinc primeres com a guanyadora en les enquestes, per la qual cosa l’alcalde de València, Joan Ribó, ha avançat que proposarà a València com a seu per a la pròxima edició del festival musical, si guanya la representant espanyola.

Així ho ha comunicat el primer edil en el seu compte de Twitter, on ha llançat una proposta per als ciutadans i la resta de les visitants: “Dissabte al matí, platja; al migdia, ‘paelleta’; i a la nit, Eurovisió”.
Què us sembla el pla per a 2023? Si Chanel gana proposaré formalment a València perquè siga la ciutat que aculla la pròxima edició”, ha manifestat Ribó en xarxes socials.


Cal recordar, que la Comunitat Valenciana és un enclavament fonamental per a aquesta edició d’Eurovisió, ja que l’escenari per a triar representants va ser el ‘Benidorm Fest’.

A més, a la ciutat alacantina ja van triomfar fa anys, cantants espanyols molt celebres com Julio Iglesias o Rafael.

Què els semblarà als Eurofans la proposta de convertir a la ciutat del Túria en escenari l’any que ve?

Últimes notícies

La Generalitat inicia la revisió del Catàleg de Platges de la Comunitat amb consulta pública

La Generalitat ha iniciat la consulta pública prèvia per a revisar el Catàleg de Platges de la Comunitat Valenciana. El procés busca incorporar aportacions ciutadanes i municipals abans del nou text.

Juan Romero, nou alcalde de Marines després d’un relleu pactat

El ple extraordinari ha triat a Juan Romero (Compromis per Marines) com a nou alcalde amb els vots de PSPV-PSOE i Compromis; el relleu complix el pacte de 2023.

Fernando Esteso, icona del destape que va fer ombra a Star Wars

L'actor ha mort este diumenge a València. Figura clau del destape en els 70 i 80, va triomfar al costat d'Andrés Pajares amb comèdies que van trencar la taquilla.

Fernando Esteso, mite de l’humor dels setanta i huitanta, mor als 80 a València

L'actor i humorista va morir este diumenge a València als 80 anys. Icona del cinema popular, va triomfar amb Pallers en les comèdies de Ozores i va mantindre una llarga carrera en teatre i televisió.

Mor l’actor i humorista Fernando Esteso als 80 anys

El comediant va morir de matinada a l'Hospital La Fe després de diversos dies ingressat. Va ser mitat del cèlebre tàndem amb Andrés Pajares i rostre clau del cinema popular.

Mor Fernando Esteso als 80 anys a l’Hospital La Fe de València

L'actor i humorista ha mort als 80 anys a l'Hospital La Fe de València, on estava ingressat. El seu representant el va confirmar a l'Acadèmia del Cinema; el còmic es va consagrar en els 70 al costat d'Andrés Pajares.

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.