València s’ofereix per a acollir Eurovisió 2023 si gana Chanel

Queden huit dies perquè se celebre el festival d’Eurovisió 2022 a la ciutat italiana de Torí, i amb Chanel com a representant d’Espanya.

Chanel està entre les cinc primeres com a guanyadora en les enquestes, per la qual cosa l’alcalde de València, Joan Ribó, ha avançat que proposarà a València com a seu per a la pròxima edició del festival musical, si guanya la representant espanyola.

Així ho ha comunicat el primer edil en el seu compte de Twitter, on ha llançat una proposta per als ciutadans i la resta de les visitants: “Dissabte al matí, platja; al migdia, ‘paelleta’; i a la nit, Eurovisió”.
Què us sembla el pla per a 2023? Si Chanel gana proposaré formalment a València perquè siga la ciutat que aculla la pròxima edició”, ha manifestat Ribó en xarxes socials.


Cal recordar, que la Comunitat Valenciana és un enclavament fonamental per a aquesta edició d’Eurovisió, ja que l’escenari per a triar representants va ser el ‘Benidorm Fest’.

A més, a la ciutat alacantina ja van triomfar fa anys, cantants espanyols molt celebres com Julio Iglesias o Rafael.

Què els semblarà als Eurofans la proposta de convertir a la ciutat del Túria en escenari l’any que ve?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament amb una mascletà que esquiva la pluja

El president s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament amb una mascletà de Drac de Villena que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic ha parlat de 'miracle' i el tret ha acumulat més de 160 quilos de pólvora en cinc minuts i mig.

El port d’Alacant rep el seu major portacontenidors amb una operativa de sis setmanes

El HAIAN GAMMA, noliejat per Maersk, ha atracat a Alacant com el major portacontenidors registrat. L'operativa de transbord es prolonga sis setmanes i suma 18.000 TEUs.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president valencià es mostra disposat a una taula amb tots els líders autonòmics per a pactar un model just i equitatiu. Defén autonomia fiscal i rebutja privilegis, i demana a Sánchez consens europeu en política exterior.

Maten a tirs a Torrevieja a un implicat en el crim del nord-irlandés de Rojales

Un ciutadà txec de 33 anys, encausat per la seua presumpta cooperació en l'assassinat comés en 2024 a Rojales, ha sigut abatut en Punta Prima. La Guàrdia Civil investiga baix secret.