València s’ofereix per a acollir Eurovisió 2023 si gana Chanel

Queden huit dies perquè se celebre el festival d’Eurovisió 2022 a la ciutat italiana de Torí, i amb Chanel com a representant d’Espanya.

Chanel està entre les cinc primeres com a guanyadora en les enquestes, per la qual cosa l’alcalde de València, Joan Ribó, ha avançat que proposarà a València com a seu per a la pròxima edició del festival musical, si guanya la representant espanyola.

Així ho ha comunicat el primer edil en el seu compte de Twitter, on ha llançat una proposta per als ciutadans i la resta de les visitants: “Dissabte al matí, platja; al migdia, ‘paelleta’; i a la nit, Eurovisió”.
Què us sembla el pla per a 2023? Si Chanel gana proposaré formalment a València perquè siga la ciutat que aculla la pròxima edició”, ha manifestat Ribó en xarxes socials.


Cal recordar, que la Comunitat Valenciana és un enclavament fonamental per a aquesta edició d’Eurovisió, ja que l’escenari per a triar representants va ser el ‘Benidorm Fest’.

A més, a la ciutat alacantina ja van triomfar fa anys, cantants espanyols molt celebres com Julio Iglesias o Rafael.

Què els semblarà als Eurofans la proposta de convertir a la ciutat del Túria en escenari l’any que ve?

Últimes notícies

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.