VÍDEO|Un succés deixa en xoc als assistents d’un esdeveniment a Morella

Imatge de Morella

 

Els festejos taurins han tornat en gran a la centenària plaça de bous de Morella (Castelló), després d’un any d’obligada aturada per la pandèmia del coronavirus. Amb un aforament reduït per les circumstàncies sanitàries, el públic va respondre i l’organització va penjar el cartell de no hi ha bitllets.

 

En la vesprada d’aquest dissabte, durant un esdeveniment de retalladors, un acte d’amor va marcar l’assolellada vesprada a la localitat de la comarca dels Ports. Jesús Alcorcón, un conegut retallador d’Onda, va sorprendre la seua parella amb una emotiva demanada de mà. Amb el castell de Morella de fons i una graderia completament entregada, l’home va clavar els genolls al sòl i va proposar matrimoni a la seua nóvia, que es va quedar totalment en ‘xoc’.

 

 

Va ser un moment molt emocionant que va arrancar les llàgrimes de la promesa i que es va traslladar a les graderies quan tots dos es van fondre en un apassionat bes

 

morella

Demanada de mà en un concurs de retalladors de Morella | Twitter

Últimes notícies

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.