‘Vivir es Urgente’ La samarreta solidària de Pau Donés

Després d’un any sense Pau Donés i sense la seua música, eixa que tant de positivisme va transmetre fins al final. En este trist aniversari molts rostres coneguts i amics del cantant s’han mobilitzat per a recaptar fons per a la investigació del càncer de colon. ‘Vivir es Urgente’, una samarreta dissenyada pel mateix Pau Donés, ajudarà a continuar investigant sobre el càncer.

 

La samarreta solidària de Pau

 

La samarreta amb la qual contínua amb la lluita de Pau Donés contra el càncer. Un any després de la seua partida, el seu germà, Marc Donés, ha posat una iniciativa per a recaptar fons per a la investigació de la malaltia.

«Parla de la por, i de com perdre’l. Parla de colps, i de com encaixar-los. Però, sobretot, parla de la vida. De com viure-la. «Esta samarreta era de Pau. Ara és de tots».

La investigació és l’únic camí per a guanyar a càncer. Comprant esta samarreta amb el missatge de Pau, col·labores perquè CRIS contra el càncer puga continuar investigant i desenvolupe tractaments innovadors per a pacients.

La samarreta de Pau és una iniciativa de Jarabe contra el càncer i Help! Idees Bones i pots comprar-la en correos.market.es per a ajudar a CRIS contra el càncer en la seua labor d’investigació.

Pau estimava la vida, i l’amistat és una part molt important d’ella. Hem volgut que siguen els seus amics, la gent a la qual ell volia i admirava, els qui ens ajuden a difondre la seua filosofia de vida i el seu missatge en forma de samarreta.

Músics, actors, esportistes, periodistes, metges… fins a Alex, un veí de Montanuy, amb el qual Pau volia rodar el videoclip de Valent. Ningú ha volgut perdre’s esta celebració de la vida.

El projecte solidari «La Camiseta de Pau» és un homenatge tèxtil i emocional al líder de Jarabe de Palo. Diversos vídeos donaran visibilitat a la iniciativa en la qual han participat de manera  desinteressada  artistes com Antonio Carmona, Luz Casal, Kiko Veneno, Estopa, Manolo García, Antonio Orozco, Dani Martín, El Langui, Coque Malla, Rulo, Toni Acosta, Jorge Drexler, Carlos Tarque, La Mari (Chambao), Ariel Rot y Dani Rovira, los deportistas Ricky Rubio, Carles Puyol y Pau Gasol, el cocinero Karlos Arguiñano, el presentador Christian Gálvez, el periodista Carles Francino o Jordi Évole y Andreu Buenafuente.

Últimes notícies

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.

Pedro Martínez explica per què deixa el València Basket per a fitxar pel Reial Madrid

L’entrenador del València Basket Pedro Martínez ha detallat que assumix el repte del Reial Madrid per provar-se en un projecte de màxima ambició i pressió, després de rebre una oferta de tres temporades i valorar la seua eixida amb el club taronja.

Les primeres 210 ajudes a familiars de víctimes mortals de la DANA ja estan resoltes

La Generalitat ha resolt de manera definitiva 210 ajudes a familiars de 89 víctimes mortals de la DANA, quasi la mitat de les sol·licituds presentades per defunció.

Traslladen al quarter de la Guàrdia Civil l’home detingut per l’assassinat masclista de la seua dona i filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per l’assassinat a ganivetades de la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar ha rebut l’alta mèdica i ha sigut traslladat al quarter de la Guàrdia Civil, mentres continua la investigació com a possible crim masclista.

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.