‘Vivir es Urgente’ La samarreta solidària de Pau Donés

Després d’un any sense Pau Donés i sense la seua música, eixa que tant de positivisme va transmetre fins al final. En este trist aniversari molts rostres coneguts i amics del cantant s’han mobilitzat per a recaptar fons per a la investigació del càncer de colon. ‘Vivir es Urgente’, una samarreta dissenyada pel mateix Pau Donés, ajudarà a continuar investigant sobre el càncer.

 

La samarreta solidària de Pau

 

La samarreta amb la qual contínua amb la lluita de Pau Donés contra el càncer. Un any després de la seua partida, el seu germà, Marc Donés, ha posat una iniciativa per a recaptar fons per a la investigació de la malaltia.

“Parla de la por, i de com perdre’l. Parla de colps, i de com encaixar-los. Però, sobretot, parla de la vida. De com viure-la. “Esta samarreta era de Pau. Ara és de tots”.

La investigació és l’únic camí per a guanyar a càncer. Comprant esta samarreta amb el missatge de Pau, col·labores perquè CRIS contra el càncer puga continuar investigant i desenvolupe tractaments innovadors per a pacients.

La samarreta de Pau és una iniciativa de Jarabe contra el càncer i Help! Idees Bones i pots comprar-la en correos.market.es per a ajudar a CRIS contra el càncer en la seua labor d’investigació.

Pau estimava la vida, i l’amistat és una part molt important d’ella. Hem volgut que siguen els seus amics, la gent a la qual ell volia i admirava, els qui ens ajuden a difondre la seua filosofia de vida i el seu missatge en forma de samarreta.

Músics, actors, esportistes, periodistes, metges… fins a Alex, un veí de Montanuy, amb el qual Pau volia rodar el videoclip de Valent. Ningú ha volgut perdre’s esta celebració de la vida.

El projecte solidari “La Camiseta de Pau” és un homenatge tèxtil i emocional al líder de Jarabe de Palo. Diversos vídeos donaran visibilitat a la iniciativa en la qual han participat de manera  desinteressada  artistes com Antonio Carmona, Luz Casal, Kiko Veneno, Estopa, Manolo García, Antonio Orozco, Dani Martín, El Langui, Coque Malla, Rulo, Toni Acosta, Jorge Drexler, Carlos Tarque, La Mari (Chambao), Ariel Rot y Dani Rovira, los deportistas Ricky Rubio, Carles Puyol y Pau Gasol, el cocinero Karlos Arguiñano, el presentador Christian Gálvez, el periodista Carles Francino o Jordi Évole y Andreu Buenafuente.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.