Anuncios

‘Vivir es Urgente’ La samarreta solidària de Pau Donés

Després d’un any sense Pau Donés i sense la seua música, eixa que tant de positivisme va transmetre fins al final. En este trist aniversari molts rostres coneguts i amics del cantant s’han mobilitzat per a recaptar fons per a la investigació del càncer de colon. ‘Vivir es Urgente’, una samarreta dissenyada pel mateix Pau Donés, ajudarà a continuar investigant sobre el càncer.

 

La samarreta solidària de Pau

 

La samarreta amb la qual contínua amb la lluita de Pau Donés contra el càncer. Un any després de la seua partida, el seu germà, Marc Donés, ha posat una iniciativa per a recaptar fons per a la investigació de la malaltia.

Anuncios

“Parla de la por, i de com perdre’l. Parla de colps, i de com encaixar-los. Però, sobretot, parla de la vida. De com viure-la. “Esta samarreta era de Pau. Ara és de tots”.

La investigació és l’únic camí per a guanyar a càncer. Comprant esta samarreta amb el missatge de Pau, col·labores perquè CRIS contra el càncer puga continuar investigant i desenvolupe tractaments innovadors per a pacients.

La samarreta de Pau és una iniciativa de Jarabe contra el càncer i Help! Idees Bones i pots comprar-la en correos.market.es per a ajudar a CRIS contra el càncer en la seua labor d’investigació.

Pau estimava la vida, i l’amistat és una part molt important d’ella. Hem volgut que siguen els seus amics, la gent a la qual ell volia i admirava, els qui ens ajuden a difondre la seua filosofia de vida i el seu missatge en forma de samarreta.

Músics, actors, esportistes, periodistes, metges… fins a Alex, un veí de Montanuy, amb el qual Pau volia rodar el videoclip de Valent. Ningú ha volgut perdre’s esta celebració de la vida.

El projecte solidari “La Camiseta de Pau” és un homenatge tèxtil i emocional al líder de Jarabe de Palo. Diversos vídeos donaran visibilitat a la iniciativa en la qual han participat de manera  desinteressada  artistes com Antonio Carmona, Luz Casal, Kiko Veneno, Estopa, Manolo García, Antonio Orozco, Dani Martín, El Langui, Coque Malla, Rulo, Toni Acosta, Jorge Drexler, Carlos Tarque, La Mari (Chambao), Ariel Rot y Dani Rovira, los deportistas Ricky Rubio, Carles Puyol y Pau Gasol, el cocinero Karlos Arguiñano, el presentador Christian Gálvez, el periodista Carles Francino o Jordi Évole y Andreu Buenafuente.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios