‘Vivir es Urgente’ La samarreta solidària de Pau Donés

Després d’un any sense Pau Donés i sense la seua música, eixa que tant de positivisme va transmetre fins al final. En este trist aniversari molts rostres coneguts i amics del cantant s’han mobilitzat per a recaptar fons per a la investigació del càncer de colon. ‘Vivir es Urgente’, una samarreta dissenyada pel mateix Pau Donés, ajudarà a continuar investigant sobre el càncer.

 

La samarreta solidària de Pau

 

La samarreta amb la qual contínua amb la lluita de Pau Donés contra el càncer. Un any després de la seua partida, el seu germà, Marc Donés, ha posat una iniciativa per a recaptar fons per a la investigació de la malaltia.

«Parla de la por, i de com perdre’l. Parla de colps, i de com encaixar-los. Però, sobretot, parla de la vida. De com viure-la. «Esta samarreta era de Pau. Ara és de tots».

La investigació és l’únic camí per a guanyar a càncer. Comprant esta samarreta amb el missatge de Pau, col·labores perquè CRIS contra el càncer puga continuar investigant i desenvolupe tractaments innovadors per a pacients.

La samarreta de Pau és una iniciativa de Jarabe contra el càncer i Help! Idees Bones i pots comprar-la en correos.market.es per a ajudar a CRIS contra el càncer en la seua labor d’investigació.

Pau estimava la vida, i l’amistat és una part molt important d’ella. Hem volgut que siguen els seus amics, la gent a la qual ell volia i admirava, els qui ens ajuden a difondre la seua filosofia de vida i el seu missatge en forma de samarreta.

Músics, actors, esportistes, periodistes, metges… fins a Alex, un veí de Montanuy, amb el qual Pau volia rodar el videoclip de Valent. Ningú ha volgut perdre’s esta celebració de la vida.

El projecte solidari «La Camiseta de Pau» és un homenatge tèxtil i emocional al líder de Jarabe de Palo. Diversos vídeos donaran visibilitat a la iniciativa en la qual han participat de manera  desinteressada  artistes com Antonio Carmona, Luz Casal, Kiko Veneno, Estopa, Manolo García, Antonio Orozco, Dani Martín, El Langui, Coque Malla, Rulo, Toni Acosta, Jorge Drexler, Carlos Tarque, La Mari (Chambao), Ariel Rot y Dani Rovira, los deportistas Ricky Rubio, Carles Puyol y Pau Gasol, el cocinero Karlos Arguiñano, el presentador Christian Gálvez, el periodista Carles Francino o Jordi Évole y Andreu Buenafuente.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.