‘Vivir es Urgente’ La samarreta solidària de Pau Donés

Després d’un any sense Pau Donés i sense la seua música, eixa que tant de positivisme va transmetre fins al final. En este trist aniversari molts rostres coneguts i amics del cantant s’han mobilitzat per a recaptar fons per a la investigació del càncer de colon. ‘Vivir es Urgente’, una samarreta dissenyada pel mateix Pau Donés, ajudarà a continuar investigant sobre el càncer.

 

La samarreta solidària de Pau

 

La samarreta amb la qual contínua amb la lluita de Pau Donés contra el càncer. Un any després de la seua partida, el seu germà, Marc Donés, ha posat una iniciativa per a recaptar fons per a la investigació de la malaltia.

«Parla de la por, i de com perdre’l. Parla de colps, i de com encaixar-los. Però, sobretot, parla de la vida. De com viure-la. «Esta samarreta era de Pau. Ara és de tots».

La investigació és l’únic camí per a guanyar a càncer. Comprant esta samarreta amb el missatge de Pau, col·labores perquè CRIS contra el càncer puga continuar investigant i desenvolupe tractaments innovadors per a pacients.

La samarreta de Pau és una iniciativa de Jarabe contra el càncer i Help! Idees Bones i pots comprar-la en correos.market.es per a ajudar a CRIS contra el càncer en la seua labor d’investigació.

Pau estimava la vida, i l’amistat és una part molt important d’ella. Hem volgut que siguen els seus amics, la gent a la qual ell volia i admirava, els qui ens ajuden a difondre la seua filosofia de vida i el seu missatge en forma de samarreta.

Músics, actors, esportistes, periodistes, metges… fins a Alex, un veí de Montanuy, amb el qual Pau volia rodar el videoclip de Valent. Ningú ha volgut perdre’s esta celebració de la vida.

El projecte solidari «La Camiseta de Pau» és un homenatge tèxtil i emocional al líder de Jarabe de Palo. Diversos vídeos donaran visibilitat a la iniciativa en la qual han participat de manera  desinteressada  artistes com Antonio Carmona, Luz Casal, Kiko Veneno, Estopa, Manolo García, Antonio Orozco, Dani Martín, El Langui, Coque Malla, Rulo, Toni Acosta, Jorge Drexler, Carlos Tarque, La Mari (Chambao), Ariel Rot y Dani Rovira, los deportistas Ricky Rubio, Carles Puyol y Pau Gasol, el cocinero Karlos Arguiñano, el presentador Christian Gálvez, el periodista Carles Francino o Jordi Évole y Andreu Buenafuente.

Últimes notícies

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.