Visita de la Generalitat Valenciana a les Obres del Nou Mestalla: Avanços i Perspectives

MADRID/VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

Diversos representants de la Generaliat Valenciana han realizat este dimarts una visita a les obres del Nou Mestalla, acompanyats de directius del València CF, per revisar de prop les infraestructures de l’estadi ‘che’. Aquesta visita ha permès conèixer els avanços tècnics de l’empresa FCC Construcció en el desenvolupament de la infraestructura.

El secretari autonòmic de la Generalitat, Antonio Galvañ, ha manifestat que «la primera impressió ha sigut il·lusionant», ressaltant la importància de conèixer els plans de la propietat que ja s’estan implementant amb el contractista. Galvañ espera poder gaudir del nou estadi per a 2027, quan l’afició podrà assistir a partits de primer nivell.

Durant la visita, Galvañ ha estat acompanyat per Javier Solís, director general del València, i Christian Schneider, director d’Operacions i Infraestructures dels ‘ches’. Tècnics de FCC han proporcionat explicacions sobre les obres al secretari autonòmic, al director general de Treball de la Generalitat, Andrés Lluch, i a membres del Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat).

Galvañ ha reafirmat el suport total de la Generalitat al València CF, subratllant l’emblemàtica rellevància d’estea obra per a la ciutat i la comunitat. «És una obra de gran magnitud i complexitat tècnica. La prevenció de riscos laborals és prioritària, i ens comprometem a col·laborar amb el contractista i la propietat per resoldre qualsevol qüestió relacionada amb ella», ha declarat Galvañ.

En la seua nota de premsa, el València CF destaca que FCC es troba treballant en l’arquitectura interior de l’estadi. En les pròximes fases, s’adjudicarà la construcció de l’estructura metàl·lica i de la coberta, amb el seu assemblatge previst per iniciar-se en taller. A més, en els mesos vixiquetts, es procedirà al muntatge de torres d’escales, consolidant així l’avanç de l’obra.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.