Visita de la Generalitat Valenciana a les Obres del Nou Mestalla: Avanços i Perspectives

MADRID/VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

Diversos representants de la Generaliat Valenciana han realizat este dimarts una visita a les obres del Nou Mestalla, acompanyats de directius del València CF, per revisar de prop les infraestructures de l’estadi ‘che’. Aquesta visita ha permès conèixer els avanços tècnics de l’empresa FCC Construcció en el desenvolupament de la infraestructura.

El secretari autonòmic de la Generalitat, Antonio Galvañ, ha manifestat que “la primera impressió ha sigut il·lusionant”, ressaltant la importància de conèixer els plans de la propietat que ja s’estan implementant amb el contractista. Galvañ espera poder gaudir del nou estadi per a 2027, quan l’afició podrà assistir a partits de primer nivell.

Durant la visita, Galvañ ha estat acompanyat per Javier Solís, director general del València, i Christian Schneider, director d’Operacions i Infraestructures dels ‘ches’. Tècnics de FCC han proporcionat explicacions sobre les obres al secretari autonòmic, al director general de Treball de la Generalitat, Andrés Lluch, i a membres del Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat).

Galvañ ha reafirmat el suport total de la Generalitat al València CF, subratllant l’emblemàtica rellevància d’estea obra per a la ciutat i la comunitat. “És una obra de gran magnitud i complexitat tècnica. La prevenció de riscos laborals és prioritària, i ens comprometem a col·laborar amb el contractista i la propietat per resoldre qualsevol qüestió relacionada amb ella”, ha declarat Galvañ.

En la seua nota de premsa, el València CF destaca que FCC es troba treballant en l’arquitectura interior de l’estadi. En les pròximes fases, s’adjudicarà la construcció de l’estructura metàl·lica i de la coberta, amb el seu assemblatge previst per iniciar-se en taller. A més, en els mesos vixiquetts, es procedirà al muntatge de torres d’escales, consolidant així l’avanç de l’obra.

Últimes notícies

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.

La Comunitat Valenciana concentra un terç de les sol·licituds al fons estatal de l’amiant

La Comunitat Valenciana acumula 100 de les 323 sol·licituds presentades en tota Espanya al fons de compensació per a víctimes de l'amiant, però només s'han aprovat 82 expedients en el conjunt del país. Sindicats i associacions reclamen més quantia, canvis en el reglament i exempcions fiscals.

Picasso i Genovés protagonitzen a Teheran una mostra sobre el sofriment de la guerra

El Museu d'Art Contemporani de Teheran exhibix onze obres de Picasso, Tàpies, Genovés i Motherwell que exploren l'opressió, el dolor i la petjada emocional de la guerra, en un país marcat per un recent conflicte i una fràgil treva amb els Estats Units.

Lleones, el documental que visibilitza als menors hospitalitzats en soledat

Lleones arriba als cinemes per a mostrar la realitat dels menors sense tutela que passen llargues estades en hospitals sense companyia i la labor de la asociacion Mames en Accion.

Cap de setmana en la Comunitat Valenciana amb vent fort, ruixats i millora progressiva

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb vent molt fort a l'interior de Castelló i ruixats en el sud, abans de donar pas a un ambient més estable amb núvols i clars.

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.