Visita de la Generalitat Valenciana a les Obres del Nou Mestalla: Avanços i Perspectives

MADRID/VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

Diversos representants de la Generaliat Valenciana han realizat este dimarts una visita a les obres del Nou Mestalla, acompanyats de directius del València CF, per revisar de prop les infraestructures de l’estadi ‘che’. Aquesta visita ha permès conèixer els avanços tècnics de l’empresa FCC Construcció en el desenvolupament de la infraestructura.

El secretari autonòmic de la Generalitat, Antonio Galvañ, ha manifestat que “la primera impressió ha sigut il·lusionant”, ressaltant la importància de conèixer els plans de la propietat que ja s’estan implementant amb el contractista. Galvañ espera poder gaudir del nou estadi per a 2027, quan l’afició podrà assistir a partits de primer nivell.

Durant la visita, Galvañ ha estat acompanyat per Javier Solís, director general del València, i Christian Schneider, director d’Operacions i Infraestructures dels ‘ches’. Tècnics de FCC han proporcionat explicacions sobre les obres al secretari autonòmic, al director general de Treball de la Generalitat, Andrés Lluch, i a membres del Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat).

Galvañ ha reafirmat el suport total de la Generalitat al València CF, subratllant l’emblemàtica rellevància d’estea obra per a la ciutat i la comunitat. “És una obra de gran magnitud i complexitat tècnica. La prevenció de riscos laborals és prioritària, i ens comprometem a col·laborar amb el contractista i la propietat per resoldre qualsevol qüestió relacionada amb ella”, ha declarat Galvañ.

En la seua nota de premsa, el València CF destaca que FCC es troba treballant en l’arquitectura interior de l’estadi. En les pròximes fases, s’adjudicarà la construcció de l’estructura metàl·lica i de la coberta, amb el seu assemblatge previst per iniciar-se en taller. A més, en els mesos vixiquetts, es procedirà al muntatge de torres d’escales, consolidant així l’avanç de l’obra.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.