Visita de la Generalitat Valenciana a les Obres del Nou Mestalla: Avanços i Perspectives

MADRID/VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

Diversos representants de la Generaliat Valenciana han realizat este dimarts una visita a les obres del Nou Mestalla, acompanyats de directius del València CF, per revisar de prop les infraestructures de l’estadi ‘che’. Aquesta visita ha permès conèixer els avanços tècnics de l’empresa FCC Construcció en el desenvolupament de la infraestructura.

El secretari autonòmic de la Generalitat, Antonio Galvañ, ha manifestat que «la primera impressió ha sigut il·lusionant», ressaltant la importància de conèixer els plans de la propietat que ja s’estan implementant amb el contractista. Galvañ espera poder gaudir del nou estadi per a 2027, quan l’afició podrà assistir a partits de primer nivell.

Durant la visita, Galvañ ha estat acompanyat per Javier Solís, director general del València, i Christian Schneider, director d’Operacions i Infraestructures dels ‘ches’. Tècnics de FCC han proporcionat explicacions sobre les obres al secretari autonòmic, al director general de Treball de la Generalitat, Andrés Lluch, i a membres del Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat).

Galvañ ha reafirmat el suport total de la Generalitat al València CF, subratllant l’emblemàtica rellevància d’estea obra per a la ciutat i la comunitat. «És una obra de gran magnitud i complexitat tècnica. La prevenció de riscos laborals és prioritària, i ens comprometem a col·laborar amb el contractista i la propietat per resoldre qualsevol qüestió relacionada amb ella», ha declarat Galvañ.

En la seua nota de premsa, el València CF destaca que FCC es troba treballant en l’arquitectura interior de l’estadi. En les pròximes fases, s’adjudicarà la construcció de l’estructura metàl·lica i de la coberta, amb el seu assemblatge previst per iniciar-se en taller. A més, en els mesos vixiquetts, es procedirà al muntatge de torres d’escales, consolidant així l’avanç de l’obra.

Últimes notícies

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.