9.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Visita de la Generalitat Valenciana a les Obres del Nou Mestalla: Avanços i Perspectives

MADRID/VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

Diversos representants de la Generaliat Valenciana han realizat este dimarts una visita a les obres del Nou Mestalla, acompanyats de directius del València CF, per revisar de prop les infraestructures de l’estadi ‘che’. Aquesta visita ha permès conèixer els avanços tècnics de l’empresa FCC Construcció en el desenvolupament de la infraestructura.

El secretari autonòmic de la Generalitat, Antonio Galvañ, ha manifestat que “la primera impressió ha sigut il·lusionant”, ressaltant la importància de conèixer els plans de la propietat que ja s’estan implementant amb el contractista. Galvañ espera poder gaudir del nou estadi per a 2027, quan l’afició podrà assistir a partits de primer nivell.

Durant la visita, Galvañ ha estat acompanyat per Javier Solís, director general del València, i Christian Schneider, director d’Operacions i Infraestructures dels ‘ches’. Tècnics de FCC han proporcionat explicacions sobre les obres al secretari autonòmic, al director general de Treball de la Generalitat, Andrés Lluch, i a membres del Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat).

Galvañ ha reafirmat el suport total de la Generalitat al València CF, subratllant l’emblemàtica rellevància d’estea obra per a la ciutat i la comunitat. “És una obra de gran magnitud i complexitat tècnica. La prevenció de riscos laborals és prioritària, i ens comprometem a col·laborar amb el contractista i la propietat per resoldre qualsevol qüestió relacionada amb ella”, ha declarat Galvañ.

En la seua nota de premsa, el València CF destaca que FCC es troba treballant en l’arquitectura interior de l’estadi. En les pròximes fases, s’adjudicarà la construcció de l’estructura metàl·lica i de la coberta, amb el seu assemblatge previst per iniciar-se en taller. A més, en els mesos vixiquetts, es procedirà al muntatge de torres d’escales, consolidant així l’avanç de l’obra.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.