Vox no va al segon minut de silenci per la víctima de violència de gènere a Antella

Vox s’ha tornat a posicionar pel que fa a la violència de gènere: No ha acudit al segon minut de silenci que s’ha convocat este dimarts al Palau de la Generalitat amb motiu de l’últim crim per violència de gènere que ha passat a Antella. 

Recordem que este dilluns, la presidenta de les Corts Valencianes, Llanos Massó, de Vox, va decidir apartar-se amb el grup parlamentari de la formació de la pancarta contra la violència masclista darrere de la qual han format els representants de la resta de grups parlamentaris (Partit Popular, PSPV i Compromís). 

Així mateix, este nou acte reivindicatiu ha tingut lloc a les 12:00 ha la Plaça de Manises i entre els assistents destaquen el president de la Generalitat en funcions, Ximo Puig; el president del Partit Popular a València, Vicente Mompó; el diputat del Grup Popular a les Corts Valencianes, Vicente Betoret i l’excandidat a la presidència de la Generalitat per Unides Podem i Esquerra Unida, Héctor Illueca, entre d’altres.

A més dels regidors de municipis veïns com l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado i l’alcalde de Xeraco, Avel·lí Mascarell, entre d’altres. 

Després dels tres minuts de silenci que s’han guardat al capdavant del Palau de la Generalitat Valenciana, María Such Palomares, Directora general de l’Institut Valencià de les Dones, ha dedicat unes paraules per reivindicar “la importància de reconéixer la violència de gènere als ens públics” així com “el suport a les víctimes”. El nostre objectiu, ha continuat, “és seguir defensant això, estiguem on estiguem”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.