8.5 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Vox no va al segon minut de silenci per la víctima de violència de gènere a Antella

Vox s’ha tornat a posicionar pel que fa a la violència de gènere: No ha acudit al segon minut de silenci que s’ha convocat este dimarts al Palau de la Generalitat amb motiu de l’últim crim per violència de gènere que ha passat a Antella. 

Recordem que este dilluns, la presidenta de les Corts Valencianes, Llanos Massó, de Vox, va decidir apartar-se amb el grup parlamentari de la formació de la pancarta contra la violència masclista darrere de la qual han format els representants de la resta de grups parlamentaris (Partit Popular, PSPV i Compromís). 

Així mateix, este nou acte reivindicatiu ha tingut lloc a les 12:00 ha la Plaça de Manises i entre els assistents destaquen el president de la Generalitat en funcions, Ximo Puig; el president del Partit Popular a València, Vicente Mompó; el diputat del Grup Popular a les Corts Valencianes, Vicente Betoret i l’excandidat a la presidència de la Generalitat per Unides Podem i Esquerra Unida, Héctor Illueca, entre d’altres.

A més dels regidors de municipis veïns com l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado i l’alcalde de Xeraco, Avel·lí Mascarell, entre d’altres. 

Després dels tres minuts de silenci que s’han guardat al capdavant del Palau de la Generalitat Valenciana, María Such Palomares, Directora general de l’Institut Valencià de les Dones, ha dedicat unes paraules per reivindicar “la importància de reconéixer la violència de gènere als ens públics” així com “el suport a les víctimes”. El nostre objectiu, ha continuat, “és seguir defensant això, estiguem on estiguem”.

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.