Vox no va al segon minut de silenci per la víctima de violència de gènere a Antella

Vox s’ha tornat a posicionar pel que fa a la violència de gènere: No ha acudit al segon minut de silenci que s’ha convocat este dimarts al Palau de la Generalitat amb motiu de l’últim crim per violència de gènere que ha passat a Antella. 

Recordem que este dilluns, la presidenta de les Corts Valencianes, Llanos Massó, de Vox, va decidir apartar-se amb el grup parlamentari de la formació de la pancarta contra la violència masclista darrere de la qual han format els representants de la resta de grups parlamentaris (Partit Popular, PSPV i Compromís). 

Així mateix, este nou acte reivindicatiu ha tingut lloc a les 12:00 ha la Plaça de Manises i entre els assistents destaquen el president de la Generalitat en funcions, Ximo Puig; el president del Partit Popular a València, Vicente Mompó; el diputat del Grup Popular a les Corts Valencianes, Vicente Betoret i l’excandidat a la presidència de la Generalitat per Unides Podem i Esquerra Unida, Héctor Illueca, entre d’altres.

A més dels regidors de municipis veïns com l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado i l’alcalde de Xeraco, Avel·lí Mascarell, entre d’altres. 

Després dels tres minuts de silenci que s’han guardat al capdavant del Palau de la Generalitat Valenciana, María Such Palomares, Directora general de l’Institut Valencià de les Dones, ha dedicat unes paraules per reivindicar “la importància de reconéixer la violència de gènere als ens públics” així com “el suport a les víctimes”. El nostre objectiu, ha continuat, “és seguir defensant això, estiguem on estiguem”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.