Les xarxes al·lucinen amb una foto del futbolista David Silva «marcant paquet»

 

Positive mind until the end

Una publicación compartida de Kevin De Bruyne (@kevindebruyne) el

El Manchester City, equip entrenat per Pep Guardiola en la Premier League britànica, estava a punt d'empatar el seu partit contra el Southampton —després d'onze jornades guanyant—, però en el minut 94 va arribar Raheem Sterling per a marcar un gol per l'esquadra i donar la victòria als 'blues', capdavanters de la lliga anglesa amb 40 punts i 8 d'avantatge sobre el seu immediat perseguidor, el Manchester United.

La victòria sobre la botzina va donar a l'equip una alta dosi d'adrenalina i els jugadors no van tardar a celebrar-ho. Ja en el vestuari, l'equip es va fer una foto de grup per a compartir amb els seus seguidors i celebrar la victòria, però els usuaris de les xarxes socials es van fixar en un altre detall de la imatge protagonitzat pel jugador espanyol David Silva. 

De fet, el canari és l'únic jugador que apareix únicament en roba interior —o l'únic visible en la imatge— i els usuaris ràpidament se'n van adonar que els seus calçotets marcaven més del que el jugador probablement haguera volgut.

 

 

 

David Silva va jugar sols 16 minuts però es va convertir en l'home de la nit en xarxes

Ràpidament, la imatge va córrer com la pólvora en les xarxes i centenars d'usuaris van començar a comentar la fesomia de canari, que en el partit havia jugat tan sols 16 minuts i havia passat bastant desapercebut sobre el terreny de joc. 

Les xarxes es van omplir de comentaris respecte a la grandària del seu 'paquet', per a molts un motiu més per a admirar al canari a més del seu estil de joc, encara que uns altres es van entristir en vore que l'òrgan sexual del futbolista espanyol estava adquirint més protagonisme que l'èpica victòria que va protagonitzar l'equip.

 

«No és per als de cor dèbil, just per damunt del genoll de David Silva»

«David Silva – el xicotet mag amb la gegantesca vareta!»

«No hi ha res que David Silva no puga fer. Magestuós amb la pilota, s'adapta al cabell i a la seua calba, i ara carrega un 'paquet de paella' de 25cm, meravellós»

«Sempre vaig saber que este equip tenia pilotes, però David Silva té molt més que els altres».

«El City guanya en el minut 96 per a aconseguir les 19 victòries consecutives. Vas a Twitter i tots parlen de la 'grandària' en el nu de David Silva. Adore este equip».

«Tanta passió. Esperit d'equip. Energia. Força. Ambició. Tot en una foto.  I tots es fixen en David Silva».

«Acabe de vorer la foto de David Silva. Sóc hetero però ¡Wow!»

«David Silva té una família una familia d'esquirols als seus calçotets».

Últimes notícies

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.

Beatriz Blanco, nova fallera major de València per a les Falles de 2027

Beatriz Blanco ha sigut triada fallera major de València per a l’exercici de 2027 i la xiqueta Julia Vizcayno representarà el món infantil. L’alcaldessa María José Catalá ho ha anunciat després del veredicte del jurat i de les tradicionals telefonades.

Atracament violent a la vivenda de Gulacsi mentre era amb la família

El porter del Villarreal Peter Gulacsi ha patit un robatori a mà armada esta matinada a la seua vivenda de Puçol mentre estava amb la família. El futbolista es perdrà el duel de Champions contra el Nàpols, encara que ni ell ni els seus familiars han resultat ferits.