18.9 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Xats secrets de WhatsApp: per a què serveixen i com s’activen

WhatsApp es va convertir en una de les aplicacions de missatgeria més populars del món. Amb els seus milers de milions d’usuaris, l’APP propietat de Facebook Meta, necessita actualitzar-se constantment per a no perdre el seu lideratge.

Per això ara ha sumat una funció que brinda una capa més de seguretat al servei de missatgeria. L’opció permet protegir les nostres xarrades amb un pin, una contrasenya o fins i tot la nostra empremta digital. Si bé no és difícil d’habilitar, la funció no és de coneixement públic.

No obstant això, l’aplicació destaca per posseir trucs no gaire coneguts que permeten traure el màxim rendiment. Per exemple, xafardejar la geolocalització d’una persona i una altra com canviar el tipus de lletra dels missatges. Fins i tot posseeix un per a crear una conversa secreta amb un contacte.

Com funciona?

Fa poc més d’un any, WhatsApp va portar l’actualització de ‘Missatges temporals‘, o que és el mateix, missatges que s’autodestrueixen. Aquesta nova característica és la peça clau per a crear una conversa secreta amb la persona que desitges.

El primer és dirigir-se a la secció d'”Ajustos” de WhatsApp, que se situa en la part superior dreta de l’aplicació de missatgeria.

Després s’ha de seleccionar l’opció “Compte” i dins de la mateixa en l’opció “Privacitat“.

Allí apareixeran diverses opcions, però la més important per a aquest truc és “Bloqueig de pantalla“.
En aqueix apartat és on s’ha d’activar la contrasenya que es desitja utilitzar. Les opcions són tres: contrasenya alfanumèrica, empremta dactilar o patró de bloqueig.

Una vegada configurada la manera de bloquejar les nostres converses s’ha de configurar el temps que tarden les xarrades fins a bloquejar-se.

Una vegada que s’activa aquesta drecera en el xat sorgirà un avís en el qual s’informa que “es van activar els missatges temporals. Tots els missatges nous desapareixeran d’aquest xat després de 24 hores d’haver sigut enviats“.

Fins a la icona de la conversa mostra un rellotge que indica que aquesta característica està en marxa. Això sí, només s’esborraran els missatges enviats després d’afegir aquesta opció, la resta romandran fins que els esborres manualment.

Últimes notícies

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.

El València de Corberán només ha guanyat després d’aturades de seleccions a Mestalla

El València arriba al derbi davant el Llevant després d'una aturada amb un patró definit: des de l'arribada de Corberán, només va véncer en estos retorns quan va jugar a Mestalla.

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.

Els romans van construir obres antiriuades en el sud-est peninsular per a protegir el camp

Un equip de la Universitat d'Alacant ha documentat a Elx i altres punts del sud-est un sistema romà per a laminar riuades i emmagatzemar aigua. La 'superpresa' del Assut de l'Argamassa ha sigut datada en el canvi d'Era i vinculada al Vinalopó.